Oprettet February 3, 2015 Hej Tøser Lad os få lavet en liste over anslået termin med det samme - så kan nye hoppe på, når det bliver relevant :loveshower Jeg opdaterer i dette første indlæg, når I informerer mig. :lovebk Jeg tænker vi kan liste terminsdato køn (når vi ved det) scanninger Oktober 2015: Torsdag d. 1. Fredag d. 2. :stork Diana89 - NF 26/3 Lørdag d. 3. Søndag d. 4. Mandag d. 5. :stork Aja - TS d. 19/2 Tirsdag d. 6. Onsdag d. 7. :stork Julle86 Torsdag d. 8. Fredag d. 9. :stork JHELL Lørdag d. 10. :stork Kissov - TS d. 24/2 Søndag d. 11. Mandag d. 12. :stork Okt15Baby Tirsdag d. 13. :stork Lia - TS d. 25/2, NF 9/4 Onsdag d. 14. :stork Sabinis :stork Mummitilsnart4 Torsdag d. 15. Fredag d. 16. Lørdag d. 17. :stork Maustique TS 2/3, NF og første jordemoderbesøg d. 10/4, kønsscanning d. 18/4 Miss-Rina Søndag d. 18. Mandag d. 19. Tirsdag d. 20. Onsdag d. 21. Sofiee Torsdag d. 22. Fredag d. 23. :stork Dino123 TS 5/3 Lørdag d. 24. Søndag d. 25. :stork Krydderpigen Mandag d. 26. Tirsdag d. 27. Fister - NF 21/4 Onsdag d. 28. :stork Susanne TS 6/3 Winky Torsdag d. 29. Aloha88 - TS d. 10/3 Majs - TS d. 23/3 Fredag d. 30. Lise1979 Lørdag d. 31. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Jeg har første scanning onsdag den 24/2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Jeg har indtil videre termin d. 13. okt og har bestilt tid til en TS den 25. feb. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Jeg har tid til TS d. 19 februar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Jeg har termin d. 12. oktober :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Så er vi oppe på 7 tøser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Så er jeg vist klar til at være med herinde. Har forløbig termin 14. oktober :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Så er jeg vist klar til at være med herinde. Har forløbig termin 14. oktober :) Jubii, velkommen til og stort tillykke :yay Dejligt at se dig herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Og så blev vi 8... Glæder mig til at følge jer allesammen det næste lange stykke tid :) Jeg har fået en tid til en TS d. 2/3. Glæder mig til at se hjerteblink :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Jeg tør altså også godt at melde mig :blush Jeg er 4+0 i dag og har foreløbig termin d. 22. oktober :) Regner med at vi nupper en tidlig scanning, når jeg er 6+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Nå, så vover jeg mig også herind ;) Jeg har foreløbig termin d. 21. oktober :) Vi har også snakket om en tidlig scanning omkring uge 6-7, men har ikk bestilt tid endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Nå, så vover jeg mig også herind ;) Jeg har foreløbig termin d. 21. oktober :) Vi har også snakket om en tidlig scanning omkring uge 6-7, men har ikk bestilt tid endnu :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Nå, så vover jeg mig også herind ;) Jeg har foreløbig termin d. 21. oktober :) Vi har også snakket om en tidlig scanning omkring uge 6-7, men har ikk bestilt tid endnu :) Eeeeej!! Tillykke Sofie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Eeeeej!! Tillykke Sofie :loveshowerMange tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Juhuuu, tillykke til LilleMi og Sofiee. Velkommen til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Juhuuu, tillykke til LilleMi og Sofiee. Velkommen til. Mange tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Og så blev vi 10 nygravide :kiss Dejligt at vi er så mange - glæder mig til at se, hvor mange vi når op på inden for de næste uger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Hej :) De sider jeg har tjekket er ikke helt enige, så termin er enten 25. eller 26. oktober :) Knus Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Hej :) De sider jeg har tjekket er ikke helt enige, så termin er enten 25. eller 26. oktober :) Knus Mette Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Hej :) De sider jeg har tjekket er ikke helt enige, så termin er enten 25. eller 26. oktober :) Knus Mette Jeg sætter dig på den 25. Velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2015 Jeg har termin d. 23. oktober og har tidlig scanning d. 5. marts, det er jo lige om snart!!! :yay!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2015 Jeg er ude. Åh nej altså, hvor er jeg bare ked af at læse det :( Kæmpe kram til dig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites