Besvaret October 19, 2015 Yay- endelig en anden tandløs :D Vi er også oppe om natten, det burde forbydes <_< Min mand har fri, men det er også mig der har været oppe i nat- han hørte ham ikke :shoot Håber første dag kommer til at gå godt :kiss Tobias har heller ikke nogen endnu...Og Mads har kun en. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Værste nat EVER... Jeg tror bare at vi venter med projekt sove på eget værelse, til efter dette tigerspring/sygdom er langt væk... :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Værste nat EVER... Jeg tror bare at vi venter med projekt sove på eget værelse, til efter dette tigerspring/sygdom er langt væk... Øv. Og stort :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Ja okay :) håber natten er gået nogenlunde! :kiss Tak Sara... Det var en lorte nat.. Med 3 timers usammenhængende søvn... Gaaaab! Men det kender du jo alt til... Så jeg virkelig godt unde dig sådan en go nat som i har haft.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 :kram :kram :kram Håber det er snart! Tak søde! Det håber jeg virkelig også... Jeg har snart brug for en go periode - for den gode periode mellem tigerspringene er blevet brugt på sygdom... Men heldigvis har August været glad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 :kram2 :kram2 Tak Maria! Hvordan er jeres nat gået? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Øv. Og stort :kram til dig Tak søde ven! Hvordan mærker i egentlig til den 3. Tiger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Tak Sara... Det var en lorte nat.. Med 3 timers usammenhængende søvn... Gaaaab! Men det kender du jo alt til... Så jeg virkelig godt unde dig sådan en go nat som i har haft.. Åhh sødeste Tina! :kiss ind med bebse i soveværelset igen så du kan få noget søvn! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Åhh sødeste Tina! :kiss ind med bebse i soveværelset igen så du kan få noget søvn! :kram2 Det kom han også ret hurtigt, men opvågningerne fortsatte - og det har de også gjort om dagen de sidste to dage... Så jeg tror desværre at jeg kan forvente noget afbrudt søvn det næste stk tid... Vi har bare været forskånet for det om natten ved de to første tigerspring... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Så har 3.tiger meldt sin ankomst <_< Hun sov som en drøm hele dagen i går, i nat klokken 4.15 begyndte hun at kejle rundt i sengen, noget hun ellers aldrig gør. Og nu har jeg lige taget hende ind efter 45 minutters søvn, da hun ikke vil sove videre, men bare hyle i vilden sky :( Heldigvis er denne tiger kort så den bør jo være væk i løbet af et par dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Info: hvis du vil ha en baby til at vågne, så enten tænk eller bedre endnu sig højt "jeg tror at jeg tager mig en lur nu..." Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Info: hvis du vil ha en baby til at vågne, så enten tænk eller bedre endnu sig højt "jeg tror at jeg tager mig en lur nu..." Kender det alt for godt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Tak Maria! Hvordan er jeres nat gået?Var oppe ved halv tre tiden og så vågnede vi igen klokken 8 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Tak søde ven! Hvordan mærker i egentlig til den 3. Tiger?Han er - meget - morsyg. Min mand plejer godt st ku putte ham, vi har måtte snyde med en af mine t-shirts. Så har han fået ekstra svært ved at give slip til søvnen igen - særligt om aftenen. Det er med skrig og skrål indimellem. Og så er han bare pyller af Pommern til. Og så kan vi så også bare se at han udvikler sig dag for dag lige nu - det er ret vildt :)Edit: og så har han virkelig skruet op for appetitten. Nøj han æder i de her dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Haha! Måske Albert bare er hurtig med den tand. Den er totalt en pain in the ass :prik Man kan se den igennem tandkødet, men ikke brudt igennem endnu :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 :kram Håber Panodil hjalp. Leonora er 10 mdr og har ikke en eneste tand ;) Han fik ikke noget. S læste indlægssedlen og så må man jo ikke give baby det uden aftale med en læge :rolleyes Men han sov 3 timer efter jeg skrev og fik først mad igen ved en 4.30 tiden og sov derefter igen 2,5 time. Så lidt søvn endte jeg med at få :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Tak, søde! Af uransagelige årsager vågnede hun lidt i 5 og sover stadig ikke igen :( Ikke så smart dag at gøre det på når hun normalt sover til omk 7. Hvorfor er det øvrigt også mig, working mum, der sidder herinde og ikke far på barsel?!?! <_< Det er sgu også lidt irriterende! Håber hun får en god første dag :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Værste nat EVER... Jeg tror bare at vi venter med projekt sove på eget værelse, til efter dette tigerspring/sygdom er langt væk... :kram :kram Sikke en bøllebaby. Håber tigeren slipper taget i A hurtigt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Tak søde! :loveshower Ej så kan jeg godt forstå det - det er lidt noget andet når man ammer,., Jeg savner ham også lige nu kan jeg mærke.. Så nu ser vi.., Jeg har faktisk også overvejet om jeg vækker ham med min snorken... Kan godt forstå du kom til at savne ham.. Det ville jeg seriøst også gøre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Det kom han også ret hurtigt, men opvågningerne fortsatte - og det har de også gjort om dagen de sidste to dage... Så jeg tror desværre at jeg kan forvente noget afbrudt søvn det næste stk tid... Vi har bare været forskånet for det om natten ved de to første tigerspring... Åhh øv altså! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Wauw så blev der lige skruet op for tigeren! De gode bv lure er blevet erstattet med skrigebaby der ik vil sove i bv men kun ved mig... Godt man ved at det er en fase og forhåbentlig en kort en denne gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 :kram :kram Sikke en bøllebaby. Håber tigeren slipper taget i A hurtigt :goodluck Ja helt vild! Jeg synes godt nok ik at der er lang tids pause imellem dem.. Tak for kram søde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Kan godt forstå du kom til at savne ham.. Det ville jeg seriøst også gøre Åh uheldigt med snorken men det kan da godt tænkes.. Her vækker vi i hvertfald M, når vi går i seng, står op mm.. Medmindre vi er helt stille.. Og øv med jeres nat :kram2 håber snart du får noget mere sammenhængende søvn, ellers er det alt for hårdt. Og så håber jeg for jer, at din mand snart kan komme ind i soveværelset igen Den der tiger er ikke den fedeste gæst at have besøg af! Her må den også gerne smutte igen, så nætterne bliver bedre og M bliver mindre pyller! Åh det er også træls når man nærmest føler at man ik kan trække vejret af frygt for at vække babyen... Nej tigeren er bestemt ikke en ven af huset! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Åhh øv altså! :( Ja mega øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Wauw så blev der lige skruet op for tigeren! De gode bv lure er blevet erstattet med skrigebaby der ik vil sove i bv men kun ved mig... Godt man ved at det er en fase og forhåbentlig en kort en denne gang... Puha Tina :kram Det er sjovt så meget forskel der er på hvor hårdt de tigre rammer :o Her ser vi dem kun ved udvikling. Julius har den sidste uge lært at trille fra ryg til mave, spise grød, fundet sine tæer, grine, løfte numsen i vejret. Og nu har han sovet 2,5 time i sin barnevogn. Jeg ville ønske Augusts Tiger ville ramme på samme måde, for den næste er lang :kram Tror appen siger omkring en måned :o Det er godt han har en god stærk kærlig mor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites