Oprettet January 29, 2015 Jeg har et par kjoler som godt kunne trænge til et pift, sådan nogen løst siddende nogen. Er taljebælter stadig et hit eller.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Altså, hvis man har taljen til det, hvornår er taljebælter så ikke et hit?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Altså, hvis man har taljen til det, hvornår er taljebælter så ikke et hit?? :) Ved det ikke, kender bare ikke nogen der bruger det, så er lidt på usikker grund :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Ved det ikke, kender bare ikke nogen der bruger det, så er lidt på usikker grund :) I min verden - og det kan godt være jeg er præget af, at jeg aldrig for alvor har haft en talje at skrive hjem om! ;) - Men hvis jeg havde det, ville jeg da blære mig med den konstant! Jeg synes, det er flot og giver et personligt pift. Så hvis du føler, du ser godt ud med et taljebælte på, så er det bare at gøre det. Det er det, der er så skønt ved mode i dag - der er ikke kun en stil, som er den rigtige. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg synes, det er en benhård grænse. Det kan være vildt flot, men det kan også være ret 90'er-agtigt. Det skal virkelig kun på til det rigtige outfit. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg synes, det er en benhård grænse. Det kan være vildt flot, men det kan også være ret 90'er-agtigt. Det skal virkelig kun på til det rigtige outfit. Det er nemlig derfor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg har disse to kjoler lige pt... Tænker om det måske ville være smartere med et brunt/cognac farvet bredt bælte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites