Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt på om hans spændinger i nakken er blusset op igen.

Del dette indlæg

C.M. er nu 14 dage gammel, men har desværre stadigvæk et gulligt skær i huden, selvom hun trives og får mad og lys nok.

Så nu skal vi køre ned på sygehuset i dag eller i morgen og få taget en blodprøve. Hader at hun skal stikkes :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv evt at ligge ham, så han vender med hovedet til højre, altså "under" din venstre arm :)

Kan man godt arrangere det på en sofa mon? ☺

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da ;) en pude eller to ved siden af dig.. ammepuden ovenpå så den vinkler god ift. Dig, baby og babs og så ellers ligge lillmanden op så han har kroppen ved siden af dig og under din arm ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Projekt sutteflaske er startet... nu tager jeg en uges intensiv træning med flaskeoplæring 2-3 gange dagligt.. pt. Bider hun bare i suttehovedet!

nogle fif eller gode råd?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lidt mm(e) på sutte hovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Giga træt baby, der bare ligger og snakker i stedet for at sove.. Sooooov nu! Jeg vil gerne havd en lur, men indtil videre har han kun taget 2x20 minutter siden kl 6.30 imorges :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Giga træt baby, der bare ligger og snakker i stedet for at sove.. Sooooov nu! Jeg vil gerne havd en lur, men indtil videre har han kun taget 2x20 minutter siden kl 6.30 imorges :boo

Ditto ..

Har en unge det bare ligger og skriger i barnevognen og ikke vil sove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lidt mm(e) på sutte hovedet.

Har valgt at bruge en 3'er sut (Avent) så der kommer mme i munden på hende når hun bider. - Men indtil nu har jeg ikke haft held af at hun sutter på flasken...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder helt op af vores armlæn i sofaen, som jeg har sat en pude opad. Ovenpå den ligger jeg så ammepuden og så passer det fint

Del dette indlæg

Annonce ♥

C.M. er nu 14 dage gammel, men har desværre stadigvæk et gulligt skær i huden, selvom hun trives og får mad og lys nok.

Så nu skal vi køre ned på sygehuset i dag eller i morgen og få taget en blodprøve. Hader at hun skal stikkes :boo

:kram

Håber hun tager stikket pænt. Det er nemlig ikke rart, når de skal stikkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ditto ..

Har en unge det bare ligger og skriger i barnevognen og ikke vil sove

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Håber hun tager stikket pænt. Det er nemlig ikke rart, når de skal stikkes.

Tak... Det gjorde hun heldigvis, men hun fik også godt med sukkervand undervejs og det var en fra børneafdelingen, der kom ned og tog prøven, så det gik nemt.

Nu må vi se hvad prøven siger... Vi synes ikke selv det er slemt, men har alligevel hørt et par gange at hun er gullig og man skal reagere når det ikke er væk efter 14 dage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han sover endelig, men jeg kan ikke falde til ro. Hver gang jeg er lige ved, bøvler han eller hoster <_<

Håber din skrigefis er faldet i søvn :goodluck

Han er i skrivende stund lige faldet i søvn. Så må vi se hvor længe det vare. Tror det er en tiger der driller. Det startede igår aftes med en skrige ballon. .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har valgt at bruge en 3'er sut (Avent) så der kommer mme i munden på hende når hun bider. - Men indtil nu har jeg ikke haft held af at hun sutter på flasken...

Prøv at "presse" hendes mund sammen når hun har suttehovedet i munden- altså du presser på hendes kinder så hun laver fiskemund- giver det mening? :unsure Så får hun hjælp at til at kunne få fat på sutteflasken :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan/bør man gøre noget ved et varmeudslet? Freya har fået rødder knopper på ryggen i blekanten og jeg tror det er fordi hun har haft det varmt og har svedt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan/bør man gøre noget ved et varmeudslet? Freya har fået rødder knopper på ryggen i blekanten og jeg tror det er fordi hun har haft det varmt og har svedt..

Noah har det på halsen og rundt om ørene. Det gik væk af sig selv igen ☺

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han tog sig en lur på 3 timer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak... Det gjorde hun heldigvis, men hun fik også godt med sukkervand undervejs og det var en fra børneafdelingen, der kom ned og tog prøven, så det gik nemt.

Nu må vi se hvad prøven siger... Vi synes ikke selv det er slemt, men har alligevel hørt et par gange at hun er gullig og man skal reagere når det ikke er væk efter 14 dage.

Dejligt det gik godt med stikket

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at "presse" hendes mund sammen når hun har suttehovedet i munden- altså du presser på hendes kinder så hun laver fiskemund- giver det mening? :unsure Så får hun hjælp at til at kunne få fat på sutteflasken :)

Det skal prøves! - men hun ligner virkelig en der ikke aner hvad hun skal med den...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal prøves! - men hun ligner virkelig en der ikke aner hvad hun skal med den...

Vi fik vist taktikken da vi blev indlagt med Me. Dengang - og ved Mi. Fortalte de det også, men det var bare aldrig nødvendigt med han, for at suttede flot med det samme. Me. Kunne slet ikke finde ud af det og skubbede flasken ud igen, men når vi så lige klemte på kinderne og formede hendes mund, så hjalp det hende :) Vi måtte gøre det en del til at starte med dengang, men hun fandt da taktikken :) Håber også det lykkedes for L. :kiss Måske Mads skal på banen for at tilbyde den? Du er jo madpakken :) Så det kunne måske også hjælpe..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det gik godt med stikket

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft verdens mest ulykkelige lille bebse idag :boo Har aldrig set hende så ked før :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min store pige fik også taget blodprøve og blev set af en læge hver uge de første 5 uger pga gulsot. Men blodprøven viste intet og hun skulle ikke engang i en lysboks. Hun meldte selv til sult og skulle ikke vækkes osv..

Så der behøver heldigvis ikke nødvendigvis at betyde noget :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min store pige fik også taget blodprøve og blev set af en læge hver uge de første 5 uger pga gulsot. Men blodprøven viste intet og hun skulle ikke engang i en lysboks. Hun meldte selv til sult og skulle ikke vækkes osv..

Så der behøver heldigvis ikke nødvendigvis at betyde noget :kram2

Det lyder godt... Har egentlig ikke været bekymret, men man kan ikke undgå at blive sådan lidt nervøs for om der alligevel er noget. Man begynder jo at tolke på alt hvad hun gør, spiser hun ordentlig? (ja for hun tager rigeligt på), sover hun for meget? (hvornår sover spædbørn for meget) osv.

Men der gule skær i huden er så lidt, at jeg heller ikke tror de gør noget ved det.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.