Myliona

Puslebord på tremmesengen - Erfaringer?

9 indlæg i dette emne

Øh... hvad skal i med pusleplads, når i har puslepuder, gulv eller sofa? ;)
Vi har ikke haft puslebord til siden vi flyttede til Aarhus (2½ år siden) og har slet ikke haft behov for det. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg pusler Camille på gulvet, men vi har begge lidt øv-ryg.. Så det kunne være rart med noget i en "ordentlig" højde..

Men pt. er det faktisk også alternativet jeg overvejer :) Tror det kunne ende med at være en dims på tremmesengen, også gulvet..

Ja okay... Jeg døjer selv med dårlig ryg, men har endnu ikke været ude for, at det har været voldsomt hårdt, at skifte ble på denne måde :)

Men ja, det kunne da være fedt med en plade til tremmesengen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil ikke anbefale at pusle på gulvet. Det er en dårlig stilling for ryggen at bøje sig ind over baby på den måde. Al ballast ligges på lænden. Så hellere en puslepude i sengen eller sofaen.

Jeg synes det lyder som en god ide med en puslepude på tremmesengen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ik erfaring med den plade der, men jeg har set den "in action". Jeg synes den ser vældig robust og smart ud, især en god løsning, når man ik har så meget plads.

Det er også rart for baby at have "sit sted" og gøre det ensformigt. Jo jo, man ka da skifte samme sted i sofaen hver gang, men det klinger ik helt af ensartethed i mine ører :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet sådan en plade til tremmesengen i Lalandia og det fungerede bare. Det var i hvert fald dejligt nemt og det havde en dejlig højde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER