Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Er det ikke bare et appetitspring? Er hun ikke tre uger nu? :chin:

Edit: stort :kram til dig!

No no så hurtigt går tiden (heldigvis) trods alt ikke :D Hun er 12 dage. Håber at det bare har været fordi vi har sovet for lidt eller noget :unsure

Og tak for kram :kiss

Del dette indlæg

No no så hurtigt går tiden (heldigvis) trods alt ikke :D Hun er 12 dage. Håber at det bare har været fordi vi har sovet for lidt eller noget :unsure

Og tak for kram :kiss

Hov, hehe :oops Jeg håber, det er fordi hun tanker op til at sove igennem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, Alfred har nu ikke spist i fire timer, og har sovet i tre! :yay Jeg ville så gerne rykke ham ind i soveværelset, men jeg tør ikke af frygt for at han vågner :blush Måske er det lidt tidligt at håbe på, han sover igennem, men det ville virkelig være fedt at få lidt mere styr på søvnen.

Vi har ændret totalt på dagen herhjemme i dag, og måske er det det, der giver pote nu :chin:

Herhjemme begyndte k. At sove igennem som 6 ugers og gør det stadig og hun er ca 17 uger. ( hun over 8-9 timer (nogle gange hel t op til 10 timer) i streg hver nat, får en flaske og sover viddere i 2-4 timer...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, hehe :oops Jeg håber, det er fordi hun tanker op til at sove igennem ;)

Hehe sovs igennem er nok lige meget nok at håbe på, men vi har sovet godt, og jeg har Dolly bryster igen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme begyndte k. At sove igennem som 6 ugers og gør det stadig og hun er ca 17 uger. ( hun over 8-9 timer (nogle gange hel t op til 10 timer) i streg hver nat, får en flaske og sover viddere i 2-4 timer...

Det var nu mere, at det var tidligt på natten at håbe på det ;) Men det lyder da helt fantastisk. Sådan må det også godt være her :)

A sov fra kl 20-02, han vågnede, da min man skulle flytte ham. Så spiste han og sov igen kl 02.45. Han var lysvågen først, og forsøgte at charme sin mor med store smil, så han endte med at putte lidt hos mig (så det lykkedes åbenbart at charme ;)) og sov derefter til kl 7 :)

Det er altså perfekt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe sovs igennem er nok lige meget nok at håbe på, men vi har sovet godt, og jeg har Dolly bryster igen :loveshower

Sådan! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bange for, at A har fået fladt baghoved :( Han ligger stort set altid på maven, men alligevel ser det fladt ud :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var nu mere, at det var tidligt på natten at håbe på det ;) Men det lyder da helt fantastisk. Sådan må det også godt være her :)

A sov fra kl 20-02, han vågnede, da min man skulle flytte ham. Så spiste han og sov igen kl 02.45. Han var lysvågen først, og forsøgte at charme sin mor med store smil, så han endte med at putte lidt hos mig (så det lykkedes åbenbart at charme ;)) og sov derefter til kl 7 :)

Så velfortjent :kiss

Håber at det er en ny vane!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bange for, at A har fået fladt baghoved :( Han ligger stort set altid på maven, men alligevel ser det fladt ud :boo

De retter sig ret hurtigt igen. Jeg har en hjertepude du gerne må få hvis du er interesseret!

Du kan bare lige sende en pm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora fik også fladt baghoved (også med hjertepude). Især ml 3-5 mdr. Nu er hun 7 mdr og det har rettet sig en del. Tror det er fordi hun ikke sover så meget på ryggen mere. Min læge sagde at det rettede sig for de allerfleste så senest omk 3-4 år har de det ikke mere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så velfortjent :kiss

Håber at det er en ny vane!

Hvor er du sød :kram2 Det håber jeg også

Del dette indlæg

Annonce ♥

De retter sig ret hurtigt igen. Jeg har en hjertepude du gerne må få hvis du er interesseret!

Du kan bare lige sende en pm!

Det vil jeg vildt gerne! Sender lige pm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora fik også fladt baghoved (også med hjertepude). Især ml 3-5 mdr. Nu er hun 7 mdr og det har rettet sig en del. Tror det er fordi hun ikke sover så meget på ryggen mere. Min læge sagde at det rettede sig for de allerfleste så senest omk 3-4 år har de det ikke mere.

Åh, jeg vil bare hellere forebygge. Jeg gik i gymnasiet med en, der havde fladt baghoved. Det er altså ikke flot :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Evt tjek om han ligger hovedet ud til siderne det gjorde Laura ikke og vi opdagede det sent, men en tur til kiropraktor rettede spændinger i nakken og hun er nu 10 måneder og det har rettet sig helt vildt. Der er stadig noget men kan se det bliver bedre også efter hun bliver lagt på siden i barnevognen :)

Det er vigtigt der kommer pres på siden af hovedet for at afhjælpe det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Evt tjek om han ligger hovedet ud til siderne det gjorde Laura ikke og vi opdagede det sent, men en tur til kiropraktor rettede spændinger i nakken og hun er nu 10 måneder og det har rettet sig helt vildt. Der er stadig noget men kan se det bliver bedre også efter hun bliver lagt på siden i barnevognen :)

Det er vigtigt der kommer pres på siden af hovedet for at afhjælpe det :)

Jeg synes bare ikke, han ligger direkte på baghovedet, men det gør han jo så åbenbart :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

2. dag med so far henholdsvis 1 time og 30 min lur <_< Kors jeg har været forvænt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu- når de små falder ned og græder med det samme, så er der kun at observere dem? Min hjerne står helt stille :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu- når de små falder ned og græder med det samme, så er der kun at observere dem? Min hjerne står helt stille :boo

Jeg ved det ikke, men :kram Hvor er det synd for jer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men :kram Hvor er det synd for jer :kram2

Tak for kram :kiss Alt er okay. Mi. Faldt ned fra sofaen, landede på maven men mistede "balancen" og slog så hovedet ned i gulvet og mod sofabordet :boo Han græd øjeblikkeligt og fortsatte i 25 min. Når bare de græder med det samme eller næsten med det samme, så vil vagtlæge eller lign. Ikke se dem- så er det almindelig observation efterfølgende. Jeg er alene med børnene, vi hylte bare alle tre. Vi har ellers haft en hyggelig i zoo hvor vi har fejret Me. Lidt på forhånd :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :kiss Alt er okay. Mi. Faldt ned fra sofaen, landede på maven men mistede "balancen" og slog så hovedet ned i gulvet og mod sofabordet :boo Han græd øjeblikkeligt og fortsatte i 25 min. Når bare de græder med det samme eller næsten med det samme, så vil vagtlæge eller lign. Ikke se dem- så er det almindelig observation efterfølgende. Jeg er alene med børnene, vi hylte bare alle tre. Vi har ellers haft en hyggelig i zoo hvor vi har fejret Me. Lidt på forhånd :biglove

Åh altså søde :( :kram :kram2 Sikke en oplevelse! Håber han er okay nu og I andre også. Det er bare ikke sjovt sådan noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Det er bare skrækkeligt når de slår sig, men et godt tegn at han græd jo :) Håber og tror, at alt er ok :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt :yay

I dag har det så taget en time at putte ham. Jeg håber, de er godt givet ud. Vi slipper i hvert fald for at flytte ham, når vi skal i seng. Vi krydser fingre for, at han sover lige så godt i nat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak søde tøser, BBM og Tumle :kiss

Han sover sødt, han har haft en hårdt dag, han er desværre lidt overstimuleret fra mange indtryk i dag, men ellers så var der intet at mærke- kun den bule og det blåmærke styrtet har kostet. Så jeg ved vi kommer til at sove tæt i nat, det passer min dårlige samvittighed fint ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har 2 meget vågne små drenge...

Så ligger i dobbelt sengen med en på hver side. En ægte babysandwich, så hyggeligt selvom jeg er træt

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.