Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg kan sagtens vise dig hvilken jeg har, men det vil som sådan ikke hjælpe dig, da det kommer an på person str osv fordi der netop ikke er stræk i.

Man skal lige øve sig lidt på at stramme rigtig, men det er altså ikke så svært (jeg mener, jeg har lært det :lolhit )

Men jeg vil meget gerne hjælpe dig, både med at finde den rigtige vikle og at lære at binde den, hvis du er interesseret. Men det skal vi nok tage i en pb eller en tråd for sig selv

Du er simpelthen en sveske Nina! Måske vi ku holde et lille vikle møde hos dig? Har du virkelig overskud til det?

Del dette indlæg

Jep + en voldsom forkølelse. Tigeren bør dog være væk indenfor 1-2 dage, så skal vi bare slås med forkølelse

Vi er lige langt tigermæssigt og den trækker seriøst tænder ud her på falderebet! Kram til dig og din tigerbaby :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er simpelthen en sveske Nina! Måske vi ku holde et lille vikle møde hos dig? Har du virkelig overskud til det?

Kunne være top hyggeligt med vikle møde.

Så længe du kan leve med et hus i rengørings-undtagelsestilstand så Skal du være hjertelig velkommen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville ønske sådan en pille fandtes det ville være fantastisk!

Ja det ku være smart... Der findes dog noget der kaldes morfin, men jeg er ik sikker på at det er godt at ta på daglig basis...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne være top hyggeligt med vikle møde.

Så længe du kan leve med et hus i rengørings-undtagelsestilstand så Skal du være hjertelig velkommen

Jeg ville elske at se andres rod for en gangs skyld :lolhit

Vi kan lige aftale nærmere over pb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skrid din møgtiger !!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt følge dine tanker og tror faktisk jeg selv ville tænke sådan, selvom det jo ikke er rationelt. Og har man sensitive børn, så er det bare en helt anden situation.

Og det at du skrev til din mødregruppe, at hvis August forsat reagerede så meget, så måtte du tænke på hans bedste og stoppe med at komme = så er du en rigtig god mor og har styr på al det babypjat

Men håber for dig, at du snart får følelsen af at have styr på al det babypjat den kunne jeg også godt tænke mig måske man bare har tendens til at være i tvivl om man gør det godt nok for sin baby?

Hvor er du altså sød :loveshower

Sådan havde jeg faktisk ik lige tænkt på det... Tak fordi du lige vendte den...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er lige langt tigermæssigt og den trækker seriøst tænder ud her på falderebet! Kram til dig og din tigerbaby :kram2

Ja, jeg mener du havde termin dagen efter mig, d.29. ikke?

Hun har heldigvis været sød her til aften, så far kunne jo slet ikke forstå at det har været slemt i dag <_<

Håber også snart den smutter ved jer :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også i går :loveshower

Jeg har en helt almindelig fra MamasLife og en 4D derfra også. 4D er fantastisk! Man sveder slet ikke i den :yay

Jeg prøver at blive god til at binde som fastvikle, men jeg har ikke helt luret den endnu. Jeg indrømmer, jeg kun har øvet to gange. Men bassen er jo over 10 kg nu, så jeg burde binde som fast, men jeg foretrækker bare den traditionelle binding :)

Hvad mener du med at binde som fastvikle? Altså, at binde en strækvikle som en fastvikle imens man holder baby?

Jeg har både en stræk og en fastvikle. Tror Julius vejer ca 9,5 kg og det er ved at være længe siden jeg brugte den med stræk. Fastviklen er så god og der er slet ikke samme tyngde i.

Så Tina, hvis du tilfældigvis ser denne, så køb evt en brugt fastvikle. Det er bedst, at de er gået til :) Og så kan den bruges længe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den der 4d er det fra ergo baby? Jeg skal lige ha tjekket noget forskelligt ud, for jeg ku godt tænke mig en anden - for synes hurtig at den bliver løs, efter at august har siddet i den.

Måske binder du ikke stramt nok? Den skal være strammere end man lige tror. Og man skal hive godt ud i den for at putte baby i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad mener du med at binde som fastvikle? Altså, at binde en strækvikle som en fastvikle imens man holder baby?

Jeg har både en stræk og en fastvikle. Tror Julius vejer ca 9,5 kg og det er ved at være længe siden jeg brugte den med stræk. Fastviklen er så god og der er slet ikke samme tyngde i.

Så Tina, hvis du tilfældigvis ser denne, så køb evt en brugt fastvikle. Det er bedst, at de er gået til :) Og så kan den bruges længe :)

Okay er det en fordel at købe den brugt? Tak for tippet Kami! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske binder du ikke stramt nok? Den skal være strammere end man lige tror. Og man skal hive godt ud i den for at putte baby i.

Nej det kan godt være - selvom jeg synes nu at den er meget stram fra starten af, men så går der ikke længe før hvorfår begynder at hænge for meget - der er ikke så meget støtte i for hovedet ..,

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay er det en fordel at købe den brugt? Tak for tippet Kami! :loveshower

Jep, fastvikle skal være brugt. Så er de blødere, mere behagelige og lettere at binde. Der er en slynge facebook side, hvor der ofte er nogle til salg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det kan godt være - selvom jeg synes nu at den er meget stram fra starten af, men så går der ikke længe før hvorfår begynder at hænge for meget - der er ikke så meget støtte i for hovedet ..,

Hmm.. Hvordan sidder han i den? Binde du den på, før du sætter ham i?

Julius har aldrig rigtig hængt i den og synes hovedet har været gemt godt væk og derved støttet godt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor fanden skal vi kæmpe sådan med Tobias' søvn?

Er da glad for at Mads i det mindste sover så jeg kun har en....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan godt være tigeren er :numse om dagen herhjemme, men når Eigil sover fra 22- nu så skal man ikke klage. Han er ved st blive ammet og det ser ud til at han vil sove igen bagefter

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan godt være tigeren er :numse om dagen herhjemme, men når Eigil sover fra 22- nu så skal man ikke klage. Han er ved st blive ammet og det ser ud til at han vil sove igen bagefter

Sejt!!! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Simon sov heller aldrig igennem, men når nu Mads tager en 9-11 timer i streg hver nat kunne det være dejligt at Tobias også gjorde det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt. Med den gode søvn om natten. Det er guld værd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, fastvikle skal være brugt. Så er de blødere, mere behagelige og lettere at binde. Der er en slynge facebook side, hvor der ofte er nogle til salg.

Okay det prøver jeg lige at holde øje med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Har det helt dårligt med at brokke mig når jeg nu har en der sover. Det ville bare være nemmere hvis de begge gjorde det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt!!! :glad

Ja men så skal moren bare lade være med at vågne konstant for at tjekke om han er i live.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.