Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Stakkel. God bedring med hende :kram2

Tak søde :)

Nu sover hun da i det mindste!

Del dette indlæg

Så har man da lige en lille feberpige øv! Hun er blevet forkølet og da jeg tog hende ind fra lur i barnevognen virkede hun varm, og havde sq 39,3 i feber. :(

God bedring med lillepigen! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har man da lige en lille feberpige øv! Hun er blevet forkølet og da jeg tog hende ind fra lur i barnevognen virkede hun varm, og havde sq 39,3 i feber. :(

Rigtig god bedring med hende. Håber hun sover feberen ud her i nattens løb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft nogle hyggelige timer med en anden mor fra min mødregruppe og hendes søn. Man får snakket noget mere sammen når vi er på 2 mands hånd.

Dejligt det var hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det var hyggeligt :)

Jep nyder det at få lidt netværk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde :)

Nu sover hun da i det mindste!

Håber at I får en god nats søvn og at det gør hende godt. Det er aldrig sjovt når de små er syge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram og velmenende ord, I søde piger :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror vi er midt i et tigerspring for lillemanden sover ikke så gode lure pt..og har spist 240 kl 16 og 17.45 100 mere og her kl 23 240 igen...og han sov fra 18.30 cirka til kvart i elleve men med opvågninger og det plejer han ikke...suk nu håber jeg på en god nat...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror vi er midt i et tigerspring for lillemanden sover ikke så gode lure pt..og har spist 240 kl 16 og 17.45 100 mere og her kl 23 240 igen...og han sov fra 18.30 cirka til kvart i elleve men med opvågninger og det plejer han ikke...suk nu håber jeg på en god nat...

Det håber jeg I har. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik jeres dag, aften og nat i tude-klubben? ;)

Her gik dagen fint trods træthed for der var underholdning - tak, Lone Engel :kram2 Håbede sådan Leonora ville tage en super-lur til kl 20 eller mere, så jeg kunne putte Filippa, men hun vågnede 19.15. Efter bleskift og mad puttede jeg Filippa med Leonora på armen og det gik ok - Leonora var stille og Filippa sej til at acceptere ændringen.

Resten af aftenen hyggede jeg med Leonora, som kun tog en kort grædetur da hun blev træt (som hun plejer om aftenen). Så sov hun 45 min i mine arme, fik mad og blev puttet igen. Heldigvis faldt hun hurtigt til ro, så jeg kunne komme i seng kl 23 :yay

Og nu får hun natmad :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Natten har været noget møg..mange opvågninger siden midnat hvor han faldt i søvn og maven driller så det gør det desværre ikke bedre..øv øv...nå men sådan kan det gå af og til...godt det ikke er hver nat...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen gik fint.

Jeg ammede, og så puttede manden mens jeg kørte en lang tur i byen og blev luftet :)

Aftenen gik også ok.

Storm var vågen fra 18.10 til 23.30, og i det tidsrum var vi ude at køre to korte ture, som han elsker.

Første gang for at aflevere manden til festen og anden gang for at bringe allergi piller og øjendråber til manden, da han havde glemt at værten havde kat :haha

Ellers gik jeg med Storm i bæreselen og sang lidt, mens jeg sorterede i hans tøj.

Han græd ikke en eneste gang hele aftenen.

Han var bare dejlig glad og tilpas.

Så fik han mad lidt i 23 og sov tungt da jeg puttede ham :yay

Han tog lidt over 6,5 time, og nu har han lige spist og er forhåbentlig klar til at putte videre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh en skøn nat, vi holdte Alberte vågen i går eftermiddags, hvilket resulterede i at hun kun har skullet ammes to gange i nat...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, han var så ikke klar til at putte.

Han har ligget og sparket i dynen og snakket i en time, inden han blev sur.

Prøvede alt undtagen at tage ham op.

Det gjorde jeg så nu, men det virkede heller ikke, for så skulle der kigges på alt.

Besluttede at hive mit sidste trick frem: brystet.

Fik lige sat mig i stolen, og så gik hans små øjne i.

Typisk :klap

Jeg har lige besluttet, at jeg sover på gæsteværelset i nat.

Jeg SKAL have noget søvn snart.

Så må manden have ansvaret en enkelt nat.

Det manglede bare, for han er da trods alt hjemme på barsel for tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kl 23 faldt Mie endelig i søvn - efter 8 timer vågen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes lillepigen blev lagt kl 20.30 i går og det lykkedes at falde i søvn selv om hun havde feber, hun vågnede 2 gange i nat for mad og sov ellers til kl 7 hvor hun var feberfri :yay

Er lidt klatøjet i dag men ellers glad nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes lillepigen blev lagt kl 20.30 i går og det lykkedes at falde i søvn selv om hun havde feber, hun vågnede 2 gange i nat for mad og sov ellers til kl 7 hvor hun var feberfri :yay

Er lidt klatret i dag men ellers glad nok :)

Hvor skønt at hun sov så godt og er feberfri

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad str brugte jeres børn som nyfødte? Jeg har lige været ved at sortere lillepigens tøj, og vi har meget få ting, der er mindre end 62, men når jeg kigger på de få ting, tænker jeg, at det aldrig vil blive brugt.

Er de godt nok så små, når de kommer ud? :wub Jeg kan slet ikke forestille mig, at Valdemar virkelig har været SÅ lille :unsure :blink :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad str brugte jeres børn som nyfødte? Jeg har lige været ved at sortere lillepigens tøj, og vi har meget få ting, der er mindre end 62, men når jeg kigger på de få ting, tænker jeg, at det aldrig vil blive brugt.

Er de godt nok så små, når de kommer ud? :wub Jeg kan slet ikke forestille mig, at Valdemar virkelig har været SÅ lille :unsure :blink :wub

Haha, det kunne jeg godt forestille mig :lol  

Jeg tror de fleste bruger 56, men mange bruger også 50. Den skippede vi dog da Nova var 52cm lang og vejede 4kg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lasse startede i str 62, men Laura startede i str 50 og vi havde intet i str 50, så sendte manden ud og købe lidt dagen efter fødslen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte 50 og 56 simultant, 56 var lidt stort men hun trak alligevel benene op og ud af fødderne hele tiden :)

Og Laura var 51 cm og vejede 3480.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte 50 og 56 simultant, 56 var lidt stort men hun trak alligevel benene op og ud af fødderne hele tiden :)

Og Laura var 51 cm og vejede 3480.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte str 56 fordi at Zia var 53 lang og Clara var længere, 56 lang...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi hopped direkte i str 62 (1 uge i 56 men der var hun mest hud mod hud).

Mie var 56 cm med lang overkrop og lange ben så bodyer strammede og det samme med heldragter og natdragter med fødder. Vi har SÅ meget i str 56 der aldrig er brugt. Omvendt har en i mdr grp. En pige som var i str 56 til hun var 6 måneder og lillebror på knap 3 måneder er først på vej deri nu

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.