Oprettet January 31, 2015 Vi har snart i kæmpet i et år for at blive gravide og uden held - inklusiv 1 spontan ufrivillig abort i julen. I dag er jeg gået 3 dage over planlagt mensdag og GT-test resultat kan ses på det vedhæftede billede. Hvordan vil i tolke dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi har snart i kæmpet i et år for at blive gravide og uden held - inklusiv 1 spontan ufrivillig abort i julen. I dag er jeg gået 3 dage over planlagt mensdag og GT-test resultat kan ses på det vedhæftede billede. Hvordan vil i tolke dem? Som positive :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 De er da så flotte positive :glad stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 De er positive :) Men tænker på om du er blevet fulgt af lægen, som har tjekket dit hCG niveau, så du er helt sikker på, at det ikke er den spontane abort i julen der stadig driller? Krydser fingre for at alt er ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Jeg er ikke blevet tjekket yderligere end en opfølgende blodprøve, hvor de fortalte at alle tal var faldet til det normale. Om de tal menes hCG ved jeg ikke, men der er du måske klogere end jeg Henriette? Jeg synes ikke der var megen opfølgning, da det var en abort nok allerede i uge 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 tillykke de ser begge flotte positive ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Så er det sikkert hCG og så tror jeg bestemt det er en ny graviditet :) Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Som et stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 De er da positive! Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Mange tak allesammen! Det er svært at tro på, når man har kæmpet længe :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Det ser lovende ud, stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Som positive! - Hjertelig tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites