Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Lækre sager - men hov husk nu at forkæle dig selv :kiss

Ja de er lækre og glæder mig til at se drengene i dem.

Jeg syntes ikke rigtig der var noget til mig. Jeg ammer jo stadig og vil gerne smide en 5-10 kg så gider ikke rigtig købe tøj nu og make up mm bliver jo ikke brugt så flittigt for tiden.

Men NØD at have en dag ude og forkælede mig selv med en iceblend fra Barrasso (fik et gavekort af min svigerinde og familie)Så vi har haft en rigtig dejlig dag.

Del dette indlæg

Jeg er godtnok frustreret over A's sultestrejke. Han har spist helt skørt de sidste par dage. Han spiser ikke særlig meget, og vi har bare prøvet alt! Masser af bøvsepauser undervejs, skifte bleen, tage tøjet af ham, kilde osv osv, men han spiser bare ikke særlig meget. Hvis han da så bare meldte sig lidt oftere, men det gør han ikke, og han bliver mindre og mindre vågen nu. Ih, hvor er det frustrerende!

Har du prøvet at skifte mme mærke?

Kan godt forstå at du er frustreret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er lækre og glæder mig til at se drengene i dem.

Jeg syntes ikke rigtig der var noget til mig. Jeg ammer jo stadig og vil gerne smide en 5-10 kg så gider ikke rigtig købe tøj nu og make up mm bliver jo ikke brugt så flittigt for tiden.

Men NØD at have en dag ude og forkælede mig selv med en iceblend fra Barrasso (fik et gavekort af min svigerinde og familie)Så vi har haft en rigtig dejlig dag.

Kan fuldt ud forstå dine tanker med ikke at have lysten til at købe nyt tøj - men dejligt du havde en god dag :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto 

:kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh! :kuller Jeg glæder mig, til A kan den slags ting :)

Det er virkelig også sjovt, hyggeligt og helt fantastisk at kunne lege mere med hende :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. Vi startede med Arla, og har prøver både Nan Ha og Allomin pga maven. Men han reagerer ikke anderledes på, om det er det ene eller andet mærke eller mit udpumpede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig også sjovt, hyggeligt og helt fantastisk at kunne lege mere med hende :)

Det kan jeg sagtens forestille mig. Det går også bare vildt hurtigt, så man skal virkelig huske at nyde de forskellige faser :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. Vi startede med Arla, og har prøver både Nan Ha og Allomin pga maven. Men han reagerer ikke anderledes på, om det er det ene eller andet mærke eller mit udpumpede.

Tigerspring?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tigerspring?

Det passer bare ikke med noget, synes jeg. Han er seks uger gammel, men født fire uger for tidligt, så korrigeret er han kun 2,5 uger :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille baby er 8 uger nu.. Tiden flyver afsted!!

Håber lidt på hun er på vej til at sove igennem! De fleste nætter sover hun fra 23 til 3-4 tiden, også efter en flaske sover hun gerne til 5-7 tiden!!!

To gange har hun sovet 7 timer i streg..!!

Dog bliver det nok ikke i dag, eftersom hun faldt i søvn uden natflasken - Øvs! Så hun har ikke spist siden kl 20 (mod normalt at spise kl 23, lige inden hun sover)..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg aner simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op. A vil hverken spise eller sove. Han har fået syrnet Allomin i næsten alle flasker siden søndag, lactulose og sukkervand og stadig ingen lorteble. Han ligger og brokker sig hele natten, og tager ikke imod flasken. :( Og det passer ikke med et tigerspring, så jeg kan ikke finde nogen forklaring.

Jeg hader, at jeg brokker mig så meget pt, men jeg er sgu ved at blive sindssyg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg aner simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op. A vil hverken spise eller sove. Han har fået syrnet Allomin i næsten alle flasker siden søndag, lactulose og sukkervand og stadig ingen lorteble. Han ligger og brokker sig hele natten, og tager ikke imod flasken. :( Og det passer ikke med et tigerspring, så jeg kan ikke finde nogen forklaring.

Jeg hader, at jeg brokker mig så meget pt, men jeg er sgu ved at blive sindssyg!

:kram

Det er skdrig sjovt når de små har ondt :kiss

Her virkede lactolose aldrig det var kun movicol som kunne hjælpe maven igang. Masser af cyklen med benene og masseren af tarmene rundt ved navlen.

:kram2 og brok du bare løs det er bla det vi har BK til. Så kan vi råbe numse og få det ud ad systemet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde sidste besøg af sp igår.

Storm blev målt til 73 lang og 10.1 kg :yay

Boel testen gik rigtig godt, men skeler åbenbart lidt på det venstre øje, så han skal en tur til øjenlæge, når han bliver 1 år :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså stakkels dig og lille A :kram2

Jeg har desværre ingen gode råd! Men du må hjertens gerne brokke dig alt du vil - det har jeg selv haft gjort ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Boel testen gik rigtig godt, men skeler åbenbart lidt på det venstre øje, så han skal en tur til øjenlæge, når han bliver 1 år :boo

Valdemar skeler også lidt :kram Jeg var rigtig ked af, at vi skulle til øjenlæge og bekymret for, hvad det ville betyde. Vi fik at vide, at det retter sig for langt de fleste inden de bliver 4 og at vi derfor bare skal komme igen inden da, så de kan holde øje med det. Han skeler stadig en lille bitte smule som nu snart 3-årig, men det er blevet bedre og han virker på ingen måde generet af det, og alle omkring os er enige i, at det udseendemæssigt bare er en charme ;) Håber Storm også bare vokser fra det :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Asger går langs puffen. Synes godt nok han har travlt pt. Aktivitetsbordet stak af med ham men der tog han også bare 2 skridt bagefter det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En Boba Air på tidsel.dk dehar dem pt. Til 450kr

Kom lige med en vurdering af den, når du har fået den fået den? Den ser lækker ud!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige med en vurdering af den, når du har fået den fået den? Den ser lækker ud!

Jeg satser på at den kommer i dag eller i morgen.. skal nok lige give lyd når vi har brugt den et par gange ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Asger går langs puffen. Synes godt nok han har travlt pt. Aktivitetsbordet stak af med ham men der tog han også bare 2 skridt bagefter det.

Seje Asger! :yay

Det er bare så spændende at være vidne til, Simon er også begyndt på det samme herhjemme og man kan jo bare nærmest se dem rykke fra dag til dag og blive bedre og bedre!

Vores unger bliver så store :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ro på søde :kram2 I LANGT de fleste tilfælde retter det sig selv med alderen, det er rigtig normalt at skele lidt i starten (det gjorde begge mine unger). Og det er jo ren procedure for en sikkerheds skyld at de løbende tjekker dem for at holde øje med udviklingen, så man kan gribe ind tidligt hvis det nu ikke retter sig!

Og ellers har det sjældent nogen praktisk betydning andet end det æstetiske, når man skeler, og så er der jo mange der synes det kan være charmerende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Yay elsker hurtig levering! - min bæresele er klar til afhentning på posthuset... så kan jeg ha den med til Århus i morgen, det er SÅ perfekt! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Det er skdrig sjovt når de små har ondt :kiss

Her virkede lactolose aldrig det var kun movicol som kunne hjælpe maven igang. Masser af cyklen med benene og masseren af tarmene rundt ved navlen.

:kram2 og brok du bare løs det er bla det vi har BK til. Så kan vi råbe numse og få det ud ad systemet.

Åh altså stakkels dig og lille A :kram2

Jeg har desværre ingen gode råd! Men du må hjertens gerne brokke dig alt du vil - det har jeg selv haft gjort ;)

Tak søde piger! :kiss

Det er virkelig træls, at han pludselig har vendt sådan rundt på døgnet igen. Jeg håber på, det var sidste nat med fest

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leah sov til kl 3, fik mad og sov så til 7.30.. Dejligt! Så gør den ene flaske om natten bare intet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar skeler også lidt :kram Jeg var rigtig ked af, at vi skulle til øjenlæge og bekymret for, hvad det ville betyde. Vi fik at vide, at det retter sig for langt de fleste inden de bliver 4 og at vi derfor bare skal komme igen inden da, så de kan holde øje med det. Han skeler stadig en lille bitte smule som nu snart 3-årig, men det er blevet bedre og han virker på ingen måde generet af det, og alle omkring os er enige i, at det udseendemæssigt bare er en charme ;) Håber Storm også bare vokser fra det :kram2

Ro på søde :kram2 I LANGT de fleste tilfælde retter det sig selv med alderen, det er rigtig normalt at skele lidt i starten (det gjorde begge mine unger). Og det er jo ren procedure for en sikkerheds skyld at de løbende tjekker dem for at holde øje med udviklingen, så man kan gribe ind tidligt hvis det nu ikke retter sig!

Og ellers har det sjældent nogen praktisk betydning andet end det æstetiske, når man skeler, og så er der jo mange der synes det kan være charmerende :)

Tak, så er jeg lidt mere rolig :yay

Jeg hørte hende kun sige, at han skeler, og at det ende med en klap og i værste tilfælde, at han får et dovent øje og bliver blind :boo

Jeg synes jo, han er perfekt uanset hvad, men det er lidt tankevækkende, at jeg overhovedet ikke selv kan se det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, så er jeg lidt mere rolig :yay

Jeg hørte hende kun sige, at han skeler, og at det ende med en klap og i værste tilfælde, at han får et dovent øje og bliver blind :boo

Jeg synes jo, han er perfekt uanset hvad, men det er lidt tankevækkende, at jeg overhovedet ikke selv kan se det.

Wauw, det var da også nogle heftige skrækscenarier! :o

Altså, jeg spurgte min læge og han svarede "Tjah, det hindrer ham i at blive jagerpilot, men det må han sikkert ikke blive for sin mor alligevel" ;)

Min nevø har i øvrigt gået med klap, og jo jo, det var da irriterende, og han går med briller nu, men andet er der ikke sket ved det. Jeg tror altså, det er meget meget sjældent at nogen ligefrem bliver blinde! :o

Og hvis du ikke selv kan se det, så tænker jeg at det må være meget meget lidt :kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.