Amber

Tegn på fødsel....

304 indlæg i dette emne

Er der nogen, der ved hvor meget blod, der kommer ved en tegnblødning? Jeg havde en ultra-lille-bitte smule blod på trusseindlægget i går aftes og tænkte at der måske ville komme mere i dag, men har intet set..

Nu har jeg til gengæld fået mere og mere uro i lårene (sådan vokseværk agtigt) og har også lidt murrende menstruationsfornemmelser i underlivet.

Del dette indlæg

Er der nogen, der ved hvor meget blod, der kommer ved en tegnblødning? Jeg havde en ultra-lille-bitte smule blod på trusseindlægget i går aftes og tænkte at der måske ville komme mere i dag, men har intet set..

Nu har jeg til gengæld fået mere og mere uro i lårene (sådan vokseværk agtigt) og har også lidt murrende menstruationsfornemmelser i underlivet.

Jeg mener ikke, det behøver at være ret meget blod. Og mit startede også med ondt i lårene og menstruationsagtigt ondt. Så det kunne da godt lyde til, at noget er på vej

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener ikke, det behøver at være ret meget blod. Og mit startede også med ondt i lårene og menstruationsagtigt ondt. Så det kunne da godt lyde til, at noget er på vej Krydser fingre ☺

Krydser fingre så. Det kunne være fedt, hvis der snart skete noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde tegnblødnin i ca. 12 timer før jeg fik veer, og var lige på grænsen om et trusseindlæg kunne ta det... det sku ihvertfald skiftes ofte :) men er jo nok meget forskelligt, og mine første veer virkede bare som lidt ondt i maven'/mens smerter, og gik nok nogle timer før end jeg blev sikker på at det var veer, så kunne jo godt tyde på noget er under opsejlning :) Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv haft tegnblødning sidst, men iflg veninder har de oplevet alt fra en lille-bitte-bitte smule til en ordentlig sjat - det kunne da godt lyde til, at der er ved at ske noget  :balloons

Krydser fingre for, at næste marts-baby er på vej, og at det bliver en super fødsel  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde tegnblødnin i ca. 12 timer før jeg fik veer, og var lige på grænsen om et trusseindlæg kunne ta det... det sku ihvertfald skiftes ofte :) men er jo nok meget forskelligt, og mine første veer virkede bare som lidt ondt i maven'/mens smerter, og gik nok nogle timer før end jeg blev sikker på at det var veer, så kunne jo godt tyde på noget er under opsejlning :) Krydser fingre for dig :)

Har haft mavesmerter i toppen af maven her under aftensmaden og haft tiltagende mensstruationssmerter i både lænd, lår og underliv. Er godt nok spændt på om det udvikler sig til noget, eller om det går i sig selv igen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft mavesmerter i toppen af maven her under aftensmaden og haft tiltagende mensstruationssmerter i både lænd, lår og underliv. Er godt nok spændt på om det udvikler sig til noget, eller om det går i sig selv igen..

Krydser fingre for dig :-). Det lyder jo som om, lille bebsen er på vej :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave er vildt spændt her til aften.. Som om jeg har spist aaaalt for meget, sådan meget øm-agtig. Den er helt hård .. Trækker vejret meget dybt for at få maven til at slappe af. Spændt på om det går i sig selv eller udvikler sig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave er vildt spændt her til aften.. Som om jeg har spist aaaalt for meget, sådan meget øm-agtig. Den er helt hård .. Trækker vejret meget dybt for at få maven til at slappe af. Spændt på om det går i sig selv eller udvikler sig..

Sådan er alle mine plukveer. Til sidst er man helt vildt øm....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, en lille update. Har haft småveer hele natten. De er endnu ikke regelmæssige, men de er blevet kraftigere i løbet af natten, så mon ikke den er god nok? :) Har heldigvis fået sovet lidt indimellem..

Det værste er næsten den der syge trang til æblejuice, der har plaget mig hele natten :lol

Så vi får nok ikke lavet så meget i denne weekend, som ellers planlagt.. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, en lille update. Har haft småveer hele natten. De er endnu ikke regelmæssige, men de er blevet kraftigere i løbet af natten, så mon ikke den er god nok? :) Har heldigvis fået sovet lidt indimellem..

Det værste er næsten den der syge trang til æblejuice, der har plaget mig hele natten :lol

Den er garanteret god nok! SÅ spændende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også, at min mave spændte ekstra op i dagen op til fødslen. Krydser fingre for dig, og terminen er jo i dag, ikke ? :

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også, at min mave spændte ekstra op i dagen op til fødslen. Krydser fingre for dig, og terminen er jo i dag, ikke ? :

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende Emilie :D håber for dig at det udvikler sig..

Selv har jeg haft rigtig mange mens smerter tilføjet meget spændt mave, men de går i sig selv igen.. så nok bare modningsveer som jo ikke behøver betyde noget :( hader snyde veer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende! Krydser fingre for det er din tur nu :-) Hvis det er, må du have en rigtig god fødsel :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder da dejligt :) håber at de har udviklet sig yderligere og så må du ha en god fødsel :). 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke, vi skal fejre fødselsdag herhjemme endnu. Veerne er i hvert fald næsten gået i sig selv igen, så tror det var falsk alarm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke, vi skal fejre fødselsdag herhjemme endnu. Veerne er i hvert fald næsten gået i sig selv igen, så tror det var falsk alarm :)

Altså.... Det lød ellers virkelig som om, det var de 'rigtige' tegn ;-) Men uanset hvad, kan der ikke være lang tid til fødselsdag nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.... Det lød ellers virkelig som om, det var de 'rigtige' tegn ;-) Men uanset hvad, kan der ikke være lang tid til fødselsdag nu ;-)

Jeg var ellers også ret sikker i nat :/ .. Nu er jeg bare træt og hys over at manden og hans mor har lavet alt andet end det, jeg gerne ville have hjælp til her i weekenden :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ellers også ret sikker i nat :/ .. Nu er jeg bare træt og hys over at manden og hans mor har lavet alt andet end det, jeg gerne ville have hjælp til her i weekenden :(

ork hvor træls, hvad skulle i have lavet...

jeg fik støvsuget torsdag aften (læs torsdag nat fordi jeg alligevel ikke kunne sove), manden var sød at vaske gulvet derinde i går og dag tog vi lige den store badeværelse, så jeg er næsten i bund med alt vasketøjet, har fået skifte sengetøj i soveværelset samt både fået støvsuget og vasket gulv i køkken, soveværelset og bryggers. puha vi har fået lavet en del og jeg er faktisk ikke engang træt, heldigvis skal ud til min mor og spise i dag så kan jeg slappe af der og så håbe at jeg er så træt i aften at jeg går ud som et lys, efterhånden er søvn om natten en by i rusland men jeg har os altid været et aften/natte menneske så det kan være det er det der spiller ind.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ork hvor træls, hvad skulle i have lavet...

Det var meningen at de skulle have ryddet op i værkstedet og sat lidt system i det, så der bl.a. bliver plads til at barnevognen kan stå der ude. Og så havde hun lovet at hjælpe med at få lidt system i lillemandens klædeskab og puslepladsen.. det er sådan en lille ting, som jeg bare ikke kan overskue i mit hovede, så var så glad for at hun ville hjælpe. I stedet har hun så ryddet op i vaskerummet og gjort rent på badeværelset, mens manden har kæmpet med at få hængt vores nye lampe op i stuen.. og det er jo egentlig også fint, men det var bare ikke lige det, der var brug for, så føler mig stadig ikke klar til hvis lillemanden kommer..

øv..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu tør jeg jo næsten ikke håbe men... Tiltagende veer slimprop gået og lidt blod på toiletpapiret (ved så ikke om det er pga. Proppen eller tegn blødning) hvis hun vælger at komme ud til os efter midnat så bliver hun minimum 3. Generations søndagsbarn da både min mor og jeg er født en søndag.. Ville være lidt pudsigt synes jeg ☺

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu tør jeg jo næsten ikke håbe men... Tiltagende veer slimprop gået og lidt blod på toiletpapiret (ved så ikke om det er pga. Proppen eller tegn blødning) hvis hun vælger at komme ud til os efter midnat så bliver hun minimum 3. Generations søndagsbarn da både min mor og jeg er født en søndag.. Ville være lidt pudsigt synes jeg ☺

Det lyder da SÅ lovende!!

Som mor til to søndagsbørn kan jeg kun sige, at de er fantastiske ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder da som den rigtige retning :-) krydser fingre for jer :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende :) håber det udvikler sig i den rigtige retning.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER