Camilla_krøier

Lille KBHer

27 indlæg i dette emne

Er nogen der har erfaringer med scanninger der?

Priserne er lavere end andre steder jeg har kigget på og så er der drop-in hvilket er en fordel når jeg skal have manden med, men vil jo gerne være sikker på at de kan deres kram....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skanningsklinikken på Strøget kan anbefales :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg lige kigge på... Det er jo en jungle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener min søster blev scannet der, da de ventede deres første og var vidst ok tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev selv scannet der. Der var lidt ventetid men JM der scannede mig var dygtig og sød. Hun tog sig god tid til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super... De har gode anmeldelser på trustpilot så vi giver det en chance :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet det en gang til drop in, skulle bare have vished om at den var i live. Jeg syntes det er en super god ide med drop in, når man er nervøs.

Selv om vi var eneste ventende, gik der 20 min før vi blev kaldt ind. Selv om jordemoderen var MEGET ung, så tog hun sig god tid og var sød og venlig. 

Vi fik at se at baby levede og det var fint. Men når vi skal have 3D her om lidt bruger vi Cyklusklinik er på Østerbro, som vi ellers er helt vildt glade for og har brugt til alle børn og graviditeter.

Deres jordemøder er meget erfarne og taklede det rigtig godt da forrige baby var gået til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været derinde et par gange, og jeg har kun positivt at sige om dem! Da de var i tvivl om kønnet, blev jeg scannet 2 gange yderligere med timers mellemrum, da de ikke ville udtale sig førend de var sikre. Rigtig betryggende sted:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en del gange hos jordemoderhuset. De er fantastiske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været der en enkelt gang. Synes vi fik god betjening.

(Har dog læst meget dårligt om dem på nettet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første omgang er det bare fo at sikre at der er liv derinde, det er vist mest 3D scanningerne som folk har brokket sig over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det var en fantastisk klinik, da Robert (tidligere ejer) havde den, og jeg kom der flere gange i min første graviditet.

Men efter den er blevet overtaget af en anden, har jeg ikke noget positivt at sige her i min anden graviditet.

Gik til én drop-in-scanning, hvor ventetiden for det første var næste 2 timer, og da jeg så kom ind, var det til en scannings-dame (jeg tror simpelthen ikke på, at hun var JM med den smule hun sagde), som snakkede dårligt dansk, kun brugte 6-7 minutter på scanningen og resten på at lave en CD med den smule, jeg fik at se, og som i øvrigt primært sagde: Det ser vist meget normalt ud, det er sikkert meget fint… Så der kommer jeg ikke igen...

Cyclus-klinik oppe ved Trianglen kan derimod  varmt anbefales. Der er kun erfarne, danske jordemødre, og de er både meget behagelige og superkompetente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det var en fantastisk klinik, da Robert (tidligere ejer) havde den, og jeg kom der flere gange i min første graviditet.

Men efter den er blevet overtaget af en anden, har jeg ikke noget positivt at sige her i min anden graviditet.

Gik til én drop-in-scanning, hvor ventetiden for det første var næste 2 timer, og da jeg så kom ind, var det til en scannings-dame (jeg tror simpelthen ikke på, at hun var JM med den smule hun sagde), som snakkede dårligt dansk, kun brugte 6-7 minutter på scanningen og resten på at lave en CD med den smule, jeg fik at se, og som i øvrigt primært sagde: Det ser vist meget normalt ud, det er sikkert meget fint… Så der kommer jeg ikke igen...

Cyclus-klinik oppe ved Trianglen kan derimod  varmt anbefales. Der er kun erfarne, danske jordemødre, og de er både meget behagelige og superkompetente :)

Ej det lyder ikke særligt betryggende... Fik så også lige læst at det ikke er selvstændige rum, men at de bare har gardiner??? Det kan jeg ikke helt have.... Jeg må på nettet igen.... Man hvor er det svært det hele første gang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at få en 3D-scanning der, fordi de havde en deal med halv pris. Men jeg må sige, at efter at have kigget på deres hjemmeside, vil jeg hellere betale det dobbelte hos jordemoderhuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at få en 3D-scanning der, fordi de havde en deal med halv pris. Men jeg må sige, at efter at have kigget på deres hjemmeside, vil jeg hellere betale det dobbelte hos jordemoderhuset.

Ja den havde jeg nemlig også set, men hvis det så er lidt lala, så er det ski' også lidt kedeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt en tidlig scanning hos jordmorhuset, det virker lidt mere professionelt ud fra hvad jeg kan læse mig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt en tidlig scanning hos jordmorhuset, det virker lidt mere professionelt ud fra hvad jeg kan læse mig til...

Vi har i hvert fald været sindssygt glade for (alle) vores scanninger derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder ikke særligt betryggende... Fik så også lige læst at det ikke er selvstændige rum, men at de bare har gardiner??? Det kan jeg ikke helt have.... Jeg må på nettet igen.... Man hvor er det svært det hele første gang ;-)

 

Jeg var godt nok inde i et undersøgelseslokale - men det er så også snart 6 mdr. siden, så de kan jo godt have fået lavet det om. Men ufff!!!! Ej, der var jeg også stået af!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var godt nok inde i et undersøgelseslokale - men det er så også snart 6 mdr. siden, så de kan jo godt have fået lavet det om. Men ufff!!!! Ej, der var jeg også stået af!!!

Den pågældende vurdering var fra 14 dage gammel og det kunne jeg ikke lige overskue... Tænk hvis alt ikke ser ud som det skal, så kan jeg ikke ha at jeg ligger der med stængerne oppe og tudbrøler foran hele køen...ej....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 3D-scanning i min første graviditet hos lille KBH'er. Det var fin scanning, gik dog derfra med en følelse af at det ikke rigtig var pengene værd... Og Robert, der dengang scannede, var alt for aggressiv i forhold til mersalg til min smag. Var dog i eget undersøgelsesrum ;)

 

I min sidste graviditet var jeg til tidlig scanning i Jordemoderhuset. Fantastisk oplevelse og super dygtig JM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh det rum jeg var i, var et JM havde for sig selv. Bag lukkede døre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh det rum jeg var i, var et JM havde for sig selv. Bag lukkede døre.

Jeg håber da også at det har været fordi der har været spidsbelastning eller noget, men det kunne jeg bare slet ikke overskue hvis der var en risiko for at man ikke havde sit eget rum.... Det er jeg alt for privat til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber da også at det har været fordi der har været spidsbelastning eller noget, men det kunne jeg bare slet ikke overskue hvis der var en risiko for at man ikke havde sit eget rum.... Det er jeg alt for privat til

Det kan jeg godt forstå. De er også søde hos jordmoderhuset. Var der i forbindelse med SA i sommers.Og var så søde og hjalp med at bestille tid hos hospitalet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom der et par gange i min første graviditet, første besøg var ikke så fedt - men de efterfølgende var super fine! Har dog hørt at der er kommet ny ejer osv. så aner ikke, hvordan det er der længere :) Det var i 2012 jeg kom der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER