Oprettet January 10, 2015 Hej jeg hedder Laura. Jeg er ny her i babyforum og vil derfor lige præsentere mig selv :) Jeg er mor til Simon på 19 måneder og venter barn nummer to om små tre måneder. Jeg synes det er super dejligt at være mor og være gravid – især når jeg mærker den lille bevæge sige derinde – men anden graviditet er bare anderledes end den første. Det er hårdere og tiden flyver af sted. - Lige om lidt har vi en baby! Bare jeg kan nå at følge med?! :) Udover at være mor og gravid igen og er jeg også jordemoder. Jeg er blevet samarbejdspartner med babyklar.dk og har lovet at besvare lidt spørgsmål herinde engang imellem. Så vi skrives måske ved. Kh Laura Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Hej Laura Super fedt at at se dig herinde. :) Glade hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Hej Laura, velkommen til! :balloons Fedt med en prof herinde :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Hejsa! :balloons Og velkommen til herinde, både som prof og mor til snart to :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Velkommen til og tillykke med graviditeten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Velkommen til :balloons og tillykke med en lille ny på vej :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2015 Velkommen :) og tillykke med familieforøgelsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Tillykke og velkommen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Velkommen Laura og tillykke med graviditeten :) :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Velkommen herind :balloons Hvor er det fedt med en jordemoder :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites