Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Tak det må vi lige prøve, men næsesugeren er hun bare sur på. Skal man lige give det 5 min til at løsne inden man bruger næste sugeren?

Yeah nu er hun faldet i søvn, godt nok i vores seng og med en pude under hovedet og ryggen men hun sover.

Jeg plejer at lade dem virke et par minutter ja. Hvis du stadig ammer/malker a kan du også bruge et par dråber mm i næsen.

Del dette indlæg

Jeg plejer at lade dem virke et par minutter ja. Hvis du stadig ammer/malker a kan du også bruge et par dråber mm i næsen.

vi er på flaskevognen herhjemme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi er på flaskevognen herhjemme ;)

Kunne ikke lige huske det... Tror ikke det virker, har ikke prøvet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu med det grød? Hvor hurtig må de komme op og spise en hel potion. Har godt nok en madglad lille dreng :o :mam :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu med det grød? Hvor hurtig må de komme op og spise en hel potion. Har godt nok en madglad lille dreng :o :mam :D

Finder lige min gamle bog fra den gang med Ida frem - men der er sikkert lavet en masse om siden den gang. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min sp denne gang sagde at de måtte spise det de havde lyst til man måtte bare ikke tvinge det i dem hvis de ikke ville.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min sp denne gang sagde at de måtte spise det de havde lyst til man måtte bare ikke tvinge det i dem hvis de ikke ville.

Også det jeg kan læse mig til i min bog.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eigil sover på tredje time nu - Håber det betyder at han også vil sove i nat, skal have besøg af SPen imorgen til den der 8. ugers test ting.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor længe gik der fra jeres unger trillede (og blev gode til det) til de begyndte at møve rundt bevidst?

sys sq Liff står lidt i stampe motorisk pt. :(

Altså Freya lærte jo først at trille fra mave til ryg og senere fra ryg til mave... Den første kom vel omkring de 4 måneder tror jeg. Ryg til mave kom da hun var 5,5 måneder og hun begyndte meget hurtigt derefter at ville møve sig rundt og omkring de 6 måneder kunne hun møve sig fremad. Det gør hun stadig... Ikke noget med at kravle her.. (Hun er 8 måneder nu)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg enig i!

Leonora kom hurtigt op på et måltid, for hun var VILD med det :) Blot tænk over, at han også får sin mælk - jeg kom ekstra pulver i grøden for at sikre, at hun fik næringen derfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu magle, der er kommet mange babyer til siden jeg var mere aktiv :O

Velkommen til alle de nye og deres mødre :balloons

I morgen starter Leonora i vuggestue :O :unsure Jeg er spændt men det er jo far, der kører ind, så jeg står bare på sidelinien. Tror hun kommer til at klare det super og at pædagogerne får deres at se til med vores lille nysgerrige pilfinger-pige ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg enig i!

Leonora kom hurtigt op på et måltid, for hun var VILD med det :) Blot tænk over, at han også får sin mælk - jeg kom ekstra pulver i grøden for at sikre, at hun fik næringen derfra.

Tak for besvarelser allesammen :)

Vi er allerede nede på 4 flasker + 1 potion grød. Til gengæld æder han 180-210 ml af gangen. Og han er begyndt at sove nogle længere lure. Så tror egentlig det er ok. Men skal have mad snak med min SP her den 29. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhmen så sov dog tøs! :rolleyes

Hun sov kun 30-45min til eftermiddag, så hun var stangtræt da hun blev puttet kl. 19.15

Og så vågner hun sq efter 30min og er bare VÅGEN! :Blink

Hun er først lige faldet i søvn igen her kl. 21...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske et dumt tidspunkt, nu hvor Tiger nr 3 lige så stille er dukket op. Men vi prøver med august i tremmesengen på eget værelse for første gang... Jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske et dumt tidspunkt, nu hvor Tiger nr 3 lige så stille er dukket op. Men vi prøver med august i tremmesengen på eget værelse for første gang... Jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå..

Det kan jeg godt forstå - pøj pøj :)

J er stadig der hvor han ska over til os indimellem og sove videre ud på morgenstunden..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva er grunden til det smukke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det går godt på trods af tigeren.

Gik faktisk her til aften og overvejede det samme. Oplever nemlig at M let vågner op ved at vi går i seng, står mm..

Men tror ikke lige at jeg er helt klar endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå - pøj pøj :)

J er stadig der hvor han ska over til os indimellem og sove videre ud på morgenstunden..

Det kommer August også - altså ud på morgenstunden, så jeg er lidt spændt på om det giver endnu mindre søvn... Men lige nu, som det er har jeg bare brug for mere søvn og det håber jeg at jeg får ved at prøve det her...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj Mads karter rundt og kan ikke finde ro. Og nu har han også vækket Simon. Hvorfor skal det være så besværligt at få tænder? :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen starter Leonora i vuggestue :O :unsure Jeg er spændt men det er jo far, der kører ind, så jeg står bare på sidelinien. Tror hun kommer til at klare det super og at pædagogerne får deres at se til med vores lille nysgerrige pilfinger-pige ;)

Ih hvor dejligt med vuggestue start. Krydser fingre for at hun får en god dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så overgav Eigil sig endelig til søvnen.

Er spændt på hvor længe han sover inden næste amning. Håber han sover længe, da vi får besøg af sp'en imorgen til den der test-ting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber hun får en fantastisk dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer August også - altså ud på morgenstunden, så jeg er lidt spændt på om det giver endnu mindre søvn... Men lige nu, som det er har jeg bare brug for mere søvn og det håber jeg at jeg får ved at prøve det her...

Håber det lykkes, så du kan få sovet bare lidt. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva er grunden til det smukke?

Fordi nætterne er mega trælse lige nu - og jeg bruger meget tid på at ligge om tænke "er det mon nu, at han vågner?" Fordi han mosler sådan rundt.

Så håber på at ku få lidt mere søvn, selvom jeg har forudset denne nat... Ingen søvn.., for vi har nok været inde ved ham 15 gange nu siden jeg puttede kl 20..

Men det tror jeg så er pga tigeren, for han ligger i sin nest, som han er vant til...

Hvis det går helt i ged, må han jo bare ind til mig igen.

Grunden til at han kommer derind og også fordi jeg gerne vil have Torben ind i soveværelset igen.. Han sover pt på sofaen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi nætterne er mega trælse lige nu - og jeg bruger meget tid på at ligge om tænke "er det mon nu, at han vågner?" Fordi han mosler sådan rundt.

Så håber på at ku få lidt mere søvn, selvom jeg har forudset denne nat... Ingen søvn.., for vi har nok været inde ved ham 15 gange nu siden jeg puttede kl 20..

Men det tror jeg så er pga tigeren, for han ligger i sin nest, som han er vant til...

Hvis det går helt i ged, må han jo bare ind til mig igen.

Grunden til at han kommer derind og også fordi jeg gerne vil have Torben ind i soveværelset igen.. Han sover pt på sofaen...

Åh hvor jeg håber der lykkes for jer Tina. :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.