Besvaret November 10, 2015 Jeg har købt mig en voksi, men jeg kan ski ikke helt finde ud af den. Hvor meget skal en på 7,5 mdr have på af tøj hvis hun skal puttes til lur og hvor koldt skal der være før i tager den i brug (jeg har den kun med uld dynen). Hvor meget skal den spændes ind omkring hoved/hals for at de fryser der omkring og hvordan undgår jeg hun tager hænder oven over vokien? Du må nok prøve dig lidt frem, men altså E sover pt i voksi (med uld) i sit almindelige tøj (uld/silkebody + bomulds bluse og buks eller heldragt, og så strømper) og så en uldelefanthue. Hvis der er rigtig koldt, får hun også vanter på, men det plejer faktisk at være nok her. Ved V pillede jeg bukserne af, og hans ben og bare fødder var dejligt lune, men E virker ikke til at svede ved at beholde det på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Susanne, jeg tror, vi stoppede nat-pusling, da E var ca. en måned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Og tak piger :) Ja, hun vokser godt nu, men hun er nok mest af alt "hjulpet" af at have været en stor bebse fra start :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Mht. gylp så kommer E stadig jævnligt med en ordentlig skylle. Jeg har været bekymret for hendes vægt men egentlig ikke i sammenhæng med gylperiet. Det giver mig kun bekymringer i forhold til vores vaskeri-regning :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Åh, det med søvnen er SÅ forskelligt! Det var nu mere det med hvornår man slipper for at pusle om natten? Øv, at det er gået den gale vej med søvnen for Jer :kram2 Altså M er 11 måneder og skal stadig have tør ble og mælk 1-2 gange hver nat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Susanne, jeg tror, vi stoppede nat-pusling, da E var ca. en måned :):dittoBortset fra i nat, hvor hun lige valgte at fylde bleen klokken 4 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Haha - det er så tydeligvis også meget forskelligt med natpusling! :D Jeg må nok satse på et sted mellem 1 og 11 mdr :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Haha - det er så tydeligvis også meget forskelligt med natpusling! :D Jeg må nok satse på et sted mellem 1 og 11 mdr :P Altså M tisser bare virkelig meget, og sarte lille tut vil ihvertfald ikke sove med fuld tisseble. Men okay manden min er også oppe 1-3 gange hver nat, så hun har det ikke fra fremmede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Puha for en nat! Kiropraktor var vist ikke den gyldne løsning for os :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Albert tog endelig er stræk på næsten 5 timer i nat :yay Tilgengæld var Edith vågen nogle af de timer, så jeg fik ikke meget søvn :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 9 måneder i dag, vildt at vores lille kærlighedsklump allerede har været her så længe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Så så man lige mig blive totalt stresset... Ringede til kirkekontoret fordi jeg undrede mig over at vi ikke havde hørt nærmere ang Mikkels dåb på søndag. Jamen, dehavde så slet ikke registreret os :o Har ellers sendt dem mail med alle oplysninger osv efter jeg aftalte dato over telefonen. Heldigvis var det ikke noget problem at få ham med på søndag, men spørg lige om jeg nåede at få svedetur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Nuj, hvor jeg glæder mig til bare lidt længere stræk om natten! Og til det er slut med at pusle om natten! Hvornår er det nu lige det er? :rolleyes W var 6 uger, jeg kan huske jeg var så skuffet for jeg havde læst at mange var 1 mdr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Haha - det er så tydeligvis også meget forskelligt med natpusling! :D Jeg må nok satse på et sted mellem 1 og 11 mdr :P Eller smække en ekstra måned på og runde op til 1 år :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Jeg tror måske, A har fået skoldkopper :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Så så man lige mig blive totalt stresset... Ringede til kirkekontoret fordi jeg undrede mig over at vi ikke havde hørt nærmere ang Mikkels dåb på søndag. Jamen, dehavde så slet ikke registreret os :o Har ellers sendt dem mail med alle oplysninger osv efter jeg aftalte dato over telefonen. Heldigvis var det ikke noget problem at få ham med på søndag, men spørg lige om jeg nåede at få svedetur Ej paniiiiik! Godt at det ik var noget problem - men shit det ku da også godt ha givet mig sved på panden! Er i ellers ved at være klar? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Jeg tror måske, A har fået skoldkopper :chin: Ej, hvor vildt. Hvornår har han været udsat for smitte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Ej, hvor vildt. Hvornår har han været udsat for smitte? Jeg aner det ikke! Men jeg læste lige, at man smitter 14 dage før knopperne kommer. Måske er jeg hurtig til at tænke det værste, men han har fået nogle store røde knopper i ansigtet og på den ene finger. Og de kom lige pludselig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Tænk min lille mand er 3 mdr idag :o :biglove Det er som om han har været her altid, men nogle gange føles det som om han blev født igår. Tid er en underlig størrelse :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Ej paniiiiik! Godt at det ik var noget problem - men shit det ku da også godt ha givet mig sved på panden! Er i ellers ved at være klar? Vi skal heldigvis ikke stå for noget selv, så ja vi er klar. Maden er bestilt, kagen laver svigerfar og bedstemødrene står på borddækning. Og begge sæt bedsteforældre kommer og hjælper til lørdag, så der er vist styr på det hele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Tænk min lille mand er 3 mdr idag :o :biglove Det er som om han har været her altid, men nogle gange føles det som om han blev født igår. Tid er en underlig størrelse :wub Hold da op, er han 3 måneder?! Det er vildt. Tillykke med ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Hold da op, er han 3 måneder?! Det er vildt. Tillykke med ham :) Ja han er. DEt er helt vildt altså :) Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Jeg aner det ikke! Men jeg læste lige, at man smitter 14 dage før knopperne kommer. Måske er jeg hurtig til at tænke det værste, men han har fået nogle store røde knopper i ansigtet og på den ene finger. Og de kom lige pludselig. Hånd, fod og mund syge måske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Hånd, fod og mund syge måske? Det synes jeg ikke, det ligner. Men jeg maner til besindighed igen. Jeg fik bare et chok over de der knopper, men det er nok ikke noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Det synes jeg ikke, det ligner. Men jeg maner til besindighed igen. Jeg fik bare et chok over de der knopper, men det er nok ikke noget ;) Ok :) Man kan hurtigt få tænkt sig til alt muligt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites