Oprettet January 8, 2015 Hvad skal jeres barn/børn være til fastelavn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Spiderman! :D Nemt, (relativt) billigt og Valdemar elsker det! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Marius skal være løve hvis han stadig kan passe dragten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Lyserød kanin eller libanesisk prinsesse - Anna bestemmer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Spiderman eller Thomas Tog :) Det vælger han selv den dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Gry skal være Minnie mouse og Emilia skal være Elsa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg tror at Maja skal være Minnie Mouse :) fremover vil hun jo nok insistere på at skulle være prinsesse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Tigerdyr ❤️ Har fået den fineste tigerdyr heldragt og hue af min søster da det er min ynglings figur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg tænker det bliver snehvide, prinsesse Sofia eller fe, det er det udklædningstøj hun har i forvejen, så det bliver et af dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Ingen anelse! Men tænker at prinsesse vil være et hit! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg overvejer at lave den her http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=889&lang=dk Men ved ikke om hun hellere vil være noget andet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg overvejer den her for tiden. Hun har håret til det :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg tror vi skal over i en Olaf! jeg har lavet et Hvidt tut skørt til hende og hun påstår hun er Olaf når hun har den på!!! Så jeg skal bare fixe en hvid bluse og "knapper" og hvide strømpebukser. Og så måske male næsen orange. Ellers har hun et hekse kostume, snehvide kjole, rekvisitter til pirat m.m. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Jeg overvejer den her for tiden. Hun har håret til det :D :biglove Hvor fedt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Erica har både prinsesse kjole, mariehøne udklædning og en fe hat, så det bliver nok noget af det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Brandmand eller politimand. Brandmand dragten har vi fra sidste år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Jeg skal ud og se hvad de har af dragter rundt omkring til Ida. Ellers bliver hun landmand ;) hun har i hvert fald alt tøjet til det :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Aner det faktisk ikke. Tror at Freja vil være Violetta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Ikke noget, det er han vidst ret ligeglad med endnu. Såe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Aner ikke hvad Camille gerne vil være... Men er Olaf kostume kunne da være en let og fantastik ide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Filippa skal være Pippi Langstrømpe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Jeg tror Ronja ender med at blive Elsa eller Anna. Har fået at vide der er rigtig billige dragter (under 80 kr. pr. stk) på E-bay så det skal jeg lige kigge på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Ikke noget, det er han vidst ret ligeglad med endnu. Såe...Sådan har jeg også tænkt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Sådan har jeg også tænkt ;) ;) og tænker vi nok skal nå vores del af kostumer inden de er trætte af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Jeg tror Ronja ender med at blive Elsa eller Anna. Har fået at vide der er rigtig billige dragter (under 80 kr. pr. stk) på E-bay så det skal jeg lige kigge på :) Ronja bliver Elsa efter eget valg. Hun fik valget mellem 3 kjoler på Ebay og valgte den med størst kappe og krone :D 69,80 kr. i alt inkl. fragt :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites