Besvaret May 4, 2015 Det forstår jeg godt! Det skal nok blive godt for jer begge to :kram2 Det er jeg sikker på ;) nu kan jeg med ro i sindet starte op på mad når Liff er klar... og ikke fordi hun skal være klar til et bestemt tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Så kom der brev fra pladsanvisningen og Asger bliver radise 3/8-15. Det betyder at vi har fået 1. prioritet ønsket og han skal gå i vs samme sted som Felix går i bh :) Sejt! Og fedt der er samme sted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Tak alle sammen. Ja jeg vil glæde mig til at aflevere begge drenge i samme hus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Så er beslutningen taget! - jeg forlænger min barsel til 1. november Hvor er det godt at læse søde Sara. Tror du og liff blive så glade for de ekstra måneder sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Så er beslutningen taget! - jeg forlænger min barsel til 1. november :super :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Hvor er det godt at læse søde Sara. Tror du og liff blive så glade for de ekstra måneder sammenMin mavefornemmelse siger også at det er det helt rigtige! ;) Har sat behovsdatoen til d. 15/10 så vi har 14 dage til stille og rolig indkøring :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Ih hvor dejligt. Tillykke med pladsen, og hvor bliver de bare alt for hurtigt store. Jeg tør slet ikke gå ind og se hvad nr vores er på ventelisten, men der er jo også længe til endnu. Nu spørger jeg nok dumt men hvordan tjekker man det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Nu spørger jeg nok dumt men hvordan tjekker man det? Jeg fik en mail om at der var brev fra pladsanvisningen. Ventelisten kunne jeg ikke se. Kunne ved Silkeborg kommune på den side hvor jeg også skrev barnet op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Nu spørger jeg nok dumt men hvordan tjekker man det?I Kbh tjekker man via borger.dk og så under barn-> digital plads anvisning. Samme sted som man skriver dem op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Amme amme amme amme :prik Havde faktisk glemt, hvor træls jeg synes amning er <_< Især når det er konstant om natten.. Ammer nu for 4. (eller er det 5. gang :blink) siden kl 21.30 :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Amme amme amme amme :prik Havde faktisk glemt, hvor træls jeg synes amning er <_< Især når det er konstant om natten.. Ammer nu for 4. (eller er det 5. gang :blink) siden kl 21.30 :boo Det er møg-hårdt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Puha!! Leah vågner HELE TIDEN.. Gud hvor er jeg TRÆT!! Må se om ikke jeg kan sove mens Camille er i børnehave.. Har lige giver Leah flaske, for hun virkede frustreret og sulten ved brystet efter 30 min.. Og så blev der slugt 50 ml.. Håber hun vil sov 2 timer i streg, inden værreuret ringer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 :kram2 til Myliona og FruSp, det kan være hårdt at amme! Tillykke med lillebror FruSp!! :loveshower Glæder mig til at høre hvad han skal hedde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Det er møg-hårdt! :kram2 Ja! Det havde jeg sgu lykkeligt glemt ;) :kram2 til Myliona og FruSp, det kan være hårdt at amme! Tillykke med lillebror FruSp!! :loveshower Glæder mig til at høre hvad han skal hedde! Ja, glæder mig bare til mælken løber helt til og mængden indstiller sig, så skal han nok ikke spise hele tiden.. Eller han spiser nok ikke hele tiden, men bruger mig vist lidt som sut.. Glæder mig også til vi får navnet på plads - vi er vist nede på to mulige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Er der nogle med gode bud og erfaringer til, hvordan man får baby til at falde i søvn i barnevognen? Vi har en barnevogn stående på vores altan og det kunne jo være så lækkert hvis hun kunne tage lure deri. Men de to gange jeg har prøvet af lægge hende er hun bare ikke faldet i søvn. Heller ikke selvom jeg stod og trillede med vognen. Måske jeg bare ikke er stædig nok? Hun falder fint i søvn når vi er ude og gå med barnevogn. Og når hun sover herhjemme lader vi hende falde i søvn hos os og så lægger vi hende sin seng. Hun fylder 3 måneder på lørdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Amme amme amme amme :prik Havde faktisk glemt, hvor træls jeg synes amning er <_< Især når det er konstant om natten.. Ammer nu for 4. (eller er det 5. gang :blink) siden kl 21.30 :boo Åh, det lyder som de første to måneder her med vampyrbaby, der sov om dagen (når vi havde aftaler) og spiste mælk og festede om natten :rolleyes Men det BLIVER jo heldigvis bedre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Er der nogle med gode bud og erfaringer til, hvordan man får baby til at falde i søvn i barnevognen? Vi har en barnevogn stående på vores altan og det kunne jo være så lækkert hvis hun kunne tage lure deri. Men de to gange jeg har prøvet af lægge hende er hun bare ikke faldet i søvn. Heller ikke selvom jeg stod og trillede med vognen. Måske jeg bare ikke er stædig nok? Hun falder fint i søvn når vi er ude og gå med barnevogn. Og når hun sover herhjemme lader vi hende falde i søvn hos os og så lægger vi hende sin seng. Hun fylder 3 måneder på lørdag. S er ret glad for, at jeg synger elefantens vuggevise. Hun ligger næsten altid helt roligt og lytter, mens jeg synger (også selvom hun lige har været hyper/overtræt og ligget meget uroligt. Meeeeen jeg ved ikke om det er nok med sang, hvis det ikke hjælper at trille vognen lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Vi har en bamse hængende på vores barnevogn som kan trækkes op så spiller den en melodi...den hjælper rigtig meget lige som uro i sengen... Nu ved jeg ikke hvor stor altan i har..Men lig evt noget på gulvet som du kan trille vognen henover ligesom bump når i går tur...vi har en kant fra vores gang som jeg altid lige triller vognen henover... Håber det kan hjælpe til lur i barnevognen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Tusind tak for tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Så er vi vist nået til det punkt hvor det kun er 2 lurer om dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Så er vi vist nået til det punkt hvor det kun er 2 lurer om dagen. Det er da ik' så ringe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Hvordan kan Leonora have været vågen i 3,5 time nu og hun ligger bare og snakker i sengen. Sov dog, barn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Det er da ik' så ringe ;) Nej for det giver i princippet mere alenetid til mig. Nu sover han fra 8.15-10 og fra 12.30/45-15. Altså sådan cirka i stedet for små lurer af 45-60 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Nej for det giver i princippet mere alenetid til mig. Nu sover han fra 8.15-10 og fra 12.30/45-15. Altså sådan cirka i stedet for små lurer af 45-60 min.Dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites