Girl Next Door

GND's sunde vej

52 indlæg i dette emne

Vi prøver igen. Stærkt inspireret af min veninde, vil jeg nu prøve at leve efter min PCO. Hun har selv PCO, og har på knap en måned, tabt over 8 kilo. Blot ved at spise efter PCO'en. Så tænkte jeg at det må jeg også kunne klare. Jeg tror hun spiser meget atkins inspireret, og jeg spiser bare det hun siger jeg må ;)
Jeg startede i går, og skal godt nok vænne mig til nul stivelse og sukker! Ingen brød, ris, pasta, frugt, slik osv. Men jeg skal altså det her! Basta!
Min vægt sagde mandag morgen 72!!! kilo. Med mine 162 cm, er det altså alt for meget! 8-10 kilo må gerne forsvinde. Er jeg vildt sej, kan vi tage endnu 5 kilo.
Nedenfor vil jeg skrive mine delmål, og efterhånden som de nåes, vil jeg skrive datoerne herfor. Målene er små og overskuelige. For det kan jeg bedst med :)

Startvægt: 72 kg – 2. februar 2015
Første delmål: 70 kg - opnået den 25/2 2015 - 69,7 kg
Andet delmål: 68 kg
Tredie delmål: 65 kg
Fjerde delmål: 62 kg
Femte delmål: 60 kg - tilfreds hvis dette nåes
Sjette delmål: 58 kg
Syvende delmål: 56 kg
Drømmemålet: 54-55 kg! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal jeg også klart heppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag den 2/2 2015

Startvægt: 72 kg

Første dag på den sunde måde.

Morgenmad: stegt bacon i tern, rød peber i tern, æg scrambled oven i.

Min ice latte: 2 tsk instant kaffe, 2 sød tabletter, en kvart tsk vanilje pulver, sødmælk.

Glemte frokost, så blandede en salat på skolen.

Aften: koteletter i fad med tomat og feta til.

Snacks: Lidt nødder og sukkerfri slik. Samt hjemmelavet sukkerfri saft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare cool, fedt du retter ind efter hvad veninden siger :LOL

Jeg hepper på dig :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tirsdag den 3/2 2015

Morgenmad: stegt hakket oksekød krydret med taco krydderi (skal have fundet noget andet når al kødet er spist, for der er druesukker i krydderiblandingen <_< ), rød peber i tern, reven ost, to pisket æg. Det hele steges på panden. Evt som en pandekage.

Morgen ice latte.

Frokost: lakseroulade og salat med tomat, feta og en lille smule hvidkål i stedet for løg.

Aften: tomatsalat og kyllingelår.

Snacks: lidt nødder, sukkerfri slik, og sukkerfri saft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :) Jeg må og skal altså tabe mig nu!

Min veninde er meget klog, og har som jeg, også PCO. Så er det nemt at følge hendes råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle forskellige poser sukkerfri slik og blandet en masse små skåle med lidt forskelligt. Både for at jeg ikke spiser for meget af det, men også for at der er lidt forskellige smage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går, mandag, fik jeg lavet en masse forberedelser til ugen. Jeg lavede en stor lakseroulade til ugens madpakker + måske lidt til fryseren. Jeg fik stegt kød til morgenmad, delt det i poser med ost og peber og i fryseren. Tager en op til morgendagen, når jeg har brugt en. Nemt om morgen for et B menneske ;) Det skal bare blandes med et par æg.

Jeg fik også kogt en smule saft som prøve. Ville ikke koge for meget i tilfælde af det ikke lykkes ;) Hvert glas sødes med 3 sød tabletter. Man kan slet ikke smage forskel fra almindelig saft. Yay!

Slikskuffen blev ryddet og fyldt med sukkerfri slik. Jeg føler mig godt rustet til dette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går, mandag, fik jeg lavet en masse forberedelser til ugen. Jeg lavede en stor lakseroulade til ugens madpakker + måske lidt til fryseren. Jeg fik stegt kød til morgenmad, delt det i poser med ost og peber og i fryseren. Tager en op til morgendagen, når jeg har brugt en. Nemt om morgen for et B menneske ;) Det skal bare blandes med et par æg.

Jeg fik også kogt en smule saft som prøve. Ville ikke koge for meget i tilfælde af det ikke lykkes ;) Hvert glas sødes med 3 sød tabletter. Man kan slet ikke smage forskel fra almindelig saft. Yay!

Slikskuffen blev ryddet og fyldt med sukkerfri slik. Jeg føler mig godt rustet til dette :)

Du er simpelthen så sej :respekt det kalder jeg skisme godt forarbejde :super skønt med kloge veninder :yay

Din ice latte, må jeg spørge til den? Blander du kaffe pulveret i det kolde mælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er simpelthen så sej :respekt det kalder jeg skisme godt forarbejde :super skønt med kloge veninder :yay

Din ice latte, må jeg spørge til den? Blander du kaffe pulveret i det kolde mælk?

Tak skal du have :)

Du må spørge alt det du vil :) Nej jeg blander den med kogende vand. En halv til en hel deciliter vil jeg tro. Det synes jeg opløser den bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beregnede min ideal vægt på en online beregner. Den siger 55 kg. Det er altså 17 kilo der skal væk så! :o Nu tager jeg et delmål ad gangen og så må vi se hvor langt jeg når :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Beregnede min ideal vægt på en online beregner. Den siger 55 kg. Det er altså 17 kilo der skal væk så! :o Nu tager jeg et delmål ad gangen og så må vi se hvor langt jeg når :)

Hvor fandt du sådan en beregner? Jeg er nysgerrig, for diverse tabeller fortæller mig vidt forskellige tal :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede bare ideal vægt betegner og fandt en. Skal nok lige se om jeg kan finde et link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da godt nok en lav vægt :blink

Man behøver jo ikke at komme helt ned på bmi 20 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Du må spørge alt det du vil :) Nej jeg blander den med kogende vand. En halv til en hel deciliter vil jeg tro. Det synes jeg opløser den bedst :)

Jeg har ikke kunne få opløst det i kold, så tænkte hvis du kunne noget trylleri så skulle jeg lige høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne få opløst det i kold, så tænkte hvis du kunne noget trylleri så skulle jeg lige høre :)

Det har jeg heller ikke kunne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :)

Jeg regner bestemt heller ikke med at nå ned til den påstået idealvægt. Et delmål ad gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og små delmål er også vejen frem, så kan kroppen (og du) følge med :kram2 De kilo der sparkes af på ingen tid, går fint til at starte med, men på sigt og hvis set fortsætter sådan, så skal nok de snige sig på igen, hvis man stopper indsatsen! <_< Så hellere få kroppen med, måske sætter den sin egen idealvægt er helt andet sted end "normen" :kiss Det ved jeg, at min krop gør- men derfor håber jeg da stadig at blive super skinny-mama en dag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heller ikke kunne :)

Tihi, så var jeg ikke helt skæv på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne se vi er ca lige høje. Mit mål er nok 65, så er jeg normal vægtig. Men nu er jeg så også.... Meget overvægtig men heldigvis ikke så meget som jeg har været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER