Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ej for pokker da - sådan en lille søvnterrorist.... Kan godt forstå hvis du ind i mellem har lyst til at råbe røv af verden...

Hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er gået over al forventning. Han faldt i søvn der omkring kl 20, kl 00 fik han en flaske og igen kl 5. Så blev han vågen kl 7:30 og nu har vi så diskobaby, men det er næsten også ok ☺ Og mor her har meget mere overskud end igår

Godt du fik noget søvn i nat. Det havde næsten også været ikke til at bære, sku du have manglet søvn også ;)

Hvor er det nogle dejlige stræk - det må være rart at han allerede går til nat kl 20 - det gad jeg også godt August ku komme ind på - bare så begge børn sov kl 20 og man ku ro bare en time inden man sku i seng. Men jeg er mere end tilfreds med hvordan det er lige nu. Det oplevede vi aldrig med Elin ...

Haha diskobaby ! Betyder det meget vågen baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle dejlige stræk - det må være rart at han allerede går til nat kl 20 - det gad jeg også godt August ku komme ind på - bare så begge børn sov kl 20 og man ku ro bare en time inden man sku i seng. Men jeg er mere end tilfreds med hvordan det er lige nu. Det oplevede vi aldrig med Elin ...

Haha diskobaby ! Betyder det meget vågen baby?

Næsten uanset hvor tosset han har været, er det seneste han er faldet til ro, kl 21. Den del må vi ikke klage over ☺️ For ja, det gør altså noget at lige få en times voksentid på sofaen :)

Jep :D som i baby der holder fest = disko :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! De søde møgunger altså :p

Håber 2XA lader deres mødre få noget hvile i løbet af Idag og ikke mindst i nat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

Åhh nej Tina :kiss

Håber du klarer skansen til Torben kommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff tager vist lige en ny omgang snot igen :prik

SÅ STOP DOG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff tager vist lige en ny omgang snot igen :prik

SÅ STOP DOG!

:kram2 god bedring til Liff

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej Tina :kiss

Håber du klarer skansen til Torben kommer!

Tak Sara - indtil videre er det gået rigtig godt - kun en gang opkast og hun virker ik voldsomt syg ... Og august har sovet ved mig det meste af tiden..

Træls med mere snot til liff... Lorte årstid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten uanset hvor tosset han har været, er det seneste han er faldet til ro, kl 21. Den del må vi ikke klage over ☺️ For ja, det gør altså noget at lige få en times voksentid på sofaen :)

Jep :D som i baby der holder fest = disko :LOL

Haha selvfølgelig ... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik vist mig hvordan man svøber baby igår. Jeg har ikke rigtig kunne få det til at fungere selv nemlig..

Resultat: J har pt snuppet en lur på knap to timer her i formiddag - uden at være i viklen :yay

Mor her har fået spist, vasket flasker, handlet ind, snuppet et lille hurtigt put med farmand :blush OG fået et bad. Nu kan han bare komme an resten af dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh fuck. Hvad ville I gøre her?

E "plejer" (med noget udsving) at sove 1 time til formiddag (ca 8-9) og så 3 timer til middag (11-14), måske lige knap (11-13.30)

Idag har hun sovet 1 time og tre kvarter til formiddag (8-9.45) og faldet i søvn igen kl 11

Jeg skal til begravelse i Brønderslev, og skal køre hjemmefra senest kl 12. Begravelsen er 12.30, jeg ved ikke hvor længe den varer, men jeg tager kun med til det i kirken og det burde max tage en halv time at køre hjem. Så jeg tænker, at jeg er hjemme ca. 13.30-14. Men det er et sats.

Hvad gør man så med E?

- Lader hende blive hjemme med B og V med risiko for at hun vågner sulten (hvis hun vågner tidligere end hun plejer) og ikke kan få mad

- Tager hende med, og smadrer hendes lur, men har til gengæld god mulighed for at få mad (bortset fra på bilturen)

Jeg tænker jo, at det er værre at være sulten og ikke kunne få mad, end at blive forstyrret i sin søvn. Men hvis jeg satser og er heldig så kan hun måske både sove i fred og spise når hun vågner = ingen skade sket for hende.

Har lyst til at tage hende med, det føles mest sikkert. Men jeg synes fanme også, det er synd :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara - indtil videre er det gået rigtig godt - kun en gang opkast og hun virker ik voldsomt syg ... Og august har sovet ved mig det meste af tiden..

Træls med mere snot til liff... Lorte årstid!

Håber ikke hun får det værre! - godt at August kan sove fra det!

Ja det er fandme noget bæ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert - prøv lige at tænk hvad man ku få udrettet hvis de sov sådan hver dag?!!!

Ja det ville jo være helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh fuck. Hvad ville I gøre her?

E "plejer" (med noget udsving) at sove 1 time til formiddag (ca 8-9) og så 3 timer til middag (11-14), måske lige knap (11-13.30)

Idag har hun sovet 1 time og tre kvarter til formiddag (8-9.45) og faldet i søvn igen kl 11

Jeg skal til begravelse i Brønderslev, og skal køre hjemmefra senest kl 12. Begravelsen er 12.30, jeg ved ikke hvor længe den varer, men jeg tager kun med til det i kirken og det burde max tage en halv time at køre hjem. Så jeg tænker, at jeg er hjemme ca. 13.30-14. Men det er et sats.

Hvad gør man så med E?

- Lader hende blive hjemme med B og V med risiko for at hun vågner sulten (hvis hun vågner tidligere end hun plejer) og ikke kan få mad

- Tager hende med, og smadrer hendes lur, men har til gengæld god mulighed for at få mad (bortset fra på bilturen)

Jeg tænker jo, at det er værre at være sulten og ikke kunne få mad, end at blive forstyrret i sin søvn. Men hvis jeg satser og er heldig så kan hun måske både sove i fred og spise når hun vågner = ingen skade sket for hende.

Har lyst til at tage hende med, det føles mest sikkert. Men jeg synes fanme også, det er synd :unsure

Har du mulighed for at pumpe ud ?? Fordi så ville jeg gøre det og så lade hende blive hjemme. Men ellers ville jeg tage hende med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

Ej hold da op - det kører da bare for jer!

:kram2

Håber ikke Elin har kastet alt for meget op og dejligt manden kommer og aflaster.

Jeres tur til Lalandia bliver da mere og mere spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du mulighed for at pumpe ud ?? Fordi så ville jeg gøre det og så lade hende blive hjemme. Men ellers ville jeg tage hende med.

:ditto

Men kan ikke huske om I har introduceret hende til flaske for ellers er der jo ingen mening med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik vist mig hvordan man svøber baby igår. Jeg har ikke rigtig kunne få det til at fungere selv nemlig..

Resultat: J har pt snuppet en lur på knap to timer her i formiddag - uden at være i viklen :yay

Mor her har fået spist, vasket flasker, handlet ind, snuppet et lille hurtigt put med farmand :blush OG fået et bad. Nu kan han bare komme an resten af dagen ;)

Nice :yay

Kan være jeg skal kaste mig ud i det samme.

Freja blev altid smaskhysterisk hvis jeg forsøgte, så har været noget forbeholden for at prøve, men det er jo ikke sikkert Mikkel reagerer på samme måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice :yay

Kan være jeg skal kaste mig ud i det samme.

Freja blev altid smaskhysterisk hvis jeg forsøgte, så har været noget forbeholden for at prøve, men det er jo ikke sikkert Mikkel reagerer på samme måde

Det virkede hvertfald fantastisk idag.. Hsr prøver med et tæppe før - det duer ikke. Men med dynen var et hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede hvertfald fantastisk idag.. Hsr prøver med et tæppe før - det duer ikke. Men med dynen var et hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber 2XA lader deres mødre få noget hvile i løbet af Idag og ikke mindst i nat :kram2

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså en babydyne?

Hvordan svøber man i den? Den metode jeg har lært kræver da noget der er større

Jep. Jeg lagde dynen på skrå med hans hovede i det ene hjørne. Så den ene flap - den mindste - ind over den ene arm og den anden side ind over og holde den anden side og over og fixere det hele. J er så lille at benene automatisk er med, ellers så sku fodenden nok klappes op før den anden side :) giver det mening? Kan tage et billede næste gang det er nødvendigt at svøbe??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Jeg lagde dynen på skrå med hans hovede i det ene hjørne. Så den ene flap - den mindste - ind over den ene arm og den anden side ind over og holde den anden side og over og fixere det hele. J er så lille at benene automatisk er med, ellers så sku fodenden nok klappes op før den anden side :) giver det mening? Kan tage et billede næste gang det er nødvendigt at svøbe??

Du må gerne tage billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alina det giver fin mening, må prøve og se hvad han siger til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel er pt ved at sætte rekord, i intet mindre end lur væk fra mor :yay

Tiden hedder pt 2 timer og han sover stadig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel er pt ved at sætte rekord, i intet mindre end lur væk fra mor :yay

Tiden hedder pt 2 timer og han sover stadig :glad

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.