Nitzen1987

Hvad skal jeres børn være til fastelavn?

122 indlæg i dette emne

Filippa skal være Pippi Langstrømpe :)

Ronja spurgte om Filippa skulle være Anna nu hun skal være Elsa for så kunne de være søstre :biglove

Jeg har sagt til hende at Filippa skal være Pippi i stedet :) 

Del dette indlæg

;) og tænker vi nok skal nå vores del af kostumer inden de er trætte af det.

Ja :D (og jeg hader fastelavn i børnehaven som medarbejder)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja bliver Elsa efter eget valg. Hun fik valget mellem 3 kjoler på Ebay og valgte den med størst kappe og krone :D

69,80 kr. i alt inkl. fragt :o :D

unnamed.jpg

Hvor hvor?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor hvor?

EBay.Co.uk :) Den bliver sendt fra Kina så jeg var i tvivl om den så vil blive taget i tolden, men har fået at vide at hvis man holder sig under 80 kr pr pakke så ryger den uden om tolden :)

Selve kjolen kostede 1 £ og resten var fragt men nu prøver vi og har en veninde der har købt flere og de har været helt fine :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

fdc853cd895518e68e6f30b52bcd3784.jpg

Jeg overvejer den her for tiden. Hun har håret til det :D :biglove

Hvor er det fedt! Og hvor er hun bare sød :D :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke endnu hvad Lise skal være, men måske en humlebi :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

EBay.Co.uk :) Den bliver sendt fra Kina så jeg var i tvivl om den så vil blive taget i tolden, men har fået at vide at hvis man holder sig under 80 kr pr pakke så ryger den uden om tolden :)

Selve kjolen kostede 1 £ og resten var fragt men nu prøver vi og har en veninde der har købt flere og de har været helt fine :)

Send gerne et direkte link

Del dette indlæg

Annonce ♥

Send gerne et direkte link

:Ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fedt! Og hvor er hun bare sød :D :wub

Jeg er ret sikker på det ikke er Karla :D :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tiger i en natdragt fra H&M. Han er stadig så lille så han ikke går op i det, men de fejrer det lidt i vuggestuen. Dog uden ansigtsmaling og alt for meget ståhej, da de små nemt blive bange for det (pædagogens ord ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ups! Så skarp var jeg ikke lige i min observation! :d :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har helt ret. ;) Men håber da det bliver lige så fint :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Idag sagde Lise (sådan helt umotiveret) at hun gerne vil være Spiderman til fastelavn!.. Så det kan være vi skal ud i et lidt utraditionelt pigekostume :p

I BR kan du købe en spiderman kjole, jeg studsede nemlig over den i fredags, syntes det er vildt fedt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan godt få pige-Spiderman-kostume :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Emilia har været spiderman, men i pige udgaven. Det var hun faktisk det år Gry blev født.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg spurgte Gry hvad hun ville være til fastelavn i år svarede hun pippi, hmmm men håber at jeg kan få lokket hende i det minnie kostume vi har liggende, for har nemlig både sort bluse og sorte strømpebukser liggende også.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I BR kan du købe en spiderman kjole, jeg studsede nemlig over den i fredags, syntes det er vildt fedt :)

Man kan godt få pige-Spiderman-kostume :)

Emilia har været spiderman, men i pige udgaven. Det var hun faktisk det år Gry blev født.

Fedt! :super Det må jeg lige kigge efter så!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica sagde her til morgen, helt uden at vi har snakket fastelavn herhjemme: "jeg skal være Tornerose til fastelavn, for sådan en kjole har jeg allerede"

Perfekt og dejlig nemt! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica sagde her til morgen, helt uden at vi har snakket fastelavn herhjemme: "jeg skal være Tornerose til fastelavn, for sådan en kjole har jeg allerede"

Perfekt og dejlig nemt! :D

Haha det var nemt! :d

Del dette indlæg

Annonce ♥

xhkNBVd.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

xhkNBVd.jpg

Åh så yndig!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er blevet inviteret til fastelavn på den lokale legeplads. Den havde jeg ikke lige set komme.

Det er udendørs. Og jeg tænker stadig ikke det er noget for W. Men "bør" jeg gøre et eller andet SIMPELT for de andres skyld?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er blevet inviteret til fastelavn på den lokale legeplads. Den havde jeg ikke lige set komme.

Det er udendørs. Og jeg tænker stadig ikke det er noget for W. Men "bør" jeg gøre et eller andet SIMPELT for de andres skyld?

Kan du lkke strikke sådan en elefanthue bare som et dyr fx Bjørne ører eller kanin ører.

Mie havde en i uld med kanin ører og den var SÅÅÅÅÅ fin den er bare for lille i år :( men det er jo lidt at slå 2 fluer med et smæk! En fin og brugbar hue som kan fungere som udklædning den dag!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER