Elisamus

Forkølelse og ondt i ørerne

2 indlæg i dette emne

Jeg har været små syg hele ugen men natten til fredag blev det rigtig slemt, så jeg blev hjemme fra arbejde fredag og tog til lægen. Jeg havde infektionstal på 40, så fik afvide at det bare var forkølelse/virus og det vil gå over af sig selv. I løbet af fredag udviklede det sig os til øjebetændelse (som dog er gået over nu). Jeg kan mærke at halsen, næsen osv er i bedring og spøtter knap så meget snot op, men jeg er ved at blive sindsyg over mine øre smerter. Det er værst i det højre øre. Er der nogle husmoder råd andet end at ligge højt med hovedet som man bruge som gravid. Jeg er indtil videre overlevet via saltvands næsespray, strebsils, varm the, varme bade ( det løsner godt og så kan jeg stå under bruseren og puste næste og spøgte grønhakkere ud, uden at tage hensyn til nogen) og når det har været helt galt så en enkelt panodil.

Natten til fredag sov jeg en time ad gangen og vågnede derefter med hosteanfald, sådan forsatte det hele natten, natten til lørdag var samme mønster med 1-2 timers søvn hvor efter jeg vågnede i hosteanfald, men natten til idag har jeg sovet 2 x 3 timer så kan jeg er i bedring men det øre er ved at tage livet af mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft MØB mange gange som voksen, og der er desværre ikke så meget at gøre ved det. Det skal springe af sig selv, og så skal væsken have lov at løbe ud. Jeg ville gå til lægen, for det kan også være snot, som skal suges ud. Det gør vanvittigt ondt, men letter med det samme :)

Rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER