Oprettet February 1, 2015 Jeg kunne godt bruge en god opskrift på pitabrød. Anyone? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Denne her er virkelig god: Den bruger jeg altid. Desværre er den ikke særlig god med groft mel, pitabrødene bliver ikke åbne, men mere bare faste boller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Tak Stephi :super Det var lige dig, jeg havde håbet på at høre fra. :kiss Jeg gør meget lidt i det der bagning jo. Havde også tænkt, at jeg ville smide dem på pizzastenen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Tak Stephi :super Det var lige dig, jeg havde håbet på at høre fra. :kiss Jeg gør meget lidt i det der bagning jo. Havde også tænkt, at jeg ville smide dem på pizzastenen. :kiss De er i hvert fald nemme og gode. Du skal bare huske ikke at overskride hæve tiden, så deler de sig ikke nemlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 De ser gode ud. Kan de fryses hvis man laver en større portion? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 De ser gode ud. Kan de fryses hvis man laver en større portion? Ja da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 :kiss De er i hvert fald nemme og gode. Du skal bare huske ikke at overskride hæve tiden, så deler de sig ikke nemlig. Super! Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites