Besvaret November 9, 2015 Gid Leah snart siv igennem.. Lige nu kan jeg sket ikke forestille mig at det kommer til at ske nogensinde :boo Håber jeg igen engang kan få bare 6 timers søvn i streg, uden at blive vækket.. Det skal nok komme :kram V sov igennem første gang, da han var 13 mdr, tror jeg det var :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke med Tytten, Sara!!! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Tyttebøvs og mor :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Tyttebøvs og mor :hurra :ditto hvor er det vildt at det allerede er et år siden lille liff kom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Tyttebøvs og mor :hurra:ditto :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke med Tytten, Sara!!! :balloons :kiss tusind tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Tyttebøvs og mor :hurra Tak søde du! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :ditto hvor er det vildt at det allerede er et år siden lille liff kom Ja det er vildt at det nu et et helt år siden at jeg fødte min lille bitte fis :kiss tusind tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :ditto :balloon Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Nu i str 74?!?!? :o :o :o :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Nu i str 74?!?!? :o :o :o :wub Hvor er det vildt! Hun er kun en måned ældre end CM, men her er str 62 rigelig stor endnu :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Nu i str 74?!?!? :o :o :o :wub Øhh, hvor gammel er hun?! Er hun ikke kun 4 mdr? :blink Skøn er hun i hvert fald :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Nu i str 74?!?!? :o :o :o :wub Hun er bare for lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Liff og mor :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Tyttebøvs og mor :hurra :ditto Håber I får en fantastisk dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Stort tillykke til Liff og mor! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 What!?! :blink BBM :o Liff er i str 74 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Stort tillykke til Liff og mor! :balloon Tusind tak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tillykke til Liff og mor :hurra :balloon Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :ditto Håber I får en fantastisk dag :glad Tusind tak :) - det får Vi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Stort tillykke til 1 årige liff - den lille humør bombe - glæder mig til at fejre hende i morgen :yay PS August Emil, 3 mdr er også på vej i 74... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Gaven til fødselsdagsbarnet er købt! (Aktivitets insekt fra Vtec) Fødselsdagsgave fra BR er hentet (tallerken+ske) Velkomstgave fra Føtex er hentet (Brio bil) Banan pandekager bagt! (Dp) Vandbakkelser kagemand er bagt (Til os i aften + mg i morgen) Æg kogt til æggesalat (mg) Kyllinge-kødboller er kogt til aftensmaden... Nu står den på oprydning og lidt afslapning inden jeg skal om og fejre Liff i dagplejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Stort tillykke til 1 årige liff - den lille humør bombe - glæder mig til at fejre hende i morgen :yay PS August Emil, 3 mdr er også på vej i 74... Tusind tak søde Tina! :kiss Vi glæder os til i kommer! Og så stop lige jeres børn.. De vokser jo for vildt! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :yay mit barn sover til middag og har gjort det snart i 1 1/2 time (antijinx) Tillykke med Liffs 1 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :yay mit barn sover til middag og har gjort det snart i 1 1/2 time (antijinx) Tillykke med Liffs 1 års fødselsdag :) Fedt med lur: :yay Og tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites