Kristina1989

Er den positiv?

10 indlæg i dette emne

Jeg har prøvet en ny type g-tests (invitro strips fra Bilka), så jeg ved ikke om den er positiv. Jeg kan se en streg, men den sidder ikke hvor jeg forventede at teststregen skulle være. Hvad siger I?

post-9808-0-97019200-1420779306_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan desværre ikke se nogen streg. Det mørke du kan se lidt længere til venstre end du forventer er vist bare der hvor testen hæfter sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er desværre negativ. Stregen skal være oppe på det hårde stykke og ikke på det sugende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre skal begge streger være inde på pappet, her er et eksempel, dog stadig en smule udtydelig. De er testet 3+6 og 4+0 :)

post-10843-0-11194900-1420793591_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er desværre negativ. Stregen skal være oppe på det hårde stykke og ikke på det sugende.

:ditto

Der kan godt komme til at sidde lidt farverester der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også der jeg forventede at en teststreg skulle være. Jeg har taget en ny test her til eftermiddag (se billedet). Pga. tidspres ved jeg ikke helt hvornår den skiftede til at se sådan ud. Kan I se noget eller er det bare min hjerne der laver numre med mig?

post-9808-0-76843600-1420813983_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en meget svag streg.. Hvor langt er du henne, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg desværre ikke fordi min cyklus er meget ude af takt (har fået tid ved gynækolog om en måned), få jeg tester ca en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også jeg kan ane noget på den nederste. Prøv igen i morgen tidlig, og så se inden for tid om der sker noget.

Krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din nye test ligner mine de allerførste begyndende, tag en ny i morgen, eller overmorgen. Held og lykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER