Besvaret August 13, 2015 Fantastisk godt kravlet Tak :) hun har øvet med 2-3 kravl hele dagen, men lige her før sengetid så kravlede hun altså bare rundt :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har en dreng der vokser som skidt :D Men det er jo kun godt. Str 62 skal snart skiftes ud :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Sådan Mie! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Haha true :P ej Sara så må du lige med med babs :LOL Der er self. Kun 700 meter derom, så kan da snildt komme og amme den første måned... eller noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Sejt! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har en dreng der vokser som skidt :D Men det er jo kun godt. Str 62 skal snart skiftes ud :o Wow! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Aaaarh, lille baby er vist ikke passende mere :D Hvor er hun altså bare sej :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er begyndt at overveje, om det ville kunne lade sig gøre at starte amning igen :blush Jeg mangler det!! Jeg er så ked af, at jeg ikke ammer. Det er jo egentlig kun 9 uger siden jeg stoppede. Er jeg sindssyg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Jeg er begyndt at overveje, om det ville kunne lade sig gøre at starte amning igen :blush Jeg mangler det!! Jeg er så ked af, at jeg ikke ammer. Det er jo egentlig kun 9 uger siden jeg stoppede. Er jeg sindssyg? Nej! en fra min MG på FB, startede i sidste uge igen med at ligge sin 6mdr baby til igen... og nu er der altså mælk! - hun har ikke ammet i lang tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hvor er det ærgeligt, at når Julius endelig sover sødt i sin barnevogn, er jeg nødt til at hive ham op og slæbe ham med til lægen. Men han vågnede da heldigvis ikke. Og hvis han gør har den søde sygeplejerske lovet at tage ham :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Nu har Storm de sidste 2 dage haft rødlige plamager i ansigtet. De sidder på kind, i pande og lidt bag det ene øre. Det er rigtig tydeligt, lige når vi er stået op, og så forsvinder det stort set efter 20 min. Han er ikke ru eller generet af det. Det ligner ikke sove mærker, for der er ikke tegn efter stof eller folder i dynen, så jeg aner ikke lige, hvad det kan være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Nej! en fra min MG på FB, startede i sidste uge igen med at ligge sin 6mdr baby til igen... og nu er der altså mælk! - hun har ikke ammet i lang tid! Tak for den historie! :) Jeg tror, jeg vil prøve at malke lidt ud og se, om der overhovedet kommer noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Jeg er begyndt at overveje, om det ville kunne lade sig gøre at starte amning igen :blush Jeg mangler det!! Jeg er så ked af, at jeg ikke ammer. Det er jo egentlig kun 9 uger siden jeg stoppede. Er jeg sindssyg? Du er ikke sindssyg og forstår godt afsavnet, men jeg tænker om du tror der er en reel chance for det bliver en succes? Havde A ikke svært ved at sutte da du ammede? Jeg tænker at det måske kan blive svært at få ham til at ville gide ligge det arbejde, der er i det for ham, for at få mælken - det kommer jo noget nemmere fra flasken. Plus om du overhovedet kan producere mælk nu, endvidere den slags mælk som mætter ham. Og er du klar til måske at blive skuffet/ked af det igen hvis det ikke lykkes, eller kun lykkes kort/begrænset? :kiss :kram2 Mine bryster spænder også af og til endnu som når der løb mælk til og øv hvor jeg savner at amme - men jeg savner ikke at være malkemaskine. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Aaaarh, lille baby er vist ikke passende mere :D Hvor er hun altså bare sej :super Shh shh lillebitte baby :wub Idag er hun ihvertfald mega pyl og vil kun sidde og putte eller vugges hos mor, ganske som en lille baby. Men åh savner da tiden hvor hun var spæd og sov i mine Arme. Selvom det er fedt med en stor dygtig pige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Du er ikke sindssyg og forstår godt afsavnet, men jeg tænker om du tror der er en reel chance for det bliver en succes? Havde A ikke svært ved at sutte da du ammede? Jeg tænker at det måske kan blive svært at få ham til at ville gide ligge det arbejde, der er i det for ham, for at få mælken - det kommer jo noget nemmere fra flasken. Plus om du overhovedet kan producere mælk nu, endvidere den slags mælk som mætter ham. Og er du klar til måske at blive skuffet/ked af det igen hvis det ikke lykkes, eller kun lykkes kort/begrænset? :kiss :kram2 Mine bryster spænder også af og til endnu som når der løb mælk til og øv hvor jeg savner at amme - men jeg savner ikke at være malkemaskine. Jeg tænker, han er stærkere nu, og derfor ville kunne sutte bedre. Det må vel give en eller anden form for håb om succes :chin: Jeg vil selvfølgelig blive skuffet, hvis jeg starter op, og det ikke fungerer. Men jeg tror, jeg har det sådan, at jeg næsten er nødt til at prøve.. Ellers vil jeg nok have det siddende i mig altid. Og så vil det alligevel være nemmere at hoppe tilbage på fuld flaske, fordi jeg ved, at det OGSÅ er godt for ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Vil lige brokke mig over, at Malou to gange i denne uge har skidt midt i hendes middagslur, med det resultat, at hun begge gange kun har sovet en time <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Vil lige brokke mig over, at Malou to gange i denne uge har skidt midt i hendes middagslur, med det resultat, at hun begge gange kun har sovet en time <_< Øv øv... håber ikke det bliver tendensen. I går kunne jeg ikke forstå hvorfor Freya ikke ville falde i søvn - hun var tydeligt mega træt. Indtil jeg tjekkede hendes ble = mega bonusble. No wonder hun ikke kunne sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Little miss crankypants.... det er vist navnet til Liff i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hvornår kunne jeres baby sidde selv? - de af jer som altså har en baby gammel nok til at sidde. :) og til sammenligning, var jeres baby så god eller dårlig til at ligge på maven før de lærte det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hvornår kunne jeres baby sidde selv? - de af jer som altså har en baby gammel nok til at sidde. :) og til sammenligning, var jeres baby så god eller dårlig til at ligge på maven før de lærte det? :) Første gang Mie sad selv uden at tilte omkuld var hun lige knap 7 måneder. Hun har altid været rigtig god til at ligge på maven :) Det kom bare lige pludselig ifbm. 5. tiger hvis jeg ikke husker helt galt :) Generelt har hun tydeligt rykket under hver tigerspring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hvornår kunne jeres baby sidde selv? - de af jer som altså har en baby gammel nok til at sidde. :) og til sammenligning, var jeres baby så god eller dårlig til at ligge på maven før de lærte det? :) Mine drenge er 8 mdr og Mads sidder næsten og han har altid ligget på maven. Tobias, som helst ligger på ryggen, sidder ikke endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hvornår kunne jeres baby sidde selv? - de af jer som altså har en baby gammel nok til at sidde. :) og til sammenligning, var jeres baby så god eller dårlig til at ligge på maven før de lærte det? :) Min første sad selv som 5 1/2 måned med ammepude rundt om af hensyn til eventuel fald, og helt sikker da han var 6 1/2 måned. Han gad ikke ligge på maven! Ava gider heller ikke ligge på maven, men vil meget gerne sidde på skødet, så tænker hun slægter ældste storebror på der.. Jeg kan ikke lige huske hvordan det var med Elias dengang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hjælp lige! Liff har bidt mig i babsen 6! gange i dag! :boo Det gør nederdrægtigt ONDT! Og to af gangene har bidt hul! :( jeg er meget OBS på ikke at reagere kraftigt ved et AV! el.lign. ja jeg frygter hun går i ammestrejke fordi hun bliver bange... Men hvordan får jeg hende stoppet hensigtmæsdigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hjælp lige! Liff har bidt mig i babsen 6! gange i dag! :boo Det gør nederdrægtigt ONDT! Og to af gangene har bidt hul! :( jeg er meget OBS på ikke at reagere kraftigt ved et AV! el.lign. ja jeg frygter hun går i ammestrejke fordi hun bliver bange... Men hvordan får jeg hende stoppet hensigtmæsdigt? AV AV AV da - ingen ideer men :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Hjælp lige! Liff har bidt mig i babsen 6! gange i dag! :boo Det gør nederdrægtigt ONDT! Og to af gangene har bidt hul! :( jeg er meget OBS på ikke at reagere kraftigt ved et AV! el.lign. ja jeg frygter hun går i ammestrejke fordi hun bliver bange... Men hvordan får jeg hende stoppet hensigtmæsdigt? Av av av... håber virkelig ikke Freya begynder på det ever! Prøv at kigge på ammenet.dk de har en wiki, Måske står der noget der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites