diazbebs

Symptomer

188 indlæg i dette emne

Andre der har fået mega hård mave???? Det er helt sikkert fordi jeg er startet på jerntabletter, men for dælen hvor er det ikke rart og alt det man normalt kan tag for at få lidt gang i systemerne er jo forbudt.... Nu har jeg sat min farmakonom-mor på opgaven at finde noget jeg må tag for jeg er ved at blive vanvittig over at jeg skal sidde på toilet i op til 20 min uden at der sker noget som helst

Ja det døjer jeg os med... Det er pænt træls. men har ikke andre råd end dem du selv er inde på. De siger jo motion os kan hjælpe. men er ikke meget motion det bliver til med kvalme 24-7...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satser på at det bare er en kort periode indtil kroppen har vænnet sig til det

Det kunne meget godt være. Jeg havde det ret slemt selv og det gik over af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det sket.. Mine fødder hævede :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo. Det var da tidligt, du begynder at få vand i kroppen. Jeg frygtede det også her den anden dag, da min vielsesring var ualmindeligt svær at få af i forbindelse med opvask. Men siden har der ikke været nogen problemer :) Til gengæld tror jeg, at de fleste af os kommer til at lide mere eller mindre under højsommeren :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo. Det var da tidligt, du begynder at få vand i kroppen. Jeg frygtede det også her den anden dag, da min vielsesring var ualmindeligt svær at få af i forbindelse med opvask. Men siden har der ikke været nogen problemer :) Til gengæld tror jeg, at de fleste af os kommer til at lide mere eller mindre under højsommeren :P

Helt enig! Den bliver hård men belønning er stor.

Jeg blev pænt overrasket da jeg så mine fødder. Jeg synes jeg mine fødder havde det ualmindelig varmt og så opdaget jeg mine tæer som var lidt tykkere og så ser jeg på resten af mine fødder. Næh ser man der små hævede fødder. :lol :rolleyes

Gravid pilates gør underværker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer der stadig døjer med kvalme. Jeg har hos min læge fået akupunktur mod min kvalme og det har bare hjulpet fantastisk meget. Da det er igennem lægen så er det gratis. Prøv det:) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer der stadig døjer med kvalme. Jeg har hos min læge fået akupunktur mod min kvalme og det har bare hjulpet fantastisk meget. Da det er igennem lægen så er det gratis. Prøv det:) :loveshower

Går det 2 gange om ugen, men desværre ikke kæmpe effekt for mig, dejligt at du har været mere heldig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv seneste symptom her hos mig er halsbrand :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv seneste symptom her hos mig er halsbrand :/

Jeg har også haft noget halsbrand og sur opstod. NOT funny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor træls med halsbrand :(

 

Ved mig er mine lægge nogle gange begyndt at krampe op om natten. Det er lidt træls at vågne af, men heldigvis er jeg god til at strække det væk igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Novalucol er prima mod halsbrand, man skal ikke æde uhæmmet af dem, men 2-4 stk fordelt på dagen er ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 22 + 6 dage og jeg døjer stadig forfærdeligt meget med kvalme. Det er nu skiftet over i at jeg kaster op. Det er bare svært at arbejde og holde borgermøder når man kaster op flere gange om dagen... Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har forsøgt akupunktur, skiftet jernpiller, ja alt muligt for at det skulle hjælpe, men lige lidt hjælper det. Jeg er i et vikariat på 3 år og vil gerne vise at jeg vil det job. Men det er bare så overskueligt at gå på job, jeg kan ikke tage mig sammen og render i pendulfart til toilettet enten fordi jeg skal tisse eller fordi det føles som jeg skal kaste op. Er ikke hver gang jeg kaster op men sidder på kontor med 5 andre så vil ikke risikere at jeg kaster op derinde. Det er bare så overvældende og jeg ved ikke hvad jeg skal. Har heller ikke lyst til at sygemelde mig... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 22 + 6 dage og jeg døjer stadig forfærdeligt meget med kvalme. Det er nu skiftet over i at jeg kaster op. Det er bare svært at arbejde og holde borgermøder når man kaster op flere gange om dagen... Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har forsøgt akupunktur, skiftet jernpiller, ja alt muligt for at det skulle hjælpe, men lige lidt hjælper det. Jeg er i et vikariat på 3 år og vil gerne vise at jeg vil det job. Men det er bare så overskueligt at gå på job, jeg kan ikke tage mig sammen og render i pendulfart til toilettet enten fordi jeg skal tisse eller fordi det føles som jeg skal kaste op. Er ikke hver gang jeg kaster op men sidder på kontor med 5 andre så vil ikke risikere at jeg kaster op derinde. Det er bare så overvældende og jeg ved ikke hvad jeg skal. Har heller ikke lyst til at sygemelde mig... :(

Det er langt fra fedt, jeg render ind og ud af toilettet, vil ikke risikere at kaste op når jeg sidder og tager blodprøve på en patient

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pyyyyh er jeg den eneste der får sådan hedeturer en gang i mellem? Sådan lidt koldsveds agtigt. Det er pænt træls. Nogle gange i det efter jeg har spist andre gange kommer det bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er du bestemt ikke alene om :)

Fik en så sent som idag, da jeg var ude at køre til trods for nedrullede vinduer og 80 km i timen kogte jeg bare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at få det dårligt når jeg f.eks skal gå op ad trappen til første sal.

Den ene gang måtte jeg ligge mig i sengen. Puha.

Ikke rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er du bestemt ikke alene om :)

Fik en så sent som idag, da jeg var ude at køre til trods for nedrullede vinduer og 80 km i timen kogte jeg bare...

Hmm jamen rart at vide det ikke er unormalt... Sidder på kontor med 5 andre og vi er ikke helt enige om hvor ofte vinduerne skal være åben. så smelter bare totalt. :)

 

Jeg er begyndt at få det dårligt når jeg f.eks skal gå op ad trappen til første sal.

Den ene gang måtte jeg ligge mig i sengen. Puha.

Ikke rart

Uh det lyder da ikke rart. men får det os dårligt hvis jeg står for længe eller overanstrænger mig... Håber det snart bliver bedre for dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at få det dårligt når jeg f.eks skal gå op ad trappen til første sal.

Den ene gang måtte jeg ligge mig i sengen. Puha.

Ikke rart

Sådan kan jeg få det bare ved at gå ud til postkassen og tilbage igen.

Heldigvis ikke hver dag.

Men synes godt nok at det begynder at kunne mærkes at man har "bagage" med.

Derudover døjer jeg en del med sure opstød når jeg går i seng :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 3. graviditets undersøgelse i går og har muligvis fanget mig en blærebetændelse.

Udover det har jeg døjet i flere uge med halsbrand. Føj siger jeg bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også halsbrand og sure opstød i øjeblikket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også halsbrand og sure opstød i øjeblikket :(

I sær ikke når man vil sove. Så belastende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sær ikke når man vil sove. Så belastende

Mit kommer netop når jeg går i seng :(

Men synes faktisk at et glas mælk hjælper en lille smule.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit kommer netop når jeg går i seng :(

Men synes faktisk at et glas mælk hjælper en lille smule.

 

Samme her, drikker som oftest et stort glas mælk lige inden jeg ligger mig ned. Og prøver om aftenen at drikke så basisk som muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker også mælk og det hjælper men kan stadig vågne af sur opstod. Så må jeg ty til tyggetabletterne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virker de tabletter?

Synes ikke at mælken dutter så godt mere :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER