Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ja okay, det lyder heller ikke til at være nødvendigt for dig - heldige asen ;) Gennem de sidste 2-3 uger er Malou begundt at vågne hver anden time natten igennem, med meget få undtagelser :( :blink nogle nætter har dog været bedre og enkelte har også været værre :o

Ja, Storm har et godt sovehjerte om natten, og krydser fingre for det fortsætter :)

Kan hun være sulten?

Altså, som i at hun skal grød/mere grød?

Kan også være tigerspring :)

Håber ihvertfald snart hun finder rytmen igen, så du kan få noget søvn :kram

Del dette indlæg

Vi nupper lige en uge mere i sydens sol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi nupper lige en uge mere i sydens sol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! Jeg vidste bare at hverdagen ville ødelægge Leonoras dagssøvn :( I dag har hun sammenlagt på 3 lure siden kl 7 sovet 2 timer og 45 min :O Det er normalt mindst én lur. Og nu er hun vågen igen - der er længe til normal puttetid ved 19-20-tiden :(

Det er jo håbløst hvis det fortsætter med at hun vågner hver gang jeg går eller stiller barnevognen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sq Liff er kommer over sit appetit/tigerspring! - 4,5times lur i formiddag, ja tak! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! Jeg vidste bare at hverdagen ville ødelægge Leonoras dagssøvn :( I dag har hun sammenlagt på 3 lure siden kl 7 sovet 2 timer og 45 min :O Det er normalt mindst én lur. Og nu er hun vågen igen - der er længe til normal puttetid ved 19-20-tiden :(

Det er jo håbløst hvis det fortsætter med at hun vågner hver gang jeg går eller stiller barnevognen <_<

Er det fordi at i ska noget når hun sover eller?

Laura sover faktisk bedst i hverdagene, når far og storebror ikke er hjemme. Jeg timer det så vidt muligt at hun er vågen, mens jeg bringer og henter Lasse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det fordi at i ska noget når hun sover eller?

Laura sover faktisk bedst i hverdagene, når far og storebror ikke er hjemme. Jeg timer det så vidt muligt at hun er vågen, mens jeg bringer og henter Lasse

Jeg prøver også time det. I dag skulle vi i mg og så vågnede hun da bv stod stille. Da hun blev puttet igen vågnede hun efter 1 time med fyldt ble. Da jeg havde hentet faldt hun i søvn på vej hjem og vågner efter 30 min - hvorfor aner jeg ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Storm har et godt sovehjerte om natten, og krydser fingre for det fortsætter :)

Kan hun være sulten?

Altså, som i at hun skal grød/mere grød?

Kan også være tigerspring :)

Håber ihvertfald snart hun finder rytmen igen, så du kan få noget søvn :kram

Jeg tror faktisk ikke at det er pga sult, men har selv overvejet om det kunne være tigerspring :unsure regner med at vi starter op på grød, så snart jeg får fat i noget mel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger - det fortsætter og hun sover næsten ikk. Jeg aner ikk hva der plager hende.

Øv altså :kram2

Det kan sagtens være forkølelsen. Hvordan er det gået i nat?

Ja okay, det lyder heller ikke til at være nødvendigt for dig - heldige asen ;) Gennem de sidste 2-3 uger er Malou begundt at vågne hver anden time natten igennem, med meget få undtagelser :( :blink nogle nætter har dog været bedre og enkelte har også været værre :o

Simon vågner også og skal ammes hver 2-3 time med enkelte bedre eller dårligere nætter ind imellem :( Frygter når jeg starter arbejde her om lidt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst?

kan det passe at man skal fratages al frihed om aftenen, fordi man har valgt at amme sit barn?

hun hænger i patten konstant om aftenen og jeg har faktisk ikke hænderne fri fra kl. 18-19 Og frem til til hun falder omkuld kl. 22-23

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst?

kan det passe at man skal fratages al frihed om aftenen, fordi man har valgt at amme sit barn?

hun hænger i patten konstant om aftenen og jeg har faktisk ikke hænderne fri fra kl. 18-19 Og frem til til hun falder omkuld kl. 22-23

:kram

Føler med dig, for sådan så mine aftener ud indtil for en uges tid siden.

Det er dybt frustrerende, at man ikke kan få et break.

Håber hun snart finder fidusen med at falde i søvn lidt tidligere :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette A. - natten til i går forløb normal og hun sov 2 lure af 4 og 2 timer.

I nat var hun vågen en halv time efter amningen. Flere familiemedlemmer mener at det ku være pga tænder. Jeg tvivler, da vi alle snotter herhjemme.

SaraLK: appetitspring? Ellers så er der desværre perioder hvor de hænger i patten en hel aften. Du producerer ikke nær så meget der og så vil hun oftere melde sig for at ku tanke op til nat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst?

Sådan har det også været herhjemme de første 4-5 mdr, så begyndte han pludselig at kunne falde tidligere i søvn og jeg fik mine aftner tilbage (:yay). Men det er mega træls mens det står på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler med dig, for sådan så mine aftener ud indtil for en uges tid siden.

Det er dybt frustrerende, at man ikke kan få et break.

Håber hun snart finder fidusen med at falde i søvn lidt tidligere :kram

Gjorde du noget anderledes eller var det bare tiden der gjorde sit?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette A. - natten til i går forløb normal og hun sov 2 lure af 4 og 2 timer.

I nat var hun vågen en halv time efter amningen. Flere familiemedlemmer mener at det ku være pga tænder. Jeg tvivler, da vi alle snotter herhjemme.

SaraLK: appetitspring? Ellers så er der desværre perioder hvor de hænger i patten en hel aften. Du producerer ikke nær så meget der og så vil hun oftere melde sig for at ku tanke op til nat.

Hvis hun så bare kunne sove et godt stræk derefter... men hun sover MAX 4 timer i streg... og så sover hun 2-3 timer af gangen resten af natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har det også været herhjemme de første 4-5 mdr, så begyndte han pludselig at kunne falde tidligere i søvn og jeg fik mine aftner tilbage (:yay). Men det er mega træls mens det står på!

Jeg håber godt nok at det snart vender igen... sys ikke der er andet end skrig og amning om aftenen.

Vi er inviteret til 30års fødselsdag på lørdag hvor vi har meldt afbud, fordi jeg ikke kan overskue at skulle bruge hele min aften på at sidde og lege Maren.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gjorde du noget anderledes eller var det bare tiden der gjorde sit?

Jeg gjorde ikke noget som sådan.

Vi har altid lagt ham i seng ved 20 tiden, men han har aldrig sovet mere end 30 min der.

Forleden dag blev han så ved med at sove :)

Jeg tog ham op og ammede kl 23, da jeg gik i seng, og han vågnede først ved 6 tiden.

Så han har selv reguleret det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gjorde ikke noget som sådan.

Vi har altid lagt ham i seng ved 20 tiden, men han har aldrig sovet mere end 30 min der.

Forleden dag blev han så ved med at sove :)

Jeg tog ham op og ammede kl 23, da jeg gik i seng, og han vågnede først ved 6 tiden.

Så han har selv reguleret det :)

Fedt! lyder som om jeg bare skal lade tiden arbejde for mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså :kram2

Det kan sagtens være forkølelsen. Hvordan er det gået i nat?

Simon vågner også og skal ammes hver 2-3 time med enkelte bedre eller dårligere nætter ind imellem :( Frygter når jeg starter arbejde her om lidt...

Skal du allerede starte i arbejde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv har sovet elendigt i nat og jeg har kun sovet fra 3.45-6.45 :( Liv sov maks 30 min tidligere hvor jeg gik 15 min af den så ingen søvn der :( siden har jeg siddet med Liv. Hun har fået bryst en gang kl 10 da jeg tog hende op men hun gider ikke spise hverken grød eller rugbrød nu :( lorte dag! Og det hele skyldes formentlig at hun hoster og er snottet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Asger piller konstant sine sokker af. Godt vi går mod lunere tider :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv har sovet elendigt i nat og jeg har kun sovet fra 3.45-6.45 :( Liv sov maks 30 min tidligere hvor jeg gik 15 min af den så ingen søvn der :( siden har jeg siddet med Liv. Hun har fået bryst en gang kl 10 da jeg tog hende op men hun gider ikke spise hverken grød eller rugbrød nu :( lorte dag! Og det hele skyldes formentlig at hun hoster og er snottet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt! lyder som om jeg bare skal lade tiden arbejde for mig!

Ja, tror bestemt, hun nok skal regulere det selv ligeså stille.

Men jeg husker tydeligt frustrationerne og længslen efter aftenfred engang imellem.

Med fare for at lyde pisse irriterende: Det skal nok blive bedre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tror bestemt, hun nok skal regulere det selv ligeså stille.

Men jeg husker tydeligt frustrationerne og længslen efter aftenfred engang imellem.

Med fare for at lyde pisse irriterende: Det skal nok blive bedre ;)

Tak! ;) ja det bliver forhåbentligt hurtigt bedre! - ellers ryger hun sq på en flaske vælling. Basta!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en dreng som sover fra 20 til 6 om morgenen så kan ikke klage. Det går meget bedre med mos end det grød vi forsøgte med i starten...men måske vi giver grøden et forsøg igen da det jo kan være han bare ikke var så interesseret i starten ;-)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.