Besvaret January 22, 2015 Min mand er stort set aldrig i byen uden os, højst 2-3 gange om året. Han løber ca 2 gange i ugen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 Min mand træner ca. 2 gange om ugen om aftenen af ca. en times varighed (han har en rygskade som han genoptræner). Derudover spiller han af og til en fodboldkamp eller er en time på skydebanen.Så det er ikke voldsomt. Når vi ser venner eller er ude, så er det faktisk altid sammen, ligesom vi af og til har gæster. Ingen af os gider at gå i byen eller drikke med venner. Min mand har en lille virksomhed ved siden af sit fuldtidsjob - og det arbejde æder nogle gange af vores weekender. Det betyder, at jeg er en del alene med Alexander. Til gengæld er det de penge der har gjort, at vi har kunnet købe vores drømmehus og det er en fælles beslutning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 Jonas har band om mandagen og drengeaften om onsdagen. Derudover løbetræner han 2-3 gange om ugen når vi kan få det til at passe ind. Jeg løbetræner selv også 3 gange om ugen. Jeg bad Jonas om at skære ned på hans aktiviteter da Ronja kom til for jeg synes han havde alt for meget og det kunne han godt se. Der havde han bl.a. også fodbold ved siden af. Jeg synes vi har ramt et fint niveau af fast aktiviteter nu. Vi laver begge ofte noget hver for sig med venner, men for det meste laver vi ofte noget med dem sammen. Der har været en del drukture for Jonas' vedkommende men de bliver færre og færre. Lige nu synes jeg vi har ramt et godt niveau af at lave noget hver for sig og noget sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 B har drengeaften en gang om måneden, tager ud og fisker/sejler et par gange om ugen, men tager aldrig i byen og drikker en øl eller lignende. Synes det er helt fint :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Min mand har en fast ugentlig aften hvor han spiller computer med sin bedste ven. Og så er han indimellem afsted til nogle spilleweekender og andet IT- og teknologihalløj, det er vel gns. hver 3 måned, det er lige til at overkomme. Derudover har han også været ude at rejse et par gange for sit arbejde det er ml 4 og 6 dage pr gang, og det er først nu her i efteråret at han er begyndt på det. Han drikker kun til hhv sommer- og julefrokost med arbejdet. Så det er 2 gange om året. Det var da lidt træls for mig da Clare var lille, men jeg under ham bestemt sit frirum. Selv er jeg ikke ret meget ude. Jeg plejede at have hest, men de er "opmagasineret" hos min mormor for tiden, både pga det tidskrævende i det og så pengene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Min mand er også fodboldtræner og før det spiller. Det betød 3 hverdage + 1-2 dage i weekenden udover fuldtidsarbejde (som også indimellem kræver overarbejde). Uden at synes det var synd for mig, må jeg bare konstatere at det var for meget, men heldigvis kom han selv til den konklusion inden jeg nåede at blive vred :) han savnede os. Så nu har han skåret ned, til 1-2 gange om ugen, og forhåbentlig bliver han så også skånet for alle de telefonsamtaler, aftaler og praktiske og sociale udfordringer der følger med at være cheftræner. Jeg håner faktisk at han/vi får tid til at være lidt mere sociale og til at være meget mere sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 G er ikke ude så tit, vennerne og interesserne er jo i København, så det er ikke lige at smutte ud. Til gengæld tager vi tit ind sammen og laver så ting hver for sig. Hun er diabetiker og drikker aldrig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 D træner to gange om ugen. De dage når han kun lige hjem 15-30 minutter inden han tager afsted igen. Nogen uger træner han kun en gang, men får så til gengæld en kammerat på besøg, hvor de så øver guitar et par timer. Det er dog først kl 19, så der er han hjemme til at hjælpe med mad eller Noah. Ellers er han vel ude med venner max en gang om måneden. Ofte med overnatning, da de bor langt væk. Jeg synes det er lige på grænsen nu hvor han stort set ikke hjælper med Noah de dage han skal afsted, men han er glad for hans træning, og det synes jeg også er vigtigt at tænke på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 J har ikke noget fast. Han er for det meste hjemme, altså når han ikke arbejder 4/5/6-18 på alm dage, i dag kommer han først hjem kl 21. Når W er puttet sidder han tit og arbejder, men det er ved siden af mig der hækler eller strikker, så det generer mig ikke. Han har vel gennemsnitligt 1 gang om måneden hvor han er ude og mandehørme. Og så har han af og til nogle rejser med job, men det er heldigvis ikke så ofte mere. Til gengæld er det så også 5-10 dage, når det er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites