Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Albert er 2 mdr idag :yay :kuller :o :huh Tiden går SÅ hurtigt..

Del dette indlæg

Har din læge podet øjnene? Bare fordi Albert havde vildt meget snask i øjnene og jeg troede der var øjenbetændelse, men vidste sig at være pga tårerkanalerne og øget mængde tårer. Min læge sagde også at det hvide skulle være rødt, for at det var øjenbetændelse :)

Vi vaskede med saltvand fra apoteket i ca en uge og så var det slut :)

Ja de er podet, men de forventer først svar på torsdag. Men der er virkelig meget betændelse. Så meget de bestemt ikke mener det er tilstoppet tårekanaler. Vi vasker også i saltvand, så snasket kan løsne og han kan få åbnet øjnene... Så på torsdag skal vi lige have hørt til podningen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er podet, men de forventer først svar på torsdag. Men der er virkelig meget betændelse. Så meget de bestemt ikke mener det er tilstoppet tårekanaler. Vi vasker også i saltvand, så snasket kan løsne og han kan få åbnet øjnene... Så på torsdag skal vi lige have hørt til podningen ;)

Ok :)

Albert kunne slet ikke åbne sine øjne, så meget var der :o Håber de dråber I har fået nu virker med det samme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh øv med de øjne. ..har i badet i kamille the ? Det hjalp her da vi havde en mild øjne betændelse hos Tobias....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Albert er 2 mdr idag :yay :kuller :o :huh Tiden går SÅ hurtigt..

Store dreng :kuller

Tiden flyver! Og man begynder at føle sig gammel før tid når man får børn :O Leonora bliver snart 7 måneder og om 2 måneder skal jeg starte på job :O Føler mig ikke klar til at sige farvel mødregruppehygge, babysvømning og tid på sofaen med serier på Viaplay (men glæder mig lidt til at være andet end mor og husholderske).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med atter øv på, det er lige gået op for mig at jeg ALDRIG kommer i mødregruppe pga kommunen er for sløve herude, muligvis gør far det men det er ikke sikkert han gider. Ej hvor er jeg ked af det. Jeg glæder mig sef. Til at begynde i job 1/8 men samtidig er jeg bare så ked af at de har taget mig seriøst hos sundhedsplejesken når jeg har sagt at mit behov for mødregruppe er så stort som det er. Fair de vil samle folk i lokal området men nu var vi trods alt 3 babyer herude så kunne de godt have sat os sammen noget føristedet for at vente på 4. Barn bliver født så bliver der da et alders spring på 3-4 mdr imellem børnene... Fuck jeg er sur og gal. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med atter øv på, det er lige gået op for mig at jeg ALDRIG kommer i mødregruppe pga kommunen er for sløve herude, muligvis gør far det men det er ikke sikkert han gider. Ej hvor er jeg ked af det. Jeg glæder mig sef. Til at begynde i job 1/8 men samtidig er jeg bare så ked af at de har taget mig seriøst hos sundhedsplejesken når jeg har sagt at mit behov for mødregruppe er så stort som det er. Fair de vil samle folk i lokal området men nu var vi trods alt 3 babyer herude så kunne de godt have sat os sammen noget føristedet for at vente på 4. Barn bliver født så bliver der da et alders spring på 3-4 mdr imellem børnene... Fuck jeg er sur og gal.

Øv hvor er det dårligt :( jeg kan godt forstå du er sur og gal :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kl 23.25 er bare for sent Liv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det forstår jeg godt du er sur over og ked af :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Simon kører åbenbart de der tænder i parløb. Nu har han lige fået to fortænder i overmunden i nat, udover de to fortænder i undermunden som han også fik samtidig i påsken :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

A har sover fem timer i streg! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh øv med de øjne. ..har i badet i kamille the ? Det hjalp her da vi havde en mild øjne betændelse hos Tobias....

Der er noget med det kamille the der gør at man ikke anbefaler at bruge det i øjnene. Vist nogle svampe der ikke er så godt. Kogt afkølet vand skulle være det bedste.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow det var sent. :kram

Hvor mange lure sover hun i løbet af dagen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er noget med det kamille the der gør at man ikke anbefaler at bruge det i øjnene. Vist nogle svampe der ikke er så godt. Kogt afkølet vand skulle være det bedste.

:ditto Man kan få allergiske reaktioner af det. Vi brugte også kogt afkølet vand :)

Anita, A havde meget snaskede øjne i mange uger, men så længe det hvide i øjet ikke er rødt, er det ikke en infektion, men bare en umoden/tilstoppet tårekanal :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Man kan få allergiske reaktioner af det. Vi brugte også kogt afkølet vand :)

Anita, A havde meget snaskede øjne i mange uger, men så længe det hvide i øjet ikke er rødt, er det ikke en infektion, men bare en umoden/tilstoppet tårekanal :)

Vi fik dråber til øjnene på apoteket efter snak med vagtlæge da det var en weekend self ;-) og tror måske vi brugte kamille the i 2 max 3 dage....så ikke ret store mængder...men som sagt tror heller ikke vi var hårdt ramt i forhold til hvad jeg har hørt om fra andre. Næste gang vil jeg bruge kogt vand i stedet og se :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow det var sent. :kram

Hvor mange lure sover hun i løbet af dagen?

1-2 lurer. Det er meget forskelligt. Nogen gange tager hun en lang lur om formiddagen og så lader vi hende ikke eller hun vil ikke sove igen senere. Andre gange er det to lidt kortere lure hun tager. Der er desværre ikke rigtig nogen sammenhæng i tingene :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser ud til de nye dråber virker. Han kæmper kke for at få øjnene op idag. Imorgen er der forhåbentlig svar på podningen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser ud til de nye dråber virker. Han kæmper kke for at få øjnene op idag. Imorgen er der forhåbentlig svar på podningen...

Skønt! Håber det går helt over hurtigt så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv sov på ca. 15 min i dag uden at jeg sad inden ved siden af hende :yay :glad (antijinx!!! 7-9-13) Nu krydser vi lige fingre for hun sover uden at vågne igen ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke sikker på jeg kan holde til sådan en skriger. Har total skyldfølelse selvom det ikke er min skyld og jeg gør alt hvad jeg overhovedet kan for ham. Men hvor er det skide hårdt og jeg græder næsten selv hver gang også :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke sikker på jeg kan holde til sådan en skriger. Har total skyldfølelse selvom det ikke er min skyld og jeg gør alt hvad jeg overhovedet kan for ham. Men hvor er det skide hårdt og jeg græder næsten selv hver gang også :boo

Kram til dig. :kram Og hold ud! Det skal nok blive bedre... er det Kolik? Min fars nabo havde et barn med kolik og siger at man kan prøve at give dem koldt (kogt) vand. At det skulle hjælpe. Har ikke selv hørt om det før, men måske du kan prøve hvis du allerede har prøvet alt andet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv sov på ca. 15 min i dag uden at jeg sad inden ved siden af hende :yay :glad (antijinx!!! 7-9-13) Nu krydser vi lige fingre for hun sover uden at vågne igen ;)

Håber det gik godt med søvnen. Og at du har fået sovet godt i nat også. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram til dig. :kram Og hold ud! Det skal nok blive bedre... er det Kolik? Min fars nabo havde et barn med kolik og siger at man kan prøve at give dem koldt (kogt) vand. At det skulle hjælpe. Har ikke selv hørt om det før, men måske du kan prøve hvis du allerede har prøvet alt andet..

Det er i hvert fald maven der rumstere. Nu får kst luge weekenden over til at virke og jeg skal have lave øvelser med hans hofter. Ellers får han en tur mere ;)

Vi giver ham sukkervand. Han gik omkuld på en lille ekstra skefuld ;)

Og så vil vi have købt noget fennikel the til ham...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lægen sagde der var bakterier i Julius øjne, men de havde ikke været så flinke at skrive hvilke, så vi fortsætter med dråberne vi fik den anden dag, da de ser ud til at virke...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.