Besvaret February 7, 2015 Kan man ikke stemme på MGP allstars???! :D Sophia ELSKER den sang :D Den er da også vildt god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Ja der kom da gang i publikum da Basim dukkede op :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Den er da også vildt god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Indrømmet! Jeg kan næsten hele teksten, og jeg synes den er god :D :ditto Den er jo på Ramasjang hele tiden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Det blev nr. 7! :) Det er vist ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Anne Gadegaard nåede vist lige at tro, at hun havde vundet. De trak den godt nok også længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Mgp. Allstars er vildt go! Luna går helt i stå, når den kommer på Ramasjang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Men jeg synes faktisk det er forkert at de vinder pga juryens point - bredden, altså befolkningen synes jo det skulle være nr 8 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad skete der for at suitcase var ved at vinde?? Den var da vildt kedelig. Men godt den så ikke vandt alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Anne Gadegaard nåede vist lige at tro, at hun havde vundet. De trak den godt nok også længe. Ja der lignede hun var ved at græde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Anne Gadegaard nåede vist lige at tro, at hun havde vundet. De trak den godt nok også længe. Hold op, hvor så hun sur ud, da det gik op for hende, at hun blev nr. 2 :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Synes det er ok 7'eren vandt. Men ellers er jeg også på Basims hold :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Sikke en omgang ja... Puha ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Synes altså også den var lidt kedelig. Men efter nr. 6, så synes jeg altså også, at 7'eren skulle vinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad skete der for at suitcase var ved at vinde?? Den var da vildt kedelig. Men godt den så ikke vandt alligevel. Men de lagde tæt de to. 6 points forskel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad skete der for at suitcase var ved at vinde?? Den var da vildt kedelig. Men godt den så ikke vandt alligevel. Ja det forstår jeg altså heller ikke noget af :blink Det må være pga. hendes popularitet fra hendes blog ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Ja der lignede hun var ved at græde :) Ja, det tror jeg også hun var Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Synes helt sikkert at det var den rigtige vinder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Det var også en mystisk rækkefølge pointene blev givet på, men formentlig for at holde spændingen :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Var også enig i at nr 7 skulle vinde, men hold op en skuffende oplevelse generelt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg stemmer på Basim :p:ditto og MGP :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Men jeg synes faktisk det er forkert at de vinder pga juryens point - bredden, altså befolkningen synes jo det skulle være nr 8 Jeg er så ening, så forkert at de kan vinde pga juryen har stemt som de har. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2015 Nu ved jeg godt det var igår :p men synes slet ike det var den rigtige der vandt. Vi var begge vilde med suitcase. Ja og så undskyld men så kunne jeg godt nok hellere ikke li den ene fra sang nr 7 hans attitude føj Del dette indlæg Link to post Share on other sites