enirt and

Hvornår kan man købe ammebher?

7 indlæg i dette emne

Hej Allesammen..

Jeg har brug for hjælp!

Har kun 1 bh tilbage som jeg kan passe.
Inden min graviditet havde jeg tabt mig en del på brysterne og kunne for første gang I mange år passe en D-skål, det ændrede sig lynhurtigt og jeg fandt mine bher frem I E-skål.

Jeg har en bh I 75F og den kan jeg passé men det er det eneste jeg har. 

Kan jeg mon passé mine amme bh'er når jeg skal amme hvis jeg køber dem allerede nu? (jeg er 23+1)

Håber I kan hjælpe mig:)

Hilsen Mig:)

Del dette indlæg

Det ville jeg altså ikke satse på at du kan. Enten kan du købe lige inden eller efter du føder, eller også kan du købe en "midlertidig" billig fra H&M i mellemtiden, når nu de er begyndt at have de store størrelser til 130kr :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil vente til mælken er løbet til efter fødslen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt 3 ammebh'er fra carriwell. De praler med, at man kan vokse 2 bh størrelser og stadig bruge dem.

havde købt nye alm bh'er i en større str end jeg normalt bruger men de er så ubehagelige at have på efterhånden pga bøjlerne :)

Krydser fingre for at jeg kan bruge dem når mælken først er løbet helt til, og ellers så må jeg jo bide i det sure æble og købe nye. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I sidste graviditet købte jeg den første amme BH da jeg var omkring 4 måneder henne. Det var skønt at bytte fra en alm og jeg kunne passe den indtil jeg var færdig med at amme.

Det var en carriwell

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for svar.. Så må jeg vidst hellere lige finde en billig og midlertidig løsning:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vent til efter mælken er løbet til - der sker en del i dagene efter fødslen...

Jeg sendte manden min i Babysam en time før de åbnede for at trygle dem om ammebher og en håndpumpe til at malke ud med da Alexander var 3 døgn gammel...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER