Nitzen1987

Spørgsmål om kagemængden til barnedåb

13 indlæg i dette emne

Vi skal holde barnedåb på søndag. Vi skal have smørrebrød til frokost og så efterfølgende kagebord. Jeg har bagt to forskellige slags småkager, der er kransekage og så bager jeg to forskellige slags muffins. Så er spørgsmålet bare om jeg skal bage så alle kan få en af hver slags muffins? Tænker bare, at jeg jo ikke ønsker at brænde inde med en hel masse. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde bagt så alle kan få en af hver. Men sådan er jeg altså bare :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer helt an på jeres gæster, kommer selv for en meget kageglad familie så medmindre de var meget store så vores gæster sagtens spise 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at du måske kan bage nogle minimuffins så det ville give mening at man smagte begge slags?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bagt så alle kan få en af hver. Men sådan er jeg altså bare :p

:ditto

Kan evt overskud måske ryge i fryseren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bagt så alle kan få en af hver. Men sådan er jeg altså bare :p

Ditto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bagt så alle kan få en af hver. Men sådan er jeg altså bare :p

Sådan er jeg også ;) vi var rundt ved naboerne med cupcakes efter barnedåben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 40 gæster havde jeg nok lavet alm str. 30 af hver.... Eller 40 minimuffins af hver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 36 til barnedåb i dag inkl. børn. Der var ca. 40 muffins af hver slags + to forskellige slags småkager og kransekage.

 

Tror vi havde nok kage tilbage til at kunne holde en barnedåb mere ;) så familie og venner fik kage med hjem i massevis :D

 

Min søster tager kage med på arbejde i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jamen så manglede der da ikke noget :P Skal vi ikke se billeder af kagebordet? (og dåben generelt... Men det ligger måske et andet sted?) Stort tillykke med det hvert fald :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jamen så manglede der da ikke noget :P Skal vi ikke se billeder af kagebordet? (og dåben generelt... Men det ligger måske et andet sted?) Stort tillykke med det hvert fald :kiss

 

Nej har ikke fået lagt billeder ind endnu. Vil se om jeg kan få lagt nogen ind i min mor-tråd i morgen. Nåede desværre ikke at få et ordentligt billede af kagebordet da gæsterne bare gik ombord i det med det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke fået lagt billeder ind endnu. Vil se om jeg kan få lagt nogen ind i min mor-tråd i morgen. Nåede desværre ikke at få et ordentligt billede af kagebordet da gæsterne bare gik ombord i det med det samme :D

Det er da fordi det så så lækkert ud :D Også var De var jo helt sikre vildt sulten (ironi kan forekomme) :lol Det var de medhjemsendte chokolademuffins der holdte Melissa i skak på turen hjem :D :P Hun var lovet en når hun var kommet i nattøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bagt så alle kan få en af hver. Men sådan er jeg altså bare :p

Sådan er jeg også og hellere for meget end for lidt. ;-)

Jeg kan anbefale kokostoppe dem fik vi til mandens 30 års. Min søster lavede dem, dyppede i chokolade og frøs dem ned så hev vi dem op dagen før festen gode var PERFEKTE trods frys <3 så kan du lave dem i god tid så der er det mindre at tænke på dagen før :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER