Besvaret May 13, 2015 Tillykke med prinsesserne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Hovsa! :badgirl Siden skanning i går har jeg bestilt: "Mine første år", heldragter fra little green people, Doodoo-bamser (2 stk - man skal altid have back-up på sovebamser!), pige-savlesmække (så lillesøster kan se bare lidt piget ud i storebrors tøj ;) ), og to gange drage-bamser (en dreng og en pige) fra Steiff (drengedragen bliver juniors storebrorgave, og så kan pigedragen være fra junior til lillesøster :) ). Lige efter skanningen købte vi sammen en heldragt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Hovsa! :badgirl Siden skanning i går har jeg bestilt: "Mine første år", heldragter fra little green people, Doodoo-bamser (2 stk - man skal altid have back-up på sovebamser!), pige-savlesmække (så lillesøster kan se bare lidt piget ud i storebrors tøj ;) ), og to gange drage-bamser (en dreng og en pige) fra Steiff (drengedragen bliver juniors storebrorgave, og så kan pigedragen være fra junior til lillesøster :) ). Lige efter skanningen købte vi sammen en heldragt :) Årh en sød dragt! Og tillykke med pigebabyen :) Hvor købte du savlesmække? Jeg har ikke særlig mange fra Mie og de er i elendig stand så kunne godt bruge nye :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Årh en sød dragt! Og tillykke med pigebabyen :) Hvor købte du savlesmække? Jeg har ikke særlig mange fra Mie og de er i elendig stand så kunne godt bruge nye :p Jeg har bestilt Pippi og Mikk-Line på babygear.dk :) Og takker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jeg har bestilt Pippi og Mikk-Line på babygear.dk :) Og takker :loveshower :super :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Årh, tillykke med lillesøster :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jeg har drømt i nat, at jeg fødte en pige på 1.500g. Hvis jeg ikke har en pige i maven, synes jeg altså det er strengt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Årh, tillykke med lillesøster :loveshower Jeg har drømt i nat, at jeg fødte en pige på 1.500g. Hvis jeg ikke har en pige i maven, synes jeg altså det er strengt! Tak! Og åh hvir bliver det spændende i morgen! Krydser fingre og tæer for, at I alle er raske til det :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jeg har drømt i nat, at jeg fødte en pige på 1.500g. Hvis jeg ikke har en pige i maven, synes jeg altså det er strengt! Det kan jeg godt forstå!! Jeg krydser fingre for at der er en lille lækker tip top frisk baby og så i mit stille sind at det er en pige! For jeg havde det lige sådan! Og er det en dreng så elsker du ham lige højt, men det er ok at blive lidt skuffet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Sådan en spændende dag i dag :glad :glad Vi forventer naturligvis opdateringer fra briksen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 20+0 i dag! Vildt at være halvvejs nu :yay Og god fornøjelse til alle der skal til scanning i dag. Det bliver bare spændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Dreng ❤️ Den dejligste lille perfekte skat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Dreng ❤️ Den dejligste lille perfekte skat! Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Dreng ❤️ Den dejligste lille perfekte skat! Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Dreng ❤️ Den dejligste lille perfekte skat! :loveshower tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Dreng ❤️ Den dejligste lille perfekte skat!:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Lillesøster :biglove :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Vi tilføjer endnu en lille pige til statistikken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Eeeeeej, hvor godt! Til lykke til jer/os allesammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Eeeeeej, hvor godt! Til lykke til jer/os allesammen :) Jaaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Vi tilføjer endnu en lille pige til statistikken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Det gik rigtig godt idag:-) men hun lå forkert og ville ikke vende sig selvom mor her var oppe og ryste sig 3 gange.. Så scanningsdamen så ikke hjernen fra den helt rigtige vinkel, men intet der ikke så ud som det skulle,. Men hun skal lige have målene på plads, så skal scannes igen om en uges tid, får nærmere besked på e-boks:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites