Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Min to måneder gamle dreng vejer 5900g og er 62cm lang. :kuller

Rasmus scorede 0 på testen og jeg scorede 2. Så vi har det godt herhjemme.

Del dette indlæg

Min to måneder gamle dreng vejer 5900g og er 62cm lang. :kuller

Rasmus scorede 0 på testen og jeg scorede 2. Så vi har det godt herhjemme.

Dejligt. Han bliver en stor dreng. :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha Tina :kram Det er sjovt så meget forskel der er på hvor hårdt de tigre rammer :o Her ser vi dem kun ved udvikling. Julius har den sidste uge lært at trille fra ryg til mave, spise grød, fundet sine tæer, grine, løfte numsen i vejret. Og nu har han sovet 2,5 time i sin barnevogn. Jeg ville ønske Augusts Tiger ville ramme på samme måde, for den næste er lang :kram Tror appen siger omkring en måned :o Det er godt han har en god stærk kærlig mor :kiss

Åh ja det er helt vildt... Det kan jeg også se ifht dem i mødregruppen..

Men hvis han ligner sin søster - og de kommer trods alt fra samme "kuld" så vil han reagere kraftigt på dem alle..

Jeg ville ønske at jeg ik altid kom herind for at skrive brok - men synes skisme det er op af bakke det meste af tiden... Vores gode periode hvor vi sku nyde August og hans ellers sprudlende og glade væsen er blevet druknet i sygdom fra elin ...

Men jeg trøster mig med at elin er en helt utrolig pige - og ret intelligent på mange områder ( med fare for at lyde blærerøvs agtig) - og hvis det er det, som kommer ud af det, så tager jeg .., gerne ( ik at det er et valg man kan ta) det med at August reagerer voldsomt på tigerspring..

Tak for dine søde ord Anita! Og hvor er Julius sej!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw så blev der lige skruet op for tigeren!

De gode bv lure er blevet erstattet med skrigebaby der ik vil sove i bv men kun ved mig... Godt man ved at det er en fase og forhåbentlig en kort en denne gang...

Jeg er også helt glad for at den her Tiger ikk varer længere - især når den næste er så lang! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også helt glad for at den her Tiger ikk varer længere - især når den næste er så lang! :o

Ja og jeg har hørt fra min mødregruppe at den 4. Sku være slem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja og jeg har hørt fra min mødregruppe at den 4. Sku være slem...

Satans :( men de kan dælme også meget bagefter..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Satans :( men de kan dælme også meget bagefter..

Puha... Jeg har lige været tilbage i min mortråd for at se hvordan elin var under det 4. Spring... Puha.. Det sku jeg ik ha gjort... Jeg ved ik hvordan man kopier teksten og sætter ind her - men hvis du for "sjov" skyld får lyst til at læse det, så er det vist på side 25 ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja det er helt vildt... Det kan jeg også se ifht dem i mødregruppen..

Men hvis han ligner sin søster - og de kommer trods alt fra samme "kuld" så vil han reagere kraftigt på dem alle..

Jeg ville ønske at jeg ik altid kom herind for at skrive brok - men synes skisme det er op af bakke det meste af tiden... Vores gode periode hvor vi sku nyde August og hans ellers sprudlende og glade væsen er blevet druknet i sygdom fra elin ...

Men jeg trøster mig med at elin er en helt utrolig pige - og ret intelligent på mange områder ( med fare for at lyde blærerøvs agtig) - og hvis det er det, som kommer ud af det, så tager jeg .., gerne ( ik at det er et valg man kan ta) det med at August reagerer voldsomt på tigerspring..

Tak for dine søde ord Anita! Og hvor er Julius sej!!

Selvfølgelig skal du lyde blærerøvsagtig ;) Du er jo en stolt mor :)

Det er altså lidt vildt at de til trods for er fra samme kuld, er så ens. Det bliver spændende st følge dem :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev min lækkermås 4 måneder

sIJlVFU.png

Har dog haft en sur baby da han hele tiden triller venstre om og op på maven. Og så bliver han stik tosset af at vende sådan :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget mystisk er sket. Først sov han lige omkring en time i sin lift med white noise slået til. Så vågnede han vred op og jeg ville lave en flaske, så lagde han i hans nest. Inden jeg kom tilbage med flasken var han dog faldet i søvn igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tobias har heller ikke nogen endnu...

Og Mads har kun en.

Yay :P Er ret glad for, at vi ikke er helt alene om 0 tænder :D

Manden er dybt bekymret :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter min mand har være hjemme 9 ud af de sidste 10 dage (han har 3 dages weekender og lå syg 3 dage sidste uge) er det nææsten som at starte forfra på barsel :rolleyes

- og J krydrer den selvfølgelig med ikke at ville sove her til aften :prik nu er han lige faldet hen.. Men hvor længe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår får de den første tand? Jeg læste at det er ved 6 mdr men Klaudia er 7 mdr på fredag og har ikke fået en eneste og hun har siden lørdag aften været total pylret specielt når hun skal puttesog skifter mellem at græde og klynke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er August skrevet op til dagplejen - eller jeg har da i hvert fald ønsket det.. Håber på elins dp'er - hun er virkelig verdens bedste! Og tænk hun bor i lille Faster...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er August skrevet op til dagplejen - eller jeg har da i hvert fald ønsket det.. Håber på elins dp'er - hun er virkelig verdens bedste! Og tænk hun bor i lille Faster...

Hvornår får i besked om I får hende? Hepper på det :glad

Julius har mødt hans dagplejer. Det er så hyggeligt vi allerede ved hvor han skal starte til maj :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi krydser fingre :Goodluck

Vi har sikret os, vores dagplejer. Det giver bare en helt fantastisk ro :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår får de den første tand? Jeg læste at det er ved 6 mdr men Klaudia er 7 mdr på fredag og har ikke fået en eneste og hun har siden lørdag aften været total pylret specielt når hun skal puttesog skifter mellem at græde og klynke...

Min store fik den omkring 5 mdr., den mindste bliver 11 mdr. (:O :blink) på søndag og har endnu ikke en eneste tand - det er meget forskelligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora har haft en stille og rolig første dag i vs. Far og hun kom henad 9.30 og der var kun to andre børn på stuen. De små sov og de store var på legeplads med en pædagog. De havde hygget lidt og Leonora leget lidt. Pædagogen sagde at hun nok skulle falde til da hun så Leonora tage noget legetøj fra en anden :D

Hun har ikke sovet meget i dag, så håber på god nat så hun er frisk til endnu en dag i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adrian har stort set ikke sovet i dag - næsten kun i barnevognen, da jeg gik en tur, og ellers i mine arme, hvor han straks vågnede, når jeg prøvede at lægge ham. Og nu har L og jeg kæmpet med at lægge ham til nat i over to timer. Puha, hvor blev min sovebaby lige af? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adrian har stort set ikke sovet i dag - næsten kun i barnevognen, da jeg gik en tur. Og nu har L og jeg kæmpet med at lægge ham til nat i over to timer. Puha, hvor blev min sovebaby lige af?

Åh jeg føler med jer :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg føler med jer :kram

Tak for kram. Det varmer  :biglove  Jeg håber, det bare er tigeren, der synger på sidste vers. Vi har ellers ikke mærket meget til den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram. Det varmer :biglove Jeg håber, det bare er tigeren, der synger på sidste vers. Vi har ellers ikke mærket meget til den.

Der håber jeg også for jer.. J har i... Halvanden måned? været en lort til at sove om dagen, og næsten altid kun 45 min af gangen. Så næsten hver aften bruger jeg en time på at få ham lagt. Han er så heldigvis en god sovebaby om natten, der gerne snupper en 5-6 timer i første stræk,men puh.. Heldigvis græder han ikk så meget mere, han er bare en stædig pyllermås :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har prøvet noget nyt her til aften. Eigil er lagt til at sove i tremmesengen uden nest og indtil videre har han sovet siden klokken 20.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.