Oprettet February 17, 2011 Her til aften har jeg for første gang mærket liv :) Det er da en helt vildt dejlig følese :loveshower Først sidder man og tænke, hvad pokker var det.. Hvor man så bagefter finde ud a det var den lille der slog eller sparkede.. Nu er det bare svært a vente til det sker lidt ofter :gravid Min lille guldklump :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Det er bare så dejligt og første gang tror man ikke på det :loveshower Jeg har mærket det et par gange nu og glæder mig til det bliver mere regelmæssigt og tydeligere :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Hvordan synes I det føles? Jeg er nemlig lidt i tvivl om jeg mærkede noget i går aftes. Jeg havde lagt mig i sengen og pludselig kunne jeg mærke to små bobler under navlen. Jeg er ret sikker på, at det ikke bare var min mave, der rumlede. Det føltes anderledes :) Jeg prøvede at puffe lidt til min mave, men der skete ikke mere. :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Nej.. Ikke rigtigt :loveshower Men man er så ikke i tvivl bag efter hvad det var :gravid Lillemi: Jeg har selv prøvet det du beskriver, og den kan sagtens have være guldklumpen :D Jeg har prøvet to gange forinden igår hvor det mærkes som små bobler.. Men igår var jeg helt sikker, den VAR den lille :loveshower Jeg var slet ikke i tvivl, for guldklumpen ramte et eller andet ved min hofte som ikke var helt så behageligt :) Men det tænker man slet ikke over bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Hvordan synes I det føles? Jeg er nemlig lidt i tvivl om jeg mærkede noget i går aftes. Jeg havde lagt mig i sengen og pludselig kunne jeg mærke to små bobler under navlen. Jeg er ret sikker på, at det ikke bare var min mave, der rumlede. Det føltes anderledes :) Jeg prøvede at puffe lidt til min mave, men der skete ikke mere. :box Det var også sådan jeg oplevede det første gang, så det lyder da som om det var den lille der var i gang :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites