Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg vliver nødt til at sige Tinakp, MariaPiesen, Ema og fumlefis - der er så dejligt at vores babyer er så tæt på hinanden - så føler man ikke man er alene i de dage hvor det er lidt hårdt :kram2

Jeg har det på samme måde søde ven! Og jeg elsker at komme ind og se hvad du skriver - både her og til mig - jeg har bare ik altid tid til at få skrevet tilbage... Men du skal vide at du er skøn at ha herinde!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på samme måde søde ven! Og jeg elsker at komme ind og se hvad du skriver - både her og til mig - jeg har bare ik altid tid til at få skrevet tilbage... Men du skal vide at du er skøn at ha herinde!! :loveshower

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forresten kan jeg anbefale den her sang ved en ked af det baby der ikke kan finde ro

Den virker hver gang herhjemme :D

Jeg har vist er mærkeligt barn og manden ryster på hovedet hver gang :D

Den er da også til at blive glad i låget af :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør vi. Måske lidt mindre end før dog. Nu hvor han kom ind, er han meget tydeligt stadig træt. Men han n æ g t e r at overgive sig Og vi sku gerne have en lur uden vikle for jeg trænger virkelig til et bad

 

Og ca et kvarter efter jeg skrev det her, gav han sgu op. Og jeg har fået et bad inkl hårvask :yay Og han sover endnu - så jeg tror sgu jeg tager chancen og spiser tidlig aftensmad. Så er jeg klar til evt pyllermås i aften :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde søde ven! Og jeg elsker at komme ind og se hvad du skriver - både her og til mig - jeg har bare ik altid tid til at få skrevet tilbage... Men du skal vide at du er skøn at ha herinde!! :loveshower

 

 

:ditto

 

:kiss :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da også til at blive glad i låget af :p

Det er den nemlig. Vi har den til zumba :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør vi. Måske lidt mindre end før dog. Nu hvor han kom ind, er han meget tydeligt stadig træt. Men han n æ g t e r at overgive sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sid du bare og sten fjernsyn og slap af med go samvittighed! Håber også at han sover til du kan blive aflastet lidt.

Jeg havde også termin 29. Juli og blev sat igang den 3. August. Ja vi har mærket til den - jeg tror faktisk allerede torsdag var jeg havde den værste skrige baby med i mødregruppe... Eller også blev han overstimuleret og forstyrret for mange gange i hans lure.. Det kan være svært at vide hvad der er hvad. Fredag var han rigtig sød og lørdag hvor manden passede ham og jeg var hos mine forældre sammen med datteren, var tigeren igen på besøg. I går sov han nærmest hele dagen og havde en rigtig go nat. Og i dag er der heller ik noget at mærke. Så den popper op ind i mellem - heldigvis får man nogle hviledage ;)

Tak, sidder her stadig, kun afbrudt af en gang bleskift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :loveshower

Måske vi endda kan få liv i august mædregrupprn :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde vi næsten faktisk :chin: :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil har sovet to lange lurer udenfor i barnevognen idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil har sovet to lange lurer udenfor i barnevognen idag :yay

Seje Eigil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Eigil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den sidste her var på næsten fire timer :o

Så begynder man næsten helt at savne dem.. Eller er det bare mig der har det sådan? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så begynder man næsten helt at savne dem.. Eller er det bare mig der har det sådan? :p

Det er ikke bare dig. De sidste to timer var jeg stort set ude og kigge hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke bare dig. De sidste to timer var jeg stort set ude og kigge hele tiden

Hehe, godt så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med tigeren - især når i klarede 1. Tiger så fint.. Åh kender det der med at de nægter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har baby som kun vil sove mave mod mave idag alt andet ender i skrig :(

Hvor er min søde lille nemme baby blevet af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vliver nødt til at sige Tinakp, MariaPiesen, Ema og fumlefis - der er så dejligt at vores babyer er så tæt på hinanden - så føler man ikke man er alene i de dage hvor det er lidt hårdt :kram2

Har det helt på samme måde, så er der ligesom nogle at dele både op og nedture med, som befinder sig sammen sted som en selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering på sygehus besø:

Som forventet mener de at Mikkel har en vis grad af refluks eftersom han har det bedre på gaviscon.

De mener det er en mild grad og at de kommer til at forsvinde af sig selv.

Lige pt fortsætter vi lidt endnu uden ændring og så får vi en ny tid om nogle uger, så skal vi selvfølgelig kontakte dem hvis der er noget inden.

Efterfølgende er jeg kommet på at vi jo har ramt 1. Tiger og det måske er derfor det føles som om han har det værre igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det er lige gået op for mig at jeg kun har 2 ugers barsel tilbage :O - og så skal jeg ellers starte helt nyt job, efter halvandet år hjemme :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det er lige gået op for mig at jeg kun har 2 ugers barsel tilbage :O - og så skal jeg ellers starte helt nyt job, efter halvandet år hjemme :O

Det bliver SÅ godt, søde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den nemlig. Vi har den til zumba :bunny

Uhh! :p er sq lidt misundelig over flaskemødres frihed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen begyndt at være bekymret for A. :blush

Jeg synes, han er meget følsom og bliver rigtig hurtigt ked af det. Ikke sådan skrige-ked-af-det, men ulykkelig på den der "jeg har brug for et kram"-måden.

Måske er det bare tænderne, tigerspring, en småsløj mor gennem snart en uge, og måske alle tingene i kombination, men jeg er faktisk lidt bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.