diazbebs

Undersøgelser og læge besøg

79 indlæg i dette emne

Hvem har bestilt tid hos lægen og hvem overvejer trygheds scanning?

Her kan vi holde os updateret i stedet for at vi bliver forvirret i andre tråde :)

Del dette indlæg

Jeg skal til 1. Graviditets undersøgelse 6. Februar

Og overveje en trygheds scanning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til mit 1. lægebesøg d. 3. februar :)

Tidlig skanning er ikke noget, vi har overvejet. Umiddelbart lyder det heller ikke til, at manden er hooked på en kønsskanning. Så det bliver nok bare til NF og MD. Men nu må vi se om det bliver anderledes, når vi får det første kig ind i hulen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også til 1. Graviditetsundersøgelse d.6 februar ligesom dig, diazbebs. Vi vil bestille en tryghedsscanning i næste eller næste uge igen for at se lille duts hjerteslag, så vi bedre kan glæde os. Jeg har haft en SA for nylig, og nervøsiteten sidder i baghovedet hele tiden, selvom jeg er mærket af symptomer. Og også netop fordi jeg er mærket, så bliver det svært at skjule det, så jeg skal bare lige finde ud af om jeg vil vente til uge 8 :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også til 1. Graviditetsundersøgelse d.6 februar ligesom dig, diazbebs. Vi vil bestille en tryghedsscanning i næste eller næste uge igen for at se lille duts hjerteslag, så vi bedre kan glæde os. Jeg har haft en SA for nylig, og nervøsiteten sidder i baghovedet hele tiden, selvom jeg er mærket af symptomer. Og også netop fordi jeg er mærket, så bliver det svært at skjule det, så jeg skal bare lige finde ud af om jeg vil vente til uge 8 :-)

Næ hvor sjovt at vi har 1. Undersøgelse samme dag. Og lidt surrealistisk at skal have VJ. Men det gør det lidt mere virkeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har første lægebesøg d. 27. Februar dvs 10. Uge så de kunne tage blodprøver til double test og har bestilt tid til trygheds scanning d. 6. Februar - da jeg absolut ingen tålmodighed har!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal afsted d. 11 februar

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til 1. Graviditets undersøgelse 6. Februar

Og overveje en trygheds scanning

Kan SÅ meget anbefale tryghedsscanning, det er så rart at se det lille hjerte blinke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til 1. Lægebesøg D. 29/1 :)

Har ikke overvejet trygheds scanning, men føler ikke et behov for det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt tryghedsscanning til på mandag... Glæder mig og håber på hjerteblink. Det var så fantastisk at se første gang, så det skal vi heller ikk snydes for denn gang.

Jeg skal have tage blodprøver den 29/1 og lavet Vj den 4/2. Glæder mig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal lige finde ud af om jeg skal starte hele menageriet op i Danmark eller i Sverige, manden min er mest tilhænger af det danske system fordi han er virkelig virkelig dårlig til svensk så hvis der er noget han skal med til synes han det er en fordel hvis han forstår hvad jordmor siger...

Selv ved jeg ikke rigtigt og er også i tvivl om jeg egentlig bør starte med at ringe til min Pco-læge så han har lidt styr på situationen????

Tryghedsskanning hmm.... Det skulle nok være i forhold til min PCO hvis det var, i det svenske system scanner man kun meget meget lidt og har f.eks. ikke NF-scanning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lægeundersøgelse og blodprøver i morgen for mit vedkommende :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal først til 1. lægeundersøgelse d. 10/2, hvorfor er der så lang tid til.. Synes tiden snegler sig afsted, vil bare så gerne snart til NF!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lægeundersøgelse og blodprøver i morgen for mit vedkommende :-)

Det lyder spændende xdinne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal først til 1. lægeundersøgelse d. 10/2, hvorfor er der så lang tid til.. Synes tiden snegler sig afsted, vil bare så gerne snart til NF!

Helt enig.... Har første tid hos JM den 13/2 og jeg er bare så utålmodig for at finde ud af om alt er okay derinde.... Kan godt forstå at min veninde der selv er JM skulle tage sig sammen for ikke at gå amok med et ultralydsapparat :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have lavet vandrejournal på tirsdag med sygeplejersken i lægehuset, så tror desværre ikke at jeg bliver undersøgt "dernede" før senere. Jeg er godt nok nervøs for om alt er okay i hulen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår skal man egentlig have tid hos jordemoderen første gang?

Jeg har været forbi lægen kort, for at få bekræftet min graviditet. Men første officielle lægebesøg er d.20.2.15, og for pokker der er længe til. Der vil jeg være 9+5, det synes jeg er lidt sent, men okay, så er de også mere "sikre" på min graviditet sikkert.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

JM mener jeg først er omkring uge 14-15 stykker.. I hvert fald efter NF..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder spændende xdinne :)

JEG SKIFTER SIMPELTHEN LÆGE NU!!!

Vi snakkede om at jeg ikke har kunnet holde mad i maven i en måned, og længen fortalte så at hendes svigerdatter havde haft det på sammen måde... Så holdt det ligepludselig op, og hun var så glad.... Så aborterede hun... That´s it! 

Ej men for fanden, som om  man ikke var nervøs i forvejen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi snakkede om at jeg ikke har kunnet holde mad i maven i en måned, og længen fortalte så at hendes svigerdatter havde haft det på sammen måde... Så holdt det ligepludselig op, og hun var så glad.... Så aborterede hun... That´s it!

Ej men for fanden, som om man ikke var nervøs i forvejen..

Meget uheldigt sagt... Folk tænker med bagdelen nogen gange

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var noget forfærdeligt at få at vide. Skift!!! Basta. Det skal være trygt at gå til lægen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er meget spændt. Jeg skal til lægen i morgen :s

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da godt nok ikke lige det, man har brug for at få at vide :unsure Jeg tror også jeg ville skifte, hvis det var mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er meget spændt. Jeg skal til lægen i morgen :s

Jeg håber det går godt!

Jeg skal også have ringet til lægen i morgen. De sendte min urinprøve til dyrkning, og ud fra det vil hun så se, om jeg skal give en ny efter min antibiotika-kur og på den måde være sikker på, at jeg er fri for blærebetændelse..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber det går godt!

Jeg skal også have ringet til lægen i morgen. De sendte min urinprøve til dyrkning, og ud fra det vil hun så se, om jeg skal give en ny efter min antibiotika-kur og på den måde være sikker på, at jeg er fri for blærebetændelse..

Det er dejligt at de tjekker det igennem og ikke bare regner med at det er gået over.

Og tak. Jeg er stadig meget i tvivl om det hele er som det skal. Jeg håber at de vil høre på mig og mine bekymringer

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER