Besvaret February 7, 2015 Jeg elsker sang nr. 2. Den må nu gerne vinde! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvorfor er Anne Gadegaard dog med igen igen. Pigebarnet kan jo ikke synge rent. :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Nej og hvorfor synger hun dog ikke igennem? :blink (Men nok derfor ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Holder på 7eren. Anne er da en værre omgang hø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg er også på nr 7 so far... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Troldemor, de ord kunne være kommet fra mig. Er også på 7'eren, men mest fordi det er den mindst ringe. Så skuffet over Anne Gadegaard! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Gad vide om de fleste af deltagerne er castet, fordi vi ikke har råd til at vinde igen. Kan virkelig ikke huske hvornår det sidst har været så ringe :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Nr. 7 eller hende den 16-årige, der sang på dansk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 7eren har hermed fået min stemme. Alt det andet er for ringe !! Lidt højere op med de shorts, og de kan bruges til g-streng. Kan godt være det er mig der ikke er med på måden. Men de sidder lige lovligt stramt og højt oppe IMO. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad synes I om Spice Girls? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad synes I om Spice Girls?Ikke lige min kop te. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Ser det (mod min vilje. Blev nedstemt <_< ) og er ikke imponeret over en eneste.. kan ikke engang udpege den mindst ringe.. skod show Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Hvad synes I om Spice Girls? Jeg var ikke vild med dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Det eneste der står helt klart, er vist at pengekassen er helt tom! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Når man ser dem sådan her, så stemmer jeg altså på sang nr. 6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Det ser sku okay ud for sang nummer 7 indtil videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg er altså ikke med på 7'eren <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg er altså ikke med på 7'eren <_< Synes altså også den var lidt kedelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg er altså ikke med på 7'eren <_<Det var lige den eneste det ramte min musiksmag :) Men godt vi ikke alle er ens Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Det var en meget sød og fin sang af Basim :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Jeg stemmer på Basim :p:ditto :lolDet er total glad-i-låget-musik! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Basim har vist en større fest end dette års deltagere så ud til at have :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Kan man ikke stemme på MGP allstars???! :D Sophia ELSKER den sang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Den er da ogaå meget bedre end det meste andet der har været :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites