Besvaret October 5, 2015 De første dage "alene" er ret specielle. Men når man lige har vænnet sig til det, får i hurtigt en slags rytme :) Ja, speciel er egentlig et ret godt ord for det. Det der med, at man har været to om babyen og pludselig har jeg ansvaret alene langt størstedelen af dagen. Men det skal jo nok gå, og jeg glæder mig til at lære A endnu bedre at kende ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Vi skal helt sikker afsted igen.. :) så de bare bliver lidt fortrolige med vandet ;) Ja, det der med fortrolighed med vand ser jeg også som ret vigtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Så er der aftalt møde med vores måske nye barnepige! :o hun kommer på onsdag og skal med om og hente Luna i børnehaven! - er GODT NOK SPÆNDT!!! Spændende! Det at overlade sine børn til en anden kunne jeg godt forestille mig er ret vildt. Jeg håber hun lever op til jeres forventninger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Så er der bestilt tid til en omgang kranio sakral terapi til Julius. Få finder vi ud af om hans brummen pg samtidig trækning af benene på under sig betyder noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Så har vi sgu byttet vuggen ud med tremmesengen. Jeg syntes ikke det virkede så hensigtsmæssigt at han er omkring 10 cm kortere end den er. Men hold op min lille baby bliver sor pludselig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Så har vi sgu byttet vuggen ud med tremmesengen. Jeg syntes ikke det virkede så hensigtsmæssigt at han er omkring 10 cm kortere end den er. Men hold op min lille baby bliver sor pludselig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Det går ALT for hurtigt :O Meget.. Er spændt på hvad den ekstra plads gør for hans nattesøvn - han har haft nogle ret urolige nætter på det sidste. Er det mon pga pladsmangel eller fordi han har opdaget sine arme og ben eller hvad er det mon? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Puha, A gider ikke sove lure for tiden. Han tog 30 min og begyndte at gøre tegn til at ville op. Jeg fandt den nyindkøbte Trillepose frem, puttede ham i den og kørte ham ud. Vi har været lidt for slemme til at lade barnevognen stå i stuen :blush Efter fem minutters kører med vognen, ser der nu ud til, han gider sove lidt mere. Han plejer jo altså at tage 2-2,5 timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Meget.. Er spændt på hvad den ekstra plads gør for hans nattesøvn - han har haft nogle ret urolige nætter på det sidste. Er det mon pga pladsmangel eller fordi han har opdaget sine arme og ben eller hvad er det mon? :) Jeg tænker, det kan være begge dele. Spændende at se, hvad det gør af forskel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Puha, A gider ikke sove lure for tiden. Han tog 30 min og begyndte at gøre tegn til at ville op. Jeg fandt den nyindkøbte Trillepose frem, puttede ham i den og kørte ham ud. Vi har været lidt for slemme til at lade barnevognen stå i stuen :blush Efter fem minutters kører med vognen, ser der nu ud til, han gider sove lidt mere. Han plejer jo altså at tage 2-2,5 timer. Han tog ti min og så var der ikke mere at gøre. Sov nu for H..!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 PS nu vejer August 6900 g og er 64 cm...så ja jeg vil give jer ret i at det går stærkt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned...:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned...Bliver I ikke tilbudt noget samtale tam tam, når man når derop ad? Jeg scorede 9 og skal til den 3. møde imorgen. Og nej, der er ikke noget at sige til, at du endte deroppe :kram Hvordan får det med august idag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Så er der bestilt tid til en omgang kranio sakral terapi til Julius. Få finder vi ud af om hans brummen pg samtidig trækning af benene på under sig betyder noget... Vi har også lige bestilt tid til Mikkel igen. Hvornår skal I af ste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Vi har også lige bestilt tid til Mikkel igen. Hvornår skal I af ste?Torsdag kl. 13. Ved ikke om det er det tidligste hun havde, men jeg formår virkelig at holde os beskæftiget her i barslen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned...:kram i er så hårdt spændt for, håber virkelig at det snart bliver bedre hos jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned... :kram Er du selv bekymret for dig selv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned... :kram2 Med alt det lille August udsætter jer for så er ser ikke noget at sige til det. Du må altså sige til hvis du har brug for at snakke eller noget. Måske vi skal finde en dato til vikle hygge, hvis du kan overskue det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Torsdag kl. 13. Ved ikke om det er det tidligste hun havde, men jeg formår virkelig at holde os beskæftiget her i barslen :D Vi skal fredag og det var det tidligste hun havde da jeg fik fat i hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Ja, det der med fortrolighed med vand ser jeg også som ret vigtigt :) Det er nemlig rigtigt ;) vi må ha tvunget farmand til at komme med... han er sq lidt egoistisk omkring det svømmehal, men det kan altså bare ikke nytte noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Spændende! Det at overlade sine børn til en anden kunne jeg godt forestille mig er ret vildt. Jeg håber hun lever op til jeres forventninger :) Det er vildt grænseoverskridende... bare det at jeg skal overlade Liff til DP for første gang på onsdag er en stor mundfuld for mig! (er nok lidt pyldret, her anden gang :rolleyes ) Jeg glæder mig rigtig meget til at møde hende på onsdag.. håber godt nok hun er sød og virker ansvarlig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Hmm ik at det kommer helt bag på mig, men scorede 10 i testen fra sp i dag.. Så jeg skal ha et møde igen om 1 måned... :Kiss øv Tina! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites