Oprettet November 5, 2010 Her er min skønne pige med de lange vipper :loveshower Hun er klemt ud under strejken i foråret 2008 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvor ser hun sød ud... og ja vildt nogle flotte øjenvipper ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvor ser hun dejlig ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 hvor er hun bare sød og ja sikke nogle vipper :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvor er hun dejlig :loveshower -Har også selv et "strejke barn" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvilken SMUK Prinsesse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Hvilket fantastisk billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Sikke en smuk smuk pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Tak for jeres dejlige kommentarer :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Wauuw for nogle øjenvipper :o :loveshower Hvor er hun sød :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2010 Sikke en SKØØØØØN pige.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Ja, sikke nogle smukke lange vipper og sød pige! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Hold da op for en prinsesse-pige :loveshower :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Sikke nogle fine lange vipper :) Hvor er hun skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Hun ser rigtig køn ud <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Skønne skønne pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Hvor er hun skøn - super billede :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Tak piger :loveshower Her er et gruppebillede, hvor man bedre kan se hende. Det er hende med sutten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Cutie siger jeg bare :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Tak piger :loveshower Her er et gruppebillede, hvor man bedre kan se hende. Det er hende med sutten :) :lolhit det god humor Hvor er hun køn.. dejligt med et billed af hende der viser hende lidt tydligere..hun er meget køn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 ej snowie, det er første gang jeg ser billeder af din datter. Og jeg har ellers læst en del af dine indlæg, hvorfor har jeg ikke opdaget dette album noget før? hmm tænke tænke tænke. Men hvor er hun da bare lækker din skønne prinsesse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Øj mand jeg ville dø for de vipper der :D Hvor ser hun bare skøn ud :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 ååårh smelte smelte - sikke nogle vipper :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites