Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Enig! :D

Jeg havde godt lidt på fornemmelsen, at nogen ville skrive det her ;)

Del dette indlæg

Det synes jeg slet ikke det er! Jo, det er surt og hårdt, og synd at baby er forvirret og ked af det..... Men det er så vildt at se den udvikling der kommer lige pludseligt, det er så stort at være vidne til at deres øjne ligesom åbnes, og når man er meget opmærksom på det, kan man se og mærke forandringerne fra dag til dag.

Det handler virkelig om at sætte sig ind i hvad der sker, og sørge for at give plads og ro til at der sker noget ekstraordinært i dit barns liv. Det kræver en hel del af os, men det er afgørende for at lære og forstå den verden de skal vokse op i.... Omsorg, tryghed, kærlighed og tålmodighed er nøgleordene, og så nyd at se dit barn blomstre :wub

Jeg både glæder mig, og er lidt nervøs hver gang....

Det er så spot on ift mit indtryk. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham smile bevidst feks. Og så håber jeg selvfølgelig, at det ikke bliver så slemt og hårdt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om 7 minutter er det er år siden min lille Adam blev født, så jeg hopper nu videre til tumlinge-forum :balloons

Jeg kommer til at savne dig herinde :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg er ikke fan af tænder og en baby som laver om på sin ellers gode rytme....nu er der mildest talt Ingen rytme om eftermiddag/aftenen...og idag gik det helt galt da han fik en lur ved 19 tiden og dermed ikke kunne puttes før ved halv elleve tiden...en skrigende ulykkelig baby med tand der generer og som ikke vil puttes i egen seng...det er så 4 gang i denne uge han sover i vores seng stik mod mine principper...:-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

"PS gode sove baby vend tilbage så mor kan få sin natte søvn og undgå ulykkelig baby om aftenen"

Del dette indlæg

Annonce ♥

"PS gode sove baby vend tilbage så mor kan få sin natte søvn og undgå ulykkelig baby om aftenen"

Håber det snart vender :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke fan af baby der vågner tidligt (5.30 ca - i dag 5.18) og kun sover lure på en time om dagen <_<

Ingen Tiger ifølge appen så ved sgu ikke hvor rytmen der passer ind i hverdagen med en stor pige også er blevet af?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min barsel er slut idag :boo

Så skal der søges job, og Storm er et skridt tættere på dp start d. 1.8..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Tumle-pigen og Fru.Skruk - det var sødt af jer :kiss men vi ses i tumlinge-forum :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

A er så ulykkelig i dag pga ondt i maven. Vi har stort set ikke sovet i nat, og jeg har aldrig set ham græde så voldsomt før. Nu har han fået et ordentligt skud sukkervand, og så håber jeg, han får lidt ro.

Del dette indlæg

Annonce ♥

A er så ulykkelig i dag pga ondt i maven. Vi har stort set ikke sovet i nat, og jeg har aldrig set ham græde så voldsomt før. Nu har han fået et ordentligt skud sukkervand, og så håber jeg, han får lidt ro.

Åh, det er så frygteligt at se dem have så ondt :kram

Har du overvejet zoneterapi?

Jeg tvivlede på det i starten, men det har været guld værd for os, når Storm har været urolig og haft forstoppelse.

Du kan nemt selv gøre det.

Tjek evt www.katrinebirk.dk og se under videoer.

Der er flere slags.

Det er et forsøg værd, tænker jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det er så frygteligt at se dem have så ondt :kram

Har du overvejet zoneterapi?

Jeg tvivlede på det i starten, men det har været guld værd for os, når Storm har været urolig og haft forstoppelse.

Du kan nemt selv gøre det.

Tjek evt www.katrinebirk.dk og se under videoer.

Der er flere slags.

Det er et forsøg værd, tænker jeg :)

Jeg har forsøgt med zoneterapi fra netop det link, men det virker ikke rigtig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, min stakkels lille skat! Nu har han diarré. Det er altså ikke nemt med den mave. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forsøgt med zoneterapi fra netop det link, men det virker ikke rigtig..

Det var da øv, at det ikke virker.

Nu troede jeg lige, jeg kunne komme med løsningen ;)

Håber der snart kommer styr på den lille mave :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :( Liff har tydeligvis ondt i munden i dag og spiser virkelig ikke ret meget da hun skal tage "tilløb" for at spise... håber snart de lorte blæner skrider af H til så jeg kan få min dejlige glade baby tilbage!

(malkede lige ud på det ENE bryst da hun dårligt får dem tømt i dag, og jeg er da slet ikke i tvivl om mængden er i orden længere... 150ml! :o )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tobias er blevet forkølet nu og piver når han trækker vejret...dog ikke så meget når han ligger ned som når han er oppe...

Skal vi søge læge eller se det an ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det startede med hoste i går morges...pive lyden kom i løbet af dagen og har så været der idag også...men Sys det er værst om aftenen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ringe til lægen i morgen girly1988. Det kan være astmatisk bronkitis ellert lungebetændelse så hellere få tjekket en gang for meget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min barsel er slut idag :boo

Så skal der søges job, og Storm er et skridt tættere på dp start d. 1.8..

Hvorfor er din barsel slut allerede? Hvad søger du job som?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh det er altså nemt at være mor til 2, herhjemme... Isaac er eksemplarisk og Alberte er mild og nem :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor er din barsel slut allerede? Hvad søger du job som?

Fordi min mand har taget alt hans :)

Søger primært kontor jobs pga arbejdstiden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter sådan en nat ønsker jeg mig en bedside crip...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er den bedste invistering ever!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var også glad for min den måned jeg brugte den men er glad for jeg ikke skulle købe den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller en rede i sengen? Vores lå imellem os de første 3-4 uger.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.