Fru SP

Gymnastiktøj

13 indlæg i dette emne

Edith skal begynde til sådan noget tumle-leg-gymnastik i slutningen af måneden og vi skal have købt noget tøj og sko. Men hvad skal man købe?!

Det eneste de skriver er at hun skal have gymnastiksko med skridsikker bund, så hun ikke glider, men kan ikke lige gennemskue hvilket noget tøj der er bedst for hende at tumle rundt i.. Det gør jo ikke noget, at det også er lidt sødt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William har faktisk bare bløde bukser + alm basic langærmet, og sine skindfutter. Det fungerer ubeklageligt.

Der er virkelig heller ikke noget fedt til drenge synes jeg. Hvis jeg havde en pige, havde hun nok fået en gymnastikdragt med leggins under :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - vi gik bare overhovedet ikke op i, at det var sødt :D

Anna havde en langærmet bomuldsbody, gamacher og sutsko på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har faktisk bare bløde bukser + alm basic langærmet, og sine skindfutter. Det fungerer ubeklageligt.

Der er virkelig heller ikke noget fedt til drenge synes jeg. Hvis jeg havde en pige, havde hun nok fået en gymnastikdragt med leggins under :)

 

Ja, det giver selvfølgelig meget god mening, bare med noget blødt og rart - og så står der gymnastiksko, så det må jeg lige have fat i..

Haha - vi gik bare overhovedet ikke op i, at det var sødt :D

Anna havde en langærmet bomuldsbody, gamacher og sutsko på.

Næh, det behøver heller ikke være sødt, Edith bruger jo bare ikke bodyer mere og har ikke rigtigt nogle hun passer ordentligt , og umiddelbart havde jeg tænkt at det er rarest, at det ikke er todelt, så trøjen hele tiden kravler op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Marius bare afsted i det tøj han har haft på i DP og så et par gymnastiksko. Sådan er de fleste klædt på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med den her fra H&M

K89hgL0.png

Den er faktisk lidt sød - måske den ville være ok.. Må jeg lige kigge nærmere på, når jeg kommer i nærheden af en hm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er faktisk lidt sød - måske den ville være ok.. Må jeg lige kigge nærmere på, når jeg kommer i nærheden af en hm :)

HM har billige gymnastikdragter for tiden til 50 kr :)

M. Har sådan en også er par gamacher indenunder, hun har gået til gymnastik siden efteråret :) Hendes gymnastiksko er også fra HM, dem har jeg også set på bud i HM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HM har billige gymnastikdragter for tiden til 50 kr :)

M. Har sådan en også er par gamacher indenunder, hun har gået til gymnastik siden efteråret :) Hendes gymnastiksko er også fra HM, dem har jeg også set på bud i HM :)

Fedt! Det må jeg lige kigge på :) Tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Det må jeg lige kigge på :) Tak..

Det var så lidt :) Hvis det falder i smag og man kan spare lidt, så gør det jo ikke noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som gammel gymnast og træner, er de der skørter mest for syns skyld og som oftest bare i vejen :) for de små synes jeg det er bedst med en heldragt, som du selv er inde på. Fordi den jo ikke skiller på midten, og når det er så koldt som nu skal der helst være ben i. Vi har været rigtig glade for vores fra soft gallery. Fandt den nærmest ubrugt på TS for en 100 :)

Hendes gymnastiksko er fra carite købt i sport Master. Vi havde ikke problemer med at de faldt af. En mor kom i hvert fald hen og spurgte hvor vi havde købt Sophias sko, fordi hendes datters røg hele tiden af eller satte sig skævt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at købe det her

JGLfBGF.jpg De der skørter, var jo også kæmpe store og lidt for tøsede til min bumle fis..

Så må jeg se om skoene duer, de hedder dansesko, ellers må vi finde nogle fra carite, det mærke har jeg læst godt om..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at købe det her

JGLfBGF.jpg De der skørter, var jo også kæmpe store og lidt for tøsede til min bumle fis..

Så må jeg se om skoene duer, de hedder dansesko, ellers må vi finde nogle fra carite, det mærke har jeg læst godt om..

Hvor bliver hun fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER