Besvaret February 9, 2015 Yay, ligesom mig! :yay Så lad os lige begge to lave nogen tydeligere streger, så vi kan hoppe i oktober tg. Og alle jer andre, i skal selvfølgelig også med ;) Ja det ville være skønt :yay :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Er idag 3+0 (ihvertfald til modsatte er bevist) - har de sidste 3-4 dage haft spændinger og niv især i venstre side, hvor ÆL er "kommet fra", men også i midten. Hvornår er det ægget skal sætte sig fast - skulle det have gjort det nu? Mens burde starte på lørdag, da der normalt går 12 dage mellem ÆL og mens, men jeg venter spændt :) Det er jo ca. en uge efter ÆL, men kan også være +/- nogle dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Det er jo ca. en uge efter ÆL, men kan også være +/- nogle dage :) Ok - tak. Mente nok at det burde være her omkring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Tror sgu lige jeg har lavet en skyggestreg :blink Ej hvor spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg vil gerne på den 14. februar :-) medmindre mens kigger forbi onsdag.. har pletblødt i går, men ingen tegn på mens og i dag har der ikke været noget.. Kroppen er finurlig! Tænker at det er for sent til en implantationsblødning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg vil gerne på den 14. februar :-) medmindre mens kigger forbi onsdag.. har pletblødt i går, men ingen tegn på mens og i dag har der ikke været noget.. Kroppen er finurlig! Tænker at det er for sent til en implantationsblødning? Så er du omkring 3+2 i dag? Det ville godt kunne være implantationsblødning :) Jeg har sat dig på. Held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Så er du omkring 3+2 i dag? Det ville godt kunne være implantationsblødning :) Jeg har sat dig på. Held og lykke :goodluck Jeg kan slet ikke finde rundt i de der uger. Men havde sidst mens Fra d. 14. Januar til den 18 januar og ÆL omkring den 28.-29., så jeg er meget i tvivl. Dog mærkede jeg et stik i underlivet lørdag aften, og søndag aften var der så en smule lyserødt udflåd vil jeg nok nærmere kalde det. I dag har der ingenting været. Gud hvor er jeg nervøs :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg kan slet ikke finde rundt i de der uger. Men havde sidst mens Fra d. 14. Januar til den 18 januar og ÆL omkring den 28.-29., så jeg er meget i tvivl. Dog mærkede jeg et stik i underlivet lørdag aften, og søndag aften var der så en smule lyserødt udflåd vil jeg nok nærmere kalde det. I dag har der ingenting været. Gud hvor er jeg nervøs :o Jeg havde også sidste mens 14. januar og ÆL d. 29. januar :) Jeg er 3+4 i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg havde også sidste mens 14. januar og ÆL d. 29. januar :) Jeg er 3+4 i dag. årh hvor fint, tillykke! måske følges vi ad så :) :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 årh hvor fint, tillykke! måske følges vi ad så :) :) :) Altså jeg ved ikke, om jeg er gravid endnu. Men du er også 3+4 i dag. Man regner fra, at man er 2+0 den dag man havde ÆL :) Jeg fik en næsten usynlig skyggestreg her til eftermiddag, og har tænkt mig at teste i morgen tidlig i håb om, at der vil dukke en tydeligere streg op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Altså jeg ved ikke, om jeg er gravid endnu. Men du er også 3+4 i dag. Man regner fra, at man er 2+0 den dag man havde ÆL :) Jeg fik en næsten usynlig skyggestreg her til eftermiddag, og har tænkt mig at teste i morgen tidlig i håb om, at der vil dukke en tydeligere streg op :) Jeg krydser fingre for dig så :) Ah okay, tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg krydser fingre for dig så :) Ah okay, tak :) Tak og i lige måske :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Åh hvor spændende Lillemi!! :bd Jeg håber for dig at du lave en pæn test!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Dagens test var også med to streger :O :yay Den ene stadig svag, men hvor jeg i går kunne ane en streg i det rigtige lys, kan jeg faktisk SE stregen i dag! Åh jeg håber den gode udvikling fortsætter :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 On 10/2/2015 at 6:31 AM, TiaK said: Åh hvor spændende Lillemi!! Jeg håber for dig at du lave en pæn test!! :ya Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Men ønsker mig virkelig en meget tydeligere streg snart. Er lidt bange for at skulle igennem samme omgang, som i november/december :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Dagens test var også med to streger :O :yay Den ene stadig svag, men hvor jeg i går kunne ane en streg i det rigtige lys, kan jeg faktisk SE stregen i dag! Åh jeg håber den gode udvikling fortsætter :goodluck Det lyder godt :yay Hvor langt er du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Men ønsker mig virkelig en meget tydeligere streg snart. Er lidt bange for at skulle igennem samme omgang, som i november/december :unsure Du er 3+5 i dag ikke? Så er det da en fin streg :) Jeg kan dog godt forstå din bekymring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Dagens test var også med to streger :O :yay Den ene stadig svag, men hvor jeg i går kunne ane en streg i det rigtige lys, kan jeg faktisk SE stregen i dag! Åh jeg håber den gode udvikling fortsætter :goodluck Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Du er 3+5 i dag ikke? Så er det da en fin streg :) Jeg kan dog godt forstå din bekymring :kram2 Jo, så egentlig har jeg jo først testdag om 2 dage. Men har lige kigget tilbage i mit album på de streger jeg fik i forbindelse med bio'en, og der ser denne her heldigvis tydeligere ud :) Tror jeg køber nogle andre test i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Det lyder godt :yay Hvor langt er du? Jeg er faktisk lidt i tvivl, for min mens startede meget mærkeligt sidst, så er ikk helt sikker på hvilken dag jeg skal regne som første cyklus dag, men 3+5 eller 3+6 tror jeg :)Og yay for at du også har fået en positiv test i dag :yay Jeg kan dog godt følge din bekymring. Jeg er også selv nervøs for om jeg kommer til at opleve en MA igen, ligesom i november :unsure Men lad os håbe at vi begge går hele vejen denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Jo, så egentlig har jeg jo først testdag om 2 dage. Men har lige kigget tilbage i mit album på de streger jeg fik i forbindelse med bio'en, og der ser denne her heldigvis tydeligere ud :) Tror jeg køber nogle andre test i dag. Hvor er det spændende. Køb nogle Valmed, de viser stregerne tydeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Dagens test var også med to streger :o :yay Den ene stadig svag, men hvor jeg i går kunne ane en streg i det rigtige lys, kan jeg faktisk SE stregen i dag! Åh jeg håber den gode udvikling fortsætter :goodluck Super spændende. Krydsede fingre herfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites