Besvaret October 11, 2015 Uld-dummie dog: Uld skal vel også vaskes inden det bruges første gang? :unsure Det gør jeg ihvertfald - men det er også altid farvet uld jeg køber. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Det gør jeg ihvertfald - men det er også altid farvet uld jeg køber. Ok. Har vasket både det hvide og det farvede, så er jeg da sikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Ja, jeg overvejede også sukkervand. Men det er vel bare som smertestillende og hjælper hende ikke af med noget. Men hvis hun får det så skidt igen så prøver vi nok det. Ja, hun spiste og spiste hver gang jeg ammede, det var ikke bare hygge. Det er også derfor jeg blev bange for om hun har spist for meget. Det virkede ikke til bare at være luft i maven, men nærmere lidt som noget diarré Sukkervabd har faktisk en letafførende virkning på de små. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Sukkervabd har faktisk en letafførende virkning på de små. Okay, tak fordi du skriver det :) det er gået rigtig fint med hendes mave i dag, så håber vi fortsat får en lidt bedre aften end i går. Til gengæld har jeg virkelig dårlig mave i dag, så der må have været et eller andet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Okay, tak fordi du skriver det :) det er gået rigtig fint med hendes mave i dag, så håber vi fortsat får en lidt bedre aften end i går. Til gengæld har jeg virkelig dårlig mave i dag, så der må have været et eller andetGod bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Uld-dummie dog: Uld skal vel også vaskes inden det bruges første gang? :unsure Jeg har vasker alt vores uld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Puha, første dag alene med begge børn og så er Freja syg OG vi har tiger på besøg:( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Så har sp lige været her, fik ros for en meget smilende pige på 6,3kg og 61cm :0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Puha, første dag alene med begge børn og så er Freja syg OG vi har tiger på besøg:(Håber det går ok? Og god bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Min baby kan skyde numsen i vejret og komme op på knæerne :o Det går for stærkt.,. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Babymand lagt i barnevogn - klar til at gå tur. Han falder sgu i søvn inden vi går = han får bare lov at sove derude, så går vi senere. Det er første gang vi bare har kunne ligge ham derude! :glad Er spændt på hvor længe det varer før han vågner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Håber det går ok? Og god bedring :kram Pyllerfar kunne ikke få sig selv til at være væk fra sin syge datter alligevel, så de planlagte 4 timers forberedelse til jobsamtaler blev til Max 30 min, så vi var ikke engang alene i en hel time :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Hvem har taget min milde baby og skiftet ham ud med pyllerbaby der kun sover i en time ad gangen og vågner bundhysterisk op? Han skriger ved ingenting, og har svært ved at falde i søvn igen. Gad vide, om det er tigeren, vi har fået på besøg for første gang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Om det var en fejl eller ej - så har J lige trillet fra mave til ryg :yay Han lå på maven og jeg kiggede væk i 10 sek - så var han sgu på ryggen :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Om det var en fejl eller ej - så har J lige trillet fra mave til ryg :yay Han lå på maven og jeg kiggede væk i 10 sek - så var han sgu på ryggen :o Iiiih, hvor dejligt! Store dreng :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Om det var en fejl eller ej - så har J lige trillet fra mave til ryg :yay Han lå på maven og jeg kiggede væk i 10 sek - så var han sgu på ryggen :oSejt :yay Herhjemme er vi begyndt at holde fast i alt legetøjet, men vi triller ingensteder, ja Eigil løfter knap nok hovedet når han ligger på maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Iiiih, hvor dejligt! Store dreng :D :yay Så dejligt :D han ku dog ikke igen, men meget tydeligt han gerne ville :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Sejt :yay Herhjemme er vi begyndt at holde fast i alt legetøjet, men vi triller ingensteder, ja Eigil løfter knap nok hovedet når han ligger på maven. J ville heller ikk meget med hovedet, før vi begyndte at hjælpe hans arme ind under ham - det gjorde en kæmpe forskel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 J ville heller ikk meget med hovedet, før vi begyndte at hjælpe hans arme ind under ham - det gjorde en kæmpe forskel :)Gør vi allerede med Eigil, men så lægger han sig ned på hans hænder og sutter på dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Gør vi allerede med Eigil, men så lægger han sig ned på hans hænder og sutter på dem. Laban Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Laban Jeps - men vi overlever nok :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Jeps - men vi overlever nok :P Mon ikke? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Mon ikke? :P Ida var også meget langsom til det hele faktisk - og de siger drenge er langsommere end piger.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Ida var også meget langsom til det hele faktisk - og de siger drenge er langsommere end piger.. Okay.. Det vidste jeg faktisk ikke :) Jeg tænker også at man skal lade være med at kigge for meget på hvad de SKAL nu i den her uge og så bare støtte dem i hvad de kan - så kommer det helt sikkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Man ved man er småbarns forældre, når vi jubler over at pigebarnet har lavet den første bonusble siden tirsdag aften :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites