Besvaret January 31, 2016 Vi skal besøge Julius dagplejer i morgen :o Og der er kun 3 måneder til han skal starte... Ih hvor er jeg spændt, hun har simpelthen en fantastisk ry :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Tigerspring kan de godt kun påvirke søvnen og så ellers have glad baby? For så tror jeg bestemt at vi har en tiger på spring :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Tigerspring kan de godt kun påvirke søvnen og så ellers have glad baby? For så tror jeg bestemt at vi har en tiger på spring :zzz Det kan de sagtens! For sådan har august faktisk reageret på de sidste to - dog med nogle dage hvor han var lidt mere irriteret. Men han har også mest været påvirket om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Vi skal besøge Julius dagplejer i morgen :o Og der er kun 3 måneder til han skal starte... Ih hvor er jeg spændt, hun har simpelthen en fantastisk ry :glad Spændende Anita! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 <_< :kram Tak for kram :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Øv med de dårlige nætter :kram2 Og ja de hjælper heller ikke på humøret! Håber i kan få en lur i løbet af dagen? Tak søde :loveshower Han er blevet i noget bedre humør efter en morgenlur... Så jeg er glad for at han gik ind for sig selv - for det humør magter jeg ik lige i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Spændende Anita! :yayMega :glad Snakkede med en oppe i hallen igår, og hun sagde, nå det er jer der har nuppet pladsen. Hun har haft de 2 første deromme men vi var hurtigst til at booke pladsen, hendes er først fra august :D Hun havde så meget pænt at sige om hende...Og ih hvor jeg elsker alt det vi løber til. Vi får så mange nye bekendtskaber ud af det. Det er så hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Det kan da være vi lige skal overveje det lidt nærmere så men dengang med Elin, var det så okay ift amningen? Det er mere fordi vores natamning nærmest er ren ta' selv bord for M, så jeg gør jo ikke så meget for det og så har jeg bare tænkt, at sove på eget værelse må være når der ikke er natamning. Men det kan jo selvfølgelig trække ud, når baby ikke gider grød og mos Og jo pt er vi i tigerspring, som kun mærkes om natten så ligenu er ikke et godt tidspunkt at afprøve det på. Jeg gjorde faktisk det, at jeg tog hende med ind på ammepuden i stuen og se serier, mens jeg ammede - fordi det nogen gange godt ku ta lidt tid - og så ku jeg lige så godt hygge mig med det. Selvom jeg ik ved om jeg ville ha gjort det med august hvis jeg ammede ham. Men det fungerede fint, for jeg lå så meget vågen da hun sov i soveværelset, at jeg ved at hun kom i tremmesengen på eget værelse, ku jeg slappe mere af og ik ligge og vente på at hun vågnede - og omvendt hun vågnede ik ved os. For jeg tror nemt at det kan blive svært at vænne dem af med natamningerne, hvis de bare får lov at ta for sig - omvendt, under appetitspring og tigerspring skal de bare have lov, fordi der er der et reelt behov for tryghed og mælkeprod øgning :) eller hvad man nu skal sige. Giver det mening? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Årh det er typisk mænd altså :prik Håber snart nætterne er bedre igen! Er det også sådan hos jer? ;)Tak det håber jeg også!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Det kan de sagtens! For sådan har august faktisk reageret på de sidste to - dog med nogle dage hvor han var lidt mere irriteret. Men han har også mest været påvirket om natten.Så er det helt sikkert tigeren vi har besøg af. Min ellers så sovende baby, sov kun 5-6 timer i nat, imod de 10 timer hun plejer. Jeg fik hende til at sove kl 00.40 og så vækkede hun Lars kl 01.20, sov ved 2-3 tiden og vågnede igen ved 7 tiden, sov en time fra 9-10 og er lige blevet puttet i barnevognen. Håber hun tager et par timer for jeg er alene og min bror kommer med nogle kasser vi skal opbevare indtil han finder et nyt sted at bo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Er det også sådan hos jer? ;) Tak det håber jeg også!! Min mand har ikke taget en nat i lang tid - J's seng stod op af min og jeg kan ikke sove når han giver flaske alligevel. Men sidste nat da det regnede på vinduet sov han sååå dårligt. Åh stakkels mand altså :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Min mand har ikke taget en nat i lang tid - J's seng stod op af min og jeg kan ikke sove når han giver flaske alligevel. Men sidste nat da det regnede på vinduet sov han sååå dårligt. Åh stakkels mand altså :p Haha det lyder fuldstændig ligesom herhjemme :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Hjernerystelse? Åh nej da! Pga håndbold måske? Jeg håber du får lidt ro i dagJa på grund af håndbold. Fik bolden direkte i hovedet på straffekast. Ro ? Hvad er det ?? Det findes ikke herhjemme i weekenden, da jeg er alene med børnene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jeg gjorde faktisk det, at jeg tog hende med ind på ammepuden i stuen og se serier, mens jeg ammede - fordi det nogen gange godt ku ta lidt tid - og så ku jeg lige så godt hygge mig med det. Selvom jeg ik ved om jeg ville ha gjort det med august hvis jeg ammede ham. Men det fungerede fint, for jeg lå så meget vågen da hun sov i soveværelset, at jeg ved at hun kom i tremmesengen på eget værelse, ku jeg slappe mere af og ik ligge og vente på at hun vågnede - og omvendt hun vågnede ik ved os. For jeg tror nemt at det kan blive svært at vænne dem af med natamningerne, hvis de bare får lov at ta for sig - omvendt, under appetitspring og tigerspring skal de bare have lov, fordi der er der et reelt behov for tryghed og mælkeprod øgning :) eller hvad man nu skal sige. Giver det mening? Det giver fint mening Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Tak søde :loveshower Han er blevet i noget bedre humør efter en morgenlur... Så jeg er glad for at han gik ind for sig selv - for det humør magter jeg ik lige i dag... Dejligt! En lur kan virkelig gøre underværker på humør og overskud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Det gik så super godt :yay Hun faldt i søvn kl. 20 og vågnede først igen kl. 2.30 - Ny søvnrekord 6,5 time i træk :glad Så vi sad helt alene i stuen i går aftes ^_^ Dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Åh nej hjælp!!! Mikkel skulle puttes i sin duniduo. Den stod på sengen og selvom jeg er sikker på at jeg havde lukket den, ja så er det lykkedes ham at rulle ud og ned på gulvet :( :boo Hold nu op hvor han skreg og vi har begge to grædt som pisket :boo Efter et par minutter virker han ok og griner og vil gerne hoppe på mit skød som han plejer. Men tror I vi skal have fat i lægevagten under alle omstændigheder? Der er ca 40-50 cm ned fra sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Åh nej hjælp!!! Mikkel skulle puttes i sin duniduo. Den stod på sengen og selvom jeg er sikker på at jeg havde lukket den, ja så er det lykkedes ham at rulle ud og ned på gulvet :( :boo Hold nu op hvor han skreg og vi har begge to grædt som pisket :boo Efter et par minutter virker han ok og griner og vil gerne hoppe på mit skød som han plejer. Men tror I vi skal have fat i lægevagten under alle omstændigheder? Der er ca 40-50 cm ned fra sengen Din stakkel! :kiss det er frygteligt! Hvis han dog er helt som han plejer etc, ville jeg nok lige se tiden an mht lægen. På den anden side skal du også have ro i sindet, så på den måde ville det måske være en ide at ringe hvis du er i tvivl :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Din stakkel! :kiss det er frygteligt! Hvis han dog er helt som han plejer etc, ville jeg nok lige se tiden an mht lægen. På den anden side skal du også have ro i sindet, så på den måde ville det måske være en ide at ringe hvis du er i tvivl :kiss :ditto og øv altså. De er nogle små ninjaer nogen gange :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jer med 6 måneders unger, hvornår har jeres børn ulvetime? Sad under aftensmaden og fik en åbenbaring om, at jeg måske forveksler ulvetime med træthed. CM kommer normalt op fra den sidste lur klokken 16.30-17.00 og allerede klokken 17.30 begynder hun at pyldre rigtig meget (vil intet!), og nogle gange klø sig i øjnene. Men selvom vi forsøger at putte klokken 18.15, så har hun svært ved at finde ro og sover ofte først kl.19.45. Nu tænker jeg om det simpelthen er ulvetimen, der ligger fra 17.30-18.30(19)? Kan huske at med den store lå den en del tidligere, så derfor er jeg i tvivl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jer med 6 måneders unger, hvornår har jeres børn ulvetime? Sad under aftensmaden og fik en åbenbaring om, at jeg måske forveksler ulvetime med træthed. CM kommer normalt op fra den sidste lur klokken 16.30-17.00 og allerede klokken 17.30 begynder hun at pyldre rigtig meget (vil intet!), og nogle gange klø sig i øjnene. Men selvom vi forsøger at putte klokken 18.15, så har hun svært ved at finde ro og sover ofte først kl.19.45. Nu tænker jeg om det simpelthen er ulvetimen, der ligger fra 17.30-18.30(19)? Kan huske at med den store lå den en del tidligere, så derfor er jeg i tvivl. J er klart mest vrøvlet efter sidste lur - og det er næsten uanset om han har sovet lange eller korte lure i løbet af dagen.. Så her ligger den nok også der omkring 17:30ish Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Ja på grund af håndbold. Fik bolden direkte i hovedet på straffekast. Ro ? Hvad er det ?? Det findes ikke herhjemme i weekenden, da jeg er alene med børnene. Nej det var vist en let slidt floskel jeg fik brugt dér. Mit hoved er også ved at eksplodere af børn og gæster og skrig og skrål i dag. :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 J er klart mest vrøvlet efter sidste lur - og det er næsten uanset om han har sovet lange eller korte lure i løbet af dagen.. Så her ligger den nok også der omkring 17:30ish Hvornår putter I ham til nat? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Hvornår putter I ham til nat? Mellem 18:30 og 19. Han står som regel også op fra lur 16:30-45.. Det plejer at gå rimelig smertefrit (antijinx).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Mellem 18:30 og 19. Han står som regel også op fra lur 16:30-45.. Det plejer at gå rimelig smertefrit (antijinx).. Okay, så er det jo lidt det samme vi gør. Her er putningerne bare blevet til et helved. Førhen kunne vi ligge hende og så skulle man bare lige sidde klar til at give en sut eller en hånd på brystet og så faldt hun hen i løbet af 10-20 min. Siden starten af 5.tiger, så har hun bare hylt helt hysterisk når man forsøger at ligge hende og selv på armen kan hun være helt ulykkelig. Ofte har det endte med at jeg måtte ligge hende til bryst 3-4 gange for at få hende til at falde nok til ro, til at hun kan sove ellers går arme og især ben derudad med 100km i timen :( Håber vi kan komme lidt tilbage til normale tilstande når nu 5eren er slut, men det er svært for hende når det ander har stået på en måned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites