Guest cmbk

Billigere el?

5 indlæg i dette emne

Vi har seas-nv og jeg tror egentligt ikke det kan gøres billigere. Men måske? Hvem ved?

Vi betaler 900 om måneden godt og vel. Familie på 4, hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har seas-nv og jeg tror egentligt ikke det kan gøres billigere. Men måske? Hvem ved?

Vi betaler 900 om måneden godt og vel. Familie på 4, hvad med jer?

Du er nok nødt til at opgive hvor mange kWh I bruger, hvis der skal kunne sammenlignes ;)

Og så kommer prisen an på hvilken slags abonnement/aftale man har. Om det er en fastpris i en given periode eller fri timepris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener vist at gul strøm er billigere end Seas-nve, men prøv at sammenligne vha deres hjemmeside :) eller ring til dem og få dem til at give dig et billigere tilbud hvis du skifter til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener vist at gul strøm er billigere end Seas-nve, men prøv at sammenligne vha deres hjemmeside :) eller ring til dem og få dem til at give dig et billigere tilbud hvis du skifter til dem.

Gul strøm har til gengæld nogle ekstra afgifter, har jeg læst. Så derfor ender prisen vist alligevel med at blive den samme som hos andre selskaber <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har OK og betaler 350 kr hvert kvartal. Mener dog vi plejer at få en efter regning på omkring samme beløb. Aner ikke hvad vi bruger af strøm on måneden. Men vi har sparet en del efter vi har fået led pærer (tror jeg det hedder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER