Besvaret August 13, 2015 Tigerspring er efter beregnet termin og ikke hvornår de er født mener jeg. Og Tobias var termin i start december lige omkring Mie (1/12)? Ikke? For jo så er der Tiger endnu en uges tid eller to :( suk Terminen var 2. December med Tobias...hvis vi har besøg af en tiger må den gerne finde hjem igen meget snart da! Det kan gravid mor ikke holde ud! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Terminen var 2. December med Tobias...hvis vi har besøg af en tiger må den gerne finde hjem igen meget snart da! Det kan gravid mor ikke holde ud! :-) Jamen så er det Tiger ;) "kun" 12 dage endnu jf appen. Men de er også lige under tordensky der skulle gøre dem mest forvirrede lige nu. Håber personligt også at den snart flytter er du gal jeg er træt af den. Forstår virkelig godt at du må være irriteret og træt. Puh kunne ikke forestille mig at have Mie og være gravid lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jamen så er det Tiger ;) "kun" 12 dage endnu jf appen. Men de er også lige under tordensky der skulle gøre dem mest forvirrede lige nu. Håber personligt også at den snart flytter er du gal jeg er træt af den. Forstår virkelig godt at du må være irriteret og træt. Puh kunne ikke forestille mig at have Mie og være gravid lige nu Har nu aftalt et ekstra besøg af sp i næste uge efter en snak idag. For alt det pulver grød han gerne vil have skal vi helst væk fra så vidt muligt. Altså generelt de nemme løsninger så han ikke vinder de mad kampe der opstår ;-) Håber hun har nogle gode fif og ellers må jeg klø på så godt jeg kan med at tilbyde de gode ting som havregrød og rugbrød osv...Han kan jo ikke leve af pulver grød og frugt hele tiden...og hun sagde det er bedst han får små måltider dagen igennem for bedre søvn såå der er måske en sammenhæng der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har nu aftalt et ekstra besøg af sp i næste uge efter en snak idag. For alt det pulver grød han gerne vil have skal vi helst væk fra så vidt muligt. Altså generelt de nemme løsninger så han ikke vinder de mad kampe der opstår ;-) Håber hun har nogle gode fif og ellers må jeg klø på så godt jeg kan med at tilbyde de gode ting som havregrød og rugbrød osv...Han kan jo ikke leve af pulver grød og frugt hele tiden...og hun sagde det er bedst han får små måltider dagen igennem for bedre søvn såå der er måske en sammenhæng der... Mie der ellers har været rigtig god til at spise og var begyndt at sove godt om dagen, er også helt kulret lige pt, både med elendig søvn og mega småt spisende. Forstår jer godt. Er så træt af hun stadigvæk får så meget flaske og ikke vil spise sig mæt i alm mad når hun nu gerne vil have det. Håber hun bliver "sig selv" igen efter Tiger. Har lige haft brugt 45 minutter på at få hende til at sove en halv time. Og det orker jeg bare ikke mere men det dur jo heller ikke hos DP Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har lige været på besøg hos den sødeste DP! :loveshower Har bare en rigtig god mavefornemmelse. Huset er bare indrettet til de små og hele hendes baggang er bare rigtig dagplejestil. Et virkelig hyggeligt sted og en god garvet dagplejer der har været ansat siden 1978! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har lige været på besøg hos den sødeste DP! :loveshower Har bare en rigtig god mavefornemmelse. Huset er bare indrettet til de små og hele hendes baggang er bare rigtig dagplejestil. Et virkelig hyggeligt sted og en god garvet dagplejer der har været ansat siden 1978! :o Hvor lyder det bare godt Sara :) Det er vildt vores små babyer skal til og i dagpleje lige om lidt :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Mie har nu flere gange Idag lige fået kravlet sådan rigtig. Hun får begge ben med frem 2 gang og sætter sig på numsen igen. Kom så Mie tut tro på dig selv og fortsæt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Mie har nu flere gange Idag lige fået kravlet sådan rigtig. Hun får begge ben med frem 2 gang og sætter sig på numsen igen. Kom så Mie tut tro på dig selv og fortsæt :wub Ih, hvor er hun bare dygtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Ih, hvor er hun bare dygtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 åh altså det er så kært hun får fat i en af sine bamser, tager den op og kigger i øjnene, giver den et kram og et møs og putter den ind til sig. Og så hen på mor og kravle op og vil have kram og møs :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg synes også hun er mega dygtig ;) :P Nej for 5 måneder siden havde jeg bestemt heller ikke forestillet mig at vi ville have en så sjov lille pige der bare vil frem. Elsker at man kan lege med hende og hun selv huske noget der var sjovt og starter legen igen :wub Åh alle de grin der allerede er kommet Idag ❤️ Der er heldigvis noget skønt i alle aldrene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 åh altså det er så kært hun får fat i en af sine bamser, tager den op og kigger i øjnene, giver den et kram og et møs og putter den ind til sig. Og så hen på mor og kravle op og vil have kram og møs :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Der er heldigvis noget skønt i alle aldrene :D Ja der er så :D alle aldre hver deres charme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg overvejer sq snart at sætte elastikker i sutten og rundt om øret, så Julius ikke vågner hver gang han taber sutten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Suk Tobias fortsætter med at nægte sin mad...Han har næsten intet spist i dag :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Det ER vildt at min lille tyttebøvs snart skal ud i pasning :o I dag har hun fået frugt smoothie i kop... med lidt yoghurt i.. og hun kan li det!!!! :yay Vi skal virkelig til og igang med det rigtige mad nu! Der er kun 1,5 mdr til opstart i DP... ogkan jo lissom ikke sende babsen med vel? OG så har hun i øvrigt også lige vågenet fra en lur på knap 3! timer :o det er sq længe siden hun har sovet så længe om dagen. :Glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Det ER vildt at min lille tyttebøvs snart skal ud i pasning :o I dag har hun fået frugt smoothie i kop... med lidt yoghurt i.. og hun kan li det!!!! :yay Vi skal virkelig til og igang med det rigtige mad nu! Der er kun 1,5 mdr til opstart i DP... ogkan jo lissom ikke sende babsen med vel? OG så har hun i øvrigt også lige vågenet fra en lur på knap 3! timer :o det er sq længe siden hun har sovet så længe om dagen. :Glad Hvor er liff god både med mad og lur Idag - mega misundelig på luren - her har vi taget 30 og 45 minutter :( Nej kender til det med maden. Mie skal afsted om en måned og får stadigvæk 5-6 flasker om dagen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hvor er liff god både med mad og lur Idag - mega misundelig på luren - her har vi taget 30 og 45 minutter :( Nej kender til det med maden. Mie skal afsted om en måned og får stadigvæk 5-6 flasker om dagen :( Hun har så kun sovet 40 min siden.... :( flasken kan du da i det mindste give med i DP :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun har så kun sovet 40 min siden.... :( flasken kan du da i det mindste give med i DP :p Haha true :P ej Sara så må du lige med med babs :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Hvor er hun dygtig altså ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Mie er en pige der vil frem i verden :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hvor er hun dygtig altså ;-) Tak søde :) jeg kunne slet ikke tro mine egne øjne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Mie er en pige der vil frem i verden :) :super Ja hun vil så. Der minder hun vidst (heldigvis) om sin mor (gik første gang som 9,5 måneder) og ikke som far (der først kravlede som 15 måneder). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hun gjorde det sgu - har lige kravlet 12-15 kravl i streg uden pause - sådan rigtig kravlen :O Min lille baby altså Fantastisk godt kravlet Del dette indlæg Link to post Share on other sites