Oprettet January 17, 2015 Brrr, ligger pt under min dyne og nærmest ryster af kulde. Har de sidste par uger haft meget svært ved at holde varmen om aftenen/natten. Om dagen er der ikke noget men når vi når hen omkring 17-18 tiden, ja så er jeg mødt til at hoppe i den store striktrøje og helst have et tæppe over mig hvis jeg sidder stille Er der andre der har det sådan også? Kan ikke huske at det vat et problem sidst jeg var gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Brrr, ligger pt under min dyne og nærmest ryster af kulde. Har de sidste par uger haft meget svært ved at holde varmen om aftenen/natten. Om dagen er der ikke noget men når vi når hen omkring 17-18 tiden, ja så er jeg mødt til at hoppe i den store striktrøje og helst have et tæppe over mig hvis jeg sidder stille Er der andre der har det sådan også? Kan ikke huske at det vat et problem sidst jeg var gravid Sådan har jeg det også. Og det er helt ekstremt hvis jeg lige har spist fx. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Sådan har jeg det også.. Min varmepude er guld værd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Jeg kender det også. Det er et af de tidligste tegn for mig, om at jeg er gravid. :D Jeg fryser altid helt af H... til i, især det første trimester. Kan ligge under 4 dyner og stadig ikke få varmen. Heldigvis hjælper det for mig i 2 trimester, hvor varmen begynder at komme igen, så jeg kan bruge en af ekstra dynerne til at ligge under maven, så jeg ligger godt i senge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Åh, hvor er jeg 'glad' for at læse, at jeg ikke er den eneste, der fryser hele tiden!! Har altid kun hørt om gravide, der har det varmt, så har slet ikke kunnet få det til at passe, at jeg har frosset helt vildt de seneste par uger (er 8+1 i dag). Udover varmt tøj, mange lag (gerne uld) og tæpper, har mit trick været at tage et langt bad hver aften (plejer ellers kun at bade om morgenen). Det var været det eneste, der har virket, når jeg først er blevet kold helt ind i knoglerne (sådan føles det i hvert fald). Og så en masse nattøj, og et ekstra uldent tæppe oven på min ellers meget varme dobbeltdyne :D Tænker at købe noget uldundertøj, som jeg kan have på under mit almindelig tøj :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Jeg melder mig også som en frossenpind især om aftenen så skal jeg ha mit tæppe omkring mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Jeg har det som om jeg er i overgangsalderen... Halvdelen af tiden kamp sveder jeg (selvom det måske kun er 20 grader) og den anden halvdel af tiden hunde fryser jeg. I dag har jeg en kold dag, så der er gang i brændeovnen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 I begge mine graviditer frøs jeg i hele 1. Trimester. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Altså det er selvfølgelig træls at I andre også fryser, men er rart at vide jeg ikke er den eneste. I nat var godt nok helt slemt, håber ikke der bliver sådan fremadrettet for så får jeg da ikke sovet. Men må prøve med et varmt bad og en varmepude i aften. Hvis jeg kan finde varmepuden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Yes.. sidder selv og fryser med dyne over. Temperaturen siger 25 grader indenfor. Kæresten fangede mig i at have skruet op for radiatoren - han har det varmt åbenbart :p Varmepude, hjemmesko, uldsokker og et tæppe er mit bud på overlevelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites