Oprettet January 18, 2015 Hej med jer Vi går med tanken om, at få en au pair. Er der nogle herinde, som har haft eller har en au pair boende. Jeg har læst og læst på nettet om dette, men jeg har brug for nogle anbefalinger eller gode råd. Jeg håber, i kan gøre mig klogere på dette :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Hej med jer Vi går med tanken om, at få en au pair. Er der nogle herinde, som har haft eller har en au pair boende. Jeg har læst og læst på nettet om dette, men jeg har brug for nogle anbefalinger eller gode råd. Jeg håber, i kan gøre mig klogere på dette :balloons Jeg har været Au pair i både DK og i Norge... Det er virkelig en oplevelse. :) Der hvor jeg var i DK, fik de niget tilskud af kommunen, de kan måske hjælpe dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Vi har selv overvejet det men aldrig kommet videre med tanken så følger lige med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites