Besvaret January 9, 2015 Filippa skal være Pippi Langstrømpe :) Ronja spurgte om Filippa skulle være Anna nu hun skal være Elsa for så kunne de være søstre :biglove Jeg har sagt til hende at Filippa skal være Pippi i stedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 ;) og tænker vi nok skal nå vores del af kostumer inden de er trætte af det.Ja :D (og jeg hader fastelavn i børnehaven som medarbejder) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Ronja bliver Elsa efter eget valg. Hun fik valget mellem 3 kjoler på Ebay og valgte den med størst kappe og krone :D 69,80 kr. i alt inkl. fragt :o :D unnamed.jpg Hvor hvor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Hvor hvor? EBay.Co.uk :) Den bliver sendt fra Kina så jeg var i tvivl om den så vil blive taget i tolden, men har fået at vide at hvis man holder sig under 80 kr pr pakke så ryger den uden om tolden :) Selve kjolen kostede 1 £ og resten var fragt men nu prøver vi og har en veninde der har købt flere og de har været helt fine :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Jeg overvejer den her for tiden. Hun har håret til det :D :biglove Hvor er det fedt! Og hvor er hun bare sød :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Ved ikke endnu hvad Lise skal være, men måske en humlebi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 EBay.Co.uk :) Den bliver sendt fra Kina så jeg var i tvivl om den så vil blive taget i tolden, men har fået at vide at hvis man holder sig under 80 kr pr pakke så ryger den uden om tolden :) Selve kjolen kostede 1 £ og resten var fragt men nu prøver vi og har en veninde der har købt flere og de har været helt fine :) Send gerne et direkte link Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Send gerne et direkte link:Ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Sorry har først set jeres spørgsmål nu :) Men jeg søger på "elsa dress", vælger "buy it now" og så sorterer jeg på "Price: lowest first". Jeg købte fra den her http://www.ebay.co.uk/itm/Kids-Girls-Dresses-Cute-Dress-Costume-Princess-Fancy-Party-Dresses-Crown-3-8Y-/151518166687?pt=UK_Clothes_Children_sFancyDress_RL&var=&hash=item23472fbe9f Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Hvor er det fedt! Og hvor er hun bare sød :D :wubJeg er ret sikker på det ikke er Karla :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Tiger i en natdragt fra H&M. Han er stadig så lille så han ikke går op i det, men de fejrer det lidt i vuggestuen. Dog uden ansigtsmaling og alt for meget ståhej, da de små nemt blive bange for det (pædagogens ord ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg er ret sikker på det ikke er Karla :D :P Haha ups! Så skarp var jeg ikke lige i min observation! :d :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg er ret sikker på det ikke er Karla :D :P Du har helt ret. ;) Men håber da det bliver lige så fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :pI BR kan du købe en spiderman kjole, jeg studsede nemlig over den i fredags, syntes det er vildt fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :p Man kan godt få pige-Spiderman-kostume :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :p Emilia har været spiderman, men i pige udgaven. Det var hun faktisk det år Gry blev født. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Da jeg spurgte Gry hvad hun ville være til fastelavn i år svarede hun pippi, hmmm men håber at jeg kan få lokket hende i det minnie kostume vi har liggende, for har nemlig både sort bluse og sorte strømpebukser liggende også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 I BR kan du købe en spiderman kjole, jeg studsede nemlig over den i fredags, syntes det er vildt fedt :) Man kan godt få pige-Spiderman-kostume :) Emilia har været spiderman, men i pige udgaven. Det var hun faktisk det år Gry blev født. Fedt! :super Det må jeg lige kigge efter så! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Erica sagde her til morgen, helt uden at vi har snakket fastelavn herhjemme: "jeg skal være Tornerose til fastelavn, for sådan en kjole har jeg allerede" Perfekt og dejlig nemt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Erica sagde her til morgen, helt uden at vi har snakket fastelavn herhjemme: "jeg skal være Tornerose til fastelavn, for sådan en kjole har jeg allerede" Perfekt og dejlig nemt! :D Haha det var nemt! :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Vi er blevet inviteret til fastelavn på den lokale legeplads. Den havde jeg ikke lige set komme. Det er udendørs. Og jeg tænker stadig ikke det er noget for W. Men "bør" jeg gøre et eller andet SIMPELT for de andres skyld? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Vi er blevet inviteret til fastelavn på den lokale legeplads. Den havde jeg ikke lige set komme. Det er udendørs. Og jeg tænker stadig ikke det er noget for W. Men "bør" jeg gøre et eller andet SIMPELT for de andres skyld? Kan du lkke strikke sådan en elefanthue bare som et dyr fx Bjørne ører eller kanin ører. Mie havde en i uld med kanin ører og den var SÅÅÅÅÅ fin den er bare for lille i år :( men det er jo lidt at slå 2 fluer med et smæk! En fin og brugbar hue som kan fungere som udklædning den dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites