Besvaret June 12, 2015 :kram til jer med børn der ikke sover om natten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Ihh altså er ikke fan af lorte ble så tidligt på morgenen når jeg ikke er helt frisk...suk han mø godt begynde at levere om aftenen igen inden putte tid ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Leonora har fået plads i den samme institution som Filippa :yay (og lidt :huh fordi det betyder tiden går og lige pludselig skal jeg på arbejde) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Liv er stadig syg :( nu kører vi på 5. dagen. Nu har hun feber og stadig dårlig mave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Ihh altså er ikke fan af lorte ble så tidligt på morgenen når jeg ikke er helt frisk...suk han mø godt begynde at levere om aftenen igen inden putte tid ;-) :ditto A havde samlet sammen i tre dage, så der var pænt meget lort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Har tryghedsbaby idag - han græder og pylrer, bare jeg tænker på at putte ham i liften :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Leonora har fået plads i den samme institution som Filippa :yay (og lidt :huh fordi det betyder tiden går og lige pludselig skal jeg på arbejde) Jubii :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Ah drengene og jeg er ude og nyde vejret Lige nu slapper vi af på plænen i tivoli. I love summer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Er der nogle af jer der pumper ud eller har pumpet ud, som har et par råd om hvordan man smartest tager mælken med på tur? Jeg skal nemlig synge til koncert i morgen og min mor skal derfor med og holde øje med Freya i mellemtiden. Jeg har lige nu pumpet mælk ud til en flaske min mor kan give hende i morgen mens vi er afsted. Det jeg vil høre erfaringer om er, Hvordan man lettest og bedst varmer mælken? Jeg har sådan en termotaske til flasker fra Bystroom. Men kan man varme flasken hjemmefra og holder det så til man skal bruge det nogle timer efter, eller skal man have varmt vand i som man kan bruge som vandbad til flasken? Hvad gør eller har I gjort før? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Er der nogle af jer der pumper ud eller har pumpet ud, som har et par råd om hvordan man smartest tager mælken med på tur? Jeg skal nemlig synge til koncert i morgen og min mor skal derfor med og holde øje med Freya i mellemtiden. Jeg har lige nu pumpet mælk ud til en flaske min mor kan give hende i morgen mens vi er afsted. Det jeg vil høre erfaringer om er, Hvordan man lettest og bedst varmer mælken? Jeg har sådan en termotaske til flasker fra Bystroom. Men kan man varme flasken hjemmefra og holder det så til man skal bruge det nogle timer efter, eller skal man have varmt vand i som man kan bruge som vandbad til flasken? Hvad gør eller har I gjort før? Jeg har altid opbevaret det på køl. Jeg ville tage det i termotaske med køleelementer og så have varmt vand med til at varme det i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Jeg har altid opbevaret det på køl. Jeg ville tage det i termotaske med køleelementer og så have varmt vand med til at varme det i :):dittoEfter opvarmning skal mælken drikkes inden for 30 minutter pga risiko for bakterievækst i den lune mælk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Så går Adam for alvor! Han har lige spadseret på tværs af stuen! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Så går Adam for alvor! Han har lige spadseret på tværs af stuen! :biglove Hvor er han sej :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Så går Adam for alvor! Han har lige spadseret på tværs af stuen! :biglove :respekt sikke fart han pludselig fik med alt det motoriske :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 :respekt sikke fart han pludselig fik med alt det motoriske :wubJa, mon ikke! For 3 måneder siden var jeg ikke engang sikker på han ville lære at kravle inden sin første fødselsdag - nu går han, og bliver først 1 år om 9 dage! (Og wow i øvrigt også på dét punkt :O ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Så går Adam for alvor! Han har lige spadseret på tværs af stuen! :biglove Sejt :super Han har fart på :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Ja, mon ikke! For 3 måneder siden var jeg ikke engang sikker på han ville lære at kravle inden sin første fødselsdag - nu går han, og bliver først 1 år om 9 dage! (Og wow i øvrigt også på dét punkt :O ) Store dejlige Adam. Hvor er det vildt han allerede bliver 1 år ❤️ Ja han fik travlt den unge mand og rigtig gjort al moderens bekymringer til skamme ;) lige om lidt løber han rundt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Store dejlige Adam. Hvor er det vildt han allerede bliver 1 år ❤️ Ja han fik travlt den unge mand og rigtig gjort al moderens bekymringer til skamme ;) lige om lidt løber han rundt Så er der håb for Liv endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Så er der håb for Liv endnu ;) Din fine lille Liv skal nok komme efter det når hun er klar og gar mod på den store verden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Jeg har et spørgsmål - hvornår begyndte jeres babyer at kunne sidde selv? Og kan man/bør man træne det? Mie vil så gerne sidde men kan ikke balancere selv endnu så vil skal sidde og støtte hende, samt lige give en finger til støtte til hun kan trække sig op. Men hvor meget skal hun have lov til at sidde? Vi prøver også stille og rolig i barnevogn og klapvogn men hun tilter altid til siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Din fine lille Liv skal nok komme efter det når hun er klar og gar mod på den store verden :) :kram du har helt ret. Det er nok bare mig der lige skal forene mig med at min datter på 11 mdr ikke engang rejser sig op af noget eller kan finde ud af sætte sig op selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 :kram du har helt ret. Det er nok bare mig der lige skal forene mig med at min datter på 11 mdr ikke engang rejser sig op af noget eller kan finde ud af sætte sig op selv ;) Kan fuldt ud forstå din utålmodighed - har den bestemt også selv. Man vil jo de små det bedste og håber de ikke får for mange og store udfordringer i livet og bare jan det de skal hurtigst muligt. Og især når I jo har en storesøster man unægteligt kommer til at sammenligne med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 :kram du har helt ret. Det er nok bare mig der lige skal forene mig med at min datter på 11 mdr ikke engang rejser sig op af noget eller kan finde ud af sætte sig op selv ;) Nyd du det lidt endnu. Synes jeg får grå hår af Asger pt der er i alt og over alt. Aftenens lytning var rent forfærdelig fordi han blev ved med at rejse sig op i sengen. Og så vil han mere end han kan og har balance til. Det giver blå mærker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 :ditto Efter opvarmning skal mælken drikkes inden for 30 minutter pga risiko for bakterievækst i den lune mælk. Der giver selvfølgelig god mening. Tak for råd til jer. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 SDB vi fik at vide da vi var ude at købe auto stol at de ofte er 9 mdr når de kan sidde selv helt...om det passer er nok forskelligt fra barn til barn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites